به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 آذر 92 [ 23:35]
    تاریخ عضویت
    1392-8-18
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    121
    سطح
    2
    Points: 121, Level: 2
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amour نمایش پست ها
    نظر شما قابل ستایشه هر کسی بحر حال یه طرز فکری داره
    دوست عزیزشما واقعا از پسرا درک درستی دارید؟ چقدر پسر جماعتو میشناسید .اینکه
    بگید حالا بفکر درسو مشق باش همه چی درس میشه اینم شد حرف حساب؟ آخه چی قرار درست شه اینکه بازیچه یه دختر شده
    بش نارو زده کجاش درست میشه اصلانم درست نمیشه هیچ دختری نمیتونه از دل یه پسر باخبر شه همونطور که یه پسر
    از یه دختر درک درستی نداره همه چیو توی ارضا شدنش میبینه.سواره از پیاده خبر نداره .الهام جان نفست از جا گرمی میاد .خوش بحالت خیر ببینی از جوونیت.

    نظر شما هم محترمه، ممنون.
    فک کنم با 24-25 سال سن و اینکه متاهل هستم و هفت ساله دانشجوام و تا حالا انواع پسرا ابراز علاقه کردن + اینکه دانشجوی رشته روانشناسی هستم درک درستی از پسرا، حداقل تا حدودی داشته باشم و البته ادعای درک کامل ندارم.

    یه دختر پسر رو بازیچه نمیکنه، یه پسر خودش میخواد که بازیچه شه و شرایط رو محیا میکنه.
    وگرنه در سن بیست سالگی که هنوز فرد هویت پیدا نکرده و خودش رو کامل نمیشناسه و موقعیت ثابتی نداره با یه دختر یه سال بزرگتر از خودش رابطه برقرار میکنه و دختری که به پدر و مادری که بیست و یک سال بزرگش کردن خیانت میکنه رو قابل اطمینان میدونه و اون رو برای ازدواج انتخاب میکنه !
    تازه الان که فهمیده اون دخر اینطوری بوده کم کم داره همه چی درست میشه نه اینکه خراب !
    کسی رو برای مادر بچه هاتون انتخاب کنید که ارزش خیلی چیزا رو داشته باشه، با هوس نمیشه بنای یه زندگی رو گذاشت.

    موفق باشید

  2. 3 کاربر از پست مفید ***elham*** تشکرکرده اند .

    Elena1994 (پنجشنبه 14 آذر 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 07 آذر 92), الهام20 (یکشنبه 10 آذر 92)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 دی 92 [ 21:12]
    تاریخ عضویت
    1392-6-30
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    373
    سطح
    7
    Points: 373, Level: 7
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 24 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array
    http://www.hamdardi.net/thread-30368.html چفدر داستانمون شبیه

  4. کاربر روبرو از پست مفید minajoon تشکرکرده است .

    behroozsh (پنجشنبه 07 آذر 92)

  5. #23
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 بهمن 92 [ 01:51]
    تاریخ عضویت
    1392-6-06
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    262
    سطح
    5
    Points: 262, Level: 5
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من اونو با تمام وجودم دوست داشتم حداقل جوری خودشو نشون داد که حتی یک لحظه هم به این رابطه شک نکردم
    من کاریو از روی بچگی انجام ندادم که بگید سنم کمه منو بازی داده این خانوم حتی اگه یک مرد 30 ساله هم اینجوری میکردن باهاش از منم بد تر میشد
    من مثل هم سن های خودم نبودم که به فکر دختر بازیو فریب دادنو رابطه جنسی باشم

    تک تک لحظاتی که باهم داشتیم مثل یک فیلم همیشه جلو چشمم میاد با تمام جزعیاتش

    میخوام عاقلانه فکر کنم گذشته هارو سعی میکنم یادم نیارم و به این فکر کنم که چطوری هم به خودم کمک کنم هم اونو نجات بدم دلم برای اون پسره دیگه هم میسوزه بد بخت 2 ماه دیگه سربازیشه

