به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 55
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    1,090
    سطح
    17
    Points: 1,090, Level: 17
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 158 در 82 پست

    Rep Power
    27
    Array
    شما حتی نمیتونی دلیلی واسه دوست نداشتن این خانم بیاری شما نیاز مبرمی به یک رونشناس داری چون به نظر میرسه مشکل از خود شماست که باید روش کار کنی شاید با کس دیگه ای هم بودید ممکن بود همین احساس رو بعد یه مدت بهش پیدا میکردی و میگفتی نمیدونم چرا دوستش ندارم حتما یه مشاوره حضوری داشته باشید

    - - - Updated - - -

    شما حتی نمیتونی دلیلی واسه دوست نداشتن این خانم بیاری شما نیاز مبرمی به یک رونشناس داری چون به نظر میرسه مشکل از خود شماست که باید روش کار کنی شاید با کس دیگه ای هم بودید ممکن بود همین احساس رو بعد یه مدت بهش پیدا میکردی و میگفتی نمیدونم چرا دوستش ندارم حتما یه مشاوره حضوری داشته باشید

  2. 4 کاربر از پست مفید هلیا66 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), maryam1363 (شنبه 07 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  3. #22
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    توی این شرایط نمیدونم بقیه چکار میکنند ولی فکر میکنم که اکثرا باید مثل من بهانه تراشی بیخود کنند، یعنی حرف اصلی سر یه چیز دیگه است و تو انواع و اقسام بهانه ها رو ردیف میکنی که باهاش نباشی، کارهایی که میخواد رو انجام ندی، .... بهانه هایی می یاری که توی خلوت خودت چون میدونی بیخود و بیجهت بوده از خودت حسابی بدت می یاد ولی چاره ای نداری!
    نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی توی این شرایط نمیشه حقیقت رو گفت.
    اگر کسی به من بگه که من را دوست نداره و از من خوشش نمی آد ناراحت می شم
    اگر کسی با من قول و قراری بذاره و ... بعد از مدتی بگه که نتونسته به من علاقمند بشه و می خواد زیر قولش بزنه ناراحت تر می شم.
    اگر کسی با من قول و قراری بذاره و .... بعد از مدتی همه اش حس کنم که احساسات و زندگی من را به بازی گرفته و انواع و اقسام بهانه ها را ردیف می کنه که با من نباشه و ... تا مدتها بعد از جدایی هم درگیر این همه تحقیر شدن و له شدن خواهم بود. در مقایسه با دو حالت قبل باید بگم ناراحت ترین می شم.

  4. 9 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), Ayeh (شنبه 07 اردیبهشت 92), hedye63 (چهارشنبه 07 خرداد 93), maryam1363 (شنبه 07 اردیبهشت 92), sara 65 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), she (شنبه 07 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    1,090
    سطح
    17
    Points: 1,090, Level: 17
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 158 در 82 پست

    Rep Power
    27
    Array
    اینک بدون عشق چیزی هست که آدما اونو واسه خودشون با تلقین با توجیه با دلایل عقلانی حتی، میتونن برای خودشون نسبت به طرفشون ایجاد کنن وقتی دایم میگی من دوسش ندارم واقعا این حس واست به وجود میاد که حتی ممکنه به نفرت تبدیل بشه رو خودت کار کن با هم به مشاوره برید با هم صحبت کنید مطمعن باش صد تا دلیل میشه واسه دوست داشتن این خانم پیدا کرد بگرد دنبال ویژگی های مثبتش به کارایی که به خطر دوس داشتنت واست انجام داده تا حالا به چیزای خوبش فکر کن اینقد تلقین منفی نکن من شاید اوایل ازدواجم احساس میکردم اونقدرا شوهرمو دوست ندارم رو خودم کار کردم گشتم هزار تا دلیل واسه دوست داشتنش پیدا کردم تو هم مطمعن باش خانمت ویژگی های خوب زیاد داره من به مرور زمان عاشق شوهرم شدم چون همیشه میگشتم ایرادای شوهرمو پیدا میکردم همینم باعث میشد فکر کنم دوسش ندارم عشق به وجود آوردنیه الان باورت نمیشه از وقتی این روشو انجام دادم روز به روز عشقم نسبت به شوهرم بیشتر میشه که من قدر هیچ کدوم از خوبیاشو نمیدونستم

  6. 5 کاربر از پست مفید هلیا66 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), فرشته مهربان (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  7. #24
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    من اومدم پستم را ویرایش کنم ;)
    البته و صدالبته که منظورم از این که گفتم اگر کسی بگه من را دوست نداره ناراحت می شم، دوستانم بود.
    وگرنه این خیلی عادی است که میلیونها نفر روی کره زمین از آدمی با قیافه و اخلاق و شخصیت من بدشون می آد یا بی تفاوتند.

    - - - Updated - - -

    در مورد پست هلیا جان هم،
    نظر من کارشناسی و تخصصی نیست. روانشناس نیستم. اما فکر نمی کنم عشق و علاقه فقط با تلقین شکل بگیره.
    اگر کسی با معیارهای ما فاصله داشته باشه، سخت بشه بهش علاقمند شد.
    فکر می کنم یه چیزای ناشناخته ای توی علاقمند شدن به دیگران وجود داره. علیرغم تمام معیارها و ... باز یه بخشی از اون قابل تعریف و سنجش نیست انگار.
    اگر اون کشش اولیه و علاقه اولیه نباشه هر چی هم به خوبیها و مثبت ها فکر کنی نمی شه.
    تازه این را من از قول یک خانم دارم می گم که خوب زودتر و راحت تر از آقایون علاقمند می شن و دل می بندن دیگه.

  8. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), زمستان سرد (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  9. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    1,090
    سطح
    17
    Points: 1,090, Level: 17
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 158 در 82 پست

    Rep Power
    27
    Array
    اگر ایشون معیاراشون کاملا با خانمشون متفاوت بود حداقل باید میتونستن ویژگی هایی که این خانم دارن و ایشون نمیپسندیدن رو میگفتن این نشون دهنده ی اینه که ایشون تلاش خاصی واسه بهبود رابطشون انجام نداده

  10. 5 کاربر از پست مفید هلیا66 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  11. #26
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    جناب toojih



    لطفاً در پست بعدی ، کاملاً صادقانه و واقع بین ، لیستی از ویژگیهای مثبت و لیستی از منفی های خانمت را ذکر کن . و بعد از آن دو تا از خصوصیات ایشون که به نظرت خیلی از نظر مثبت بودن برجسته هست را مشخص کن . و دوتا از ویژگیهایی که شما تحمل ندارید و اصلاض خوشت نمیاد را مشخص کن .


    ادامه صحبتهای من بعد از این پست از سوی شما خواهد بود




    ویرایش توسط فرشته مهربان : شنبه 07 اردیبهشت 92 در ساعت 15:27

  12. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), mohammad6599 (جمعه 18 مرداد 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), فکور (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 07 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  13. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    چرا موضوعت رو ادامه ندادی جناب توجیه !

  14. 2 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), toojih (جمعه 13 اردیبهشت 92)

  15. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    مرسی آسمانی عزیز که پیگیری کردی. من همونطور که گفتم هدفم بیشتر درد و دل بود. و حالا یکی رو پیدا کردم که شرایطش به مراتب از من بدتره. آقای تاپیک بدبخت تر از من در دنیا وجود داره؟
    راستش خیلی از صحبتهای دوستان اینجا برام قانع کننده نیست که البته من احتمال زیاد میدم مشکل از خودم باشه چون در دنیای واقعی هم به نظرم صحبتها و رفتارهای اطرافیانم در مورد موضوعی که باهاش مواجه هستم منطقی نمی یاد. توی اینکه نظر دهنده خیر و صلاح مراجع رو میخواد من که شکی ندارم، مخصوصا توی این سایت با دوستای خوبی مثل شما که توی این چند مدتی که عضوش شدم دیدم چقدر انرژی میزارن، سعی میکنند همه تلاش شون رو بکنند تا به کسی که مشکلی داره و به اینجا پناه آورده کمکی کنند تا زندگی بهتری برای خودش بسازه. بهرحال هر کسی از نگاه خودش دنیا رو می بینه و نگاهی که براحتی ساخته نشده، یک عمر با کلی ماجرا پشتش هست که مال خود شخصه، فقط خودش تجربه کرده.

  16. #29
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    114
    Array
    اما فرشته مهربان ازت خواست ادامه بدی تا کمکت کنه !

  17. #30
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    عنوان تاپیک مبهمه.با این که قبلن تاپیکو خونده بودم ولی الآن هرچی فکر کردم یادم

    نیومد موضوعش چی بود.


  18. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92)


 
صفحه 3 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم کسی و دوست داشته باشم
    توسط eln در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 19:29
  2. افت شدید درسی ایا میتونم جبران کنم ؟
    توسط ali.66.110 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 21:39
  3. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24
  4. شش سال از زندگیم تلف شد | کسی میتونه کمکم کنه؟
    توسط Mohammad19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 02:05
  5. کسی میتونه منو در مورد این مسئله عشقی راهنماای کنه؟
    توسط horriyyatt در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 23:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.