  6. #24
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 دی 92 [ 10:07]
    تاریخ عضویت
    1392-7-30
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    264
    سطح
    5
    Points: 264, Level: 5
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 51 در 32 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهتره دلت فقط برای خودت بسوزه.این یکی پسره رو نجات بدی بقیه رو میخوای چیکار کنی؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید maryam9966 تشکرکرده است .

    behroozsh (پنجشنبه 14 آذر 92)

  8. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 93 [ 18:55]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    810
    سطح
    15
    Points: 810, Level: 15
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    1

    تشکرشده 5 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عاغا
    خیلی عذر میخوام
    خیلی عذر میخوام
    آخه یه دختری هر چقدرم که شما رو دوست داشته باشه نباید اهل این کارا باشه
    ایشون از اول کارشون خراب بوده

  9. 2 کاربر از پست مفید کمکم کنین تشکرکرده اند .

    behroozsh (پنجشنبه 14 آذر 92), الهام20 (یکشنبه 10 آذر 92)

  10. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 دی 94 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-7-02
    نوشته ها
    186
    امتیاز
    3,023
    سطح
    33
    Points: 3,023, Level: 33
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    499

    تشکرشده 142 در 78 پست

    Rep Power
    31
    Array
    ببینید
    قبل از ایشون هم با کسی رابطه داشتین شما؟؟
    من فک میکنم چون یه کمی بی تجربه ای هنوز و اولین و اخرین کسی که هم که باهاش رابطه داشتین ایشون بوده فک می کنی : دنیاست و همین یه دختر دیگه....
    (نه که بگم بری با یکی دیگه رابطه داشته باشی ها!!
    منظورم اینه گذر زمان و تجربه زیاد عقل ادمو میاره سرجاش)

    منطقی که باشی میبینی هیچ توجیهی واسه کار ایشون وجود نداره.اما میدونم که نمیتونی منطقی باشی
    ببین من قبلا جای شما بودم.اما در نقش یه زن.
    خیلی چیزا دیدم که عقلم میگفت باید ادامه ندم.اما ما یه سری رابطه ها رو شروع کرده بودیم و وابستگی ایجاد شده بود.
    من رفتم دنبال دلم.چشامو رو همه چی بستم و ازدواجم کردیم.تو 18 سالگی!!!
    الان اون ادم همسرمه و درس نیس که بگم پشیمونم.اما میتونم بگم : خیلی بهتر ازینا میتونس باشه انتخابم.خیلی خیلی. فقط اگه یکم به خودم فرصت میدادم و میذاشتم اون دوره ای که فقط احساسات بهم دستور میداد رد میشد.
    شمام مطمین باش اگه چشاتو رو همچین موردی ببندی یه روز پشیمون میشی.
    عجله نکن.مثله یه مرد رفتار کن.یه مرد بزرگ که همه جوانب یه تصمیم به این مهمی رو میسنجه
    موفق باشی

  11. 2 کاربر از پست مفید الهام20 تشکرکرده اند .

    behroozsh (پنجشنبه 14 آذر 92), farshidnaji (یکشنبه 10 آذر 92)

  12. #27
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 04 بهمن 92 [ 01:51]
    تاریخ عضویت
    1392-6-06
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    262
    سطح
    5
    Points: 262, Level: 5
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من دیگه نمیخوام باهاش ازدواج کنم
    کلا سعی میکنم دیگه گذشته رو فراموش کنم

    تصمیمی که دارم اینه که این خانوم رو صیغه کنم
    میدونید من اولین پسری بودم که باهاش رابطه جنسی رو شروع کرده احساس گناه میکنم این خانوم اگر که تا آخر عمرش باز هم از این اشتباهات بکنه من مقصرم
    میخوام زمان بدم هم به خودم هم به اون به حر حال یکی باید بهش بفهمونه که این کار اشتباه هستش تو ابن مدت هم اگه لازم باشه پیش روان پزشک هم میبرمش

    میدونم بهترین راه برای من تنها گذاشتنشه ولی الان دارم به چشم یک خواهر بهش نگاه میکنم نمیتونم ببینم که به این کار ها ادامه بده
    بین چند تا راه گیر کردم نظر شما هم میخوام بدونم

  13. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 مرداد 96 [ 15:00]
    تاریخ عضویت
    1392-8-30
    نوشته ها
    285
    امتیاز
    4,535
    سطح
    42
    Points: 4,535, Level: 42
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    400

    تشکرشده 440 در 186 پست

    Rep Power
    41
    Array
    مگه میتونی صیغه ش کنی؟ چون باکره است و اجازه پدر میخواد، میپرسم
    بعدم از کجا میدونی تو اولیش هستی؟ شاید بهت دروغ گفته

  14. کاربر روبرو از پست مفید خانوم مجرد تشکرکرده است .

    behroozsh (دوشنبه 18 آذر 92)

  15. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    خیلی از ماها بزرگترین مشکلمون اینه که دقیقا می دونیم چه کاری درسته و چه کاری غلط. اما باز هم راه غلط رو انتخاب می کنیم،فقط چون آسونتره!
    نمونش خود شما! می دونین رابطتتون با این خانم از اول اشتباه بوده، می دونین بهتون خیانت کرده، می دونین امیدی به اصلاح رابطه تون نیست، می دونین ممکنه قبلا و یا بعدا حرفاش دروغ باشه، می دونین بهتره ولش کنین، اما بازم...

  16. کاربر روبرو از پست مفید mahasty تشکرکرده است .

    behroozsh (دوشنبه 18 آذر 92)

  17. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آبان 97 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    5,609
    سطح
    48
    Points: 5,609, Level: 48
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 315 در 142 پست

    Rep Power
    38
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ***elham*** نمایش پست ها
    نظر شما هم محترمه، ممنون.
    فک کنم با 24-25 سال سن و اینکه متاهل هستم و هفت ساله دانشجوام و تا حالا انواع پسرا ابراز علاقه کردن + اینکه دانشجوی رشته روانشناسی هستم درک درستی از پسرا، حداقل تا حدودی داشته باشم و البته ادعای درک کامل ندارم.

    یه دختر پسر رو بازیچه نمیکنه، یه پسر خودش میخواد که بازیچه شه و شرایط رو محیا میکنه.

    دروووود
    جدیدا مد شده قضایا طوری جلوه میکنه انگار دخترا افتادن دنبال پسرا و دخترا دارن از نیاز زیاد میمیرن، والا من که فکر نمیکنم اینطور باشه ( منظورم این نیست که صاحب تاپیک دروغ میگه نه استثنا همیشه هست اما بد بودن پسر ها بسیار و به مراتب بیشتر از دخترا اینو همه میدونن )

    حداقل برا منی که یه عمر بسته به شرایط با جنس مخالف بودم این غیر قابل هضمه
    باورتون نمیشه یه پسره میگفت دختره مخ منو زده بود گولم زد به قصد ازدواج... داشتم شاخ درمیاوردم :| ( چون معمولا پسران که با قول ازدواج دخحترا رو گول میزنن )
    بعدش متوجه شدیم این اقا از عقده شکست عشقی تو دلش این داستانارو در اورده



    دختر بودن سخت است ، تاوان دارد ..
    بزرگ میشوی، عاشق میشوی، دل میبندی ..
    تنت را برایش عریان میکنی .. نه از رو هوش بلکه از رو عشق..
    وقتی دلش را زدی میرود.. و تو میمانی و خودت ..

    آن زمان تو یک دختر هرزه ای و او کمی دختر بازی و شیطنت کرده ..

  18. 2 کاربر از پست مفید Elena1994 تشکرکرده اند .

    behroozsh (دوشنبه 18 آذر 92), خانوم مجرد (جمعه 15 آذر 92)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمی تونم دوست پیدا کنم چون به کسی اعتماد ندارم ولی نتیجه اش هم این شده که خیلی تنها شده ام
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 مهر 94, 12:15
  2. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  3. دوست داشتید اگه مردید زن بودید و بر عکس ؟ چرا ؟
    توسط melika63_63 در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 87, 06:58

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.