به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 مرداد 95 [ 04:01]
    تاریخ عضویت
    1394-6-02
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    825
    سطح
    15
    Points: 825, Level: 15
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خیلی میترسم بااین اتفاقات دوران عقدمون بازهم ادامه بدم

    سلام به همه دوستای همدردی خوبم.من26و نامزدم30ساله هستن.هردوپزشکی میخونیم.ویکساله عقدکردیم.ما ازهمون اوایل عقدمون باهم به مشکل خوردیم چون نامزدم بابت مهریه ای که پدرم تعیین کرده بود کینه بدل گرفته بود و بااینکه مهریه هم آخرسرحرف خودشون شد ولی میگفت اصلا مطرح کردنش برای آدمی مثل من اشتباه بوده.و6ماه اول تامیتونست به خانوادم بی احترامی کرد و بابهانه جوییاش منو اذیت میکردمثلا میگفت چراخانوادت سرعقدسکه ندادن.چرا دیرمنو پاگشا کردن چرابجای یک سکه نیم دادن چرافامیلت منو دیردعوت کردن و...درصورتیکه خانوادشون حتی خانواده منم دعوت نکرده بودن.و هیچ عیدی برای عروس کادونیاوردن.من هم که بهش میگفتم حداقل خودت برای من هدیه بگیر میگفت مگه خانواده تو برای من چیکارکردن؟!! وضع مالی پدرو مادرش خیلی خوبه البته چندسالی ازهم جداشدن وهردو ازدواج مجدد کردن. .مادرش مدیره.ومیگه بخاطر خسیس بودن پدرش ازش جداشده.خودش هم اهل خرج کردن نیست.من بیشتر شریک مالی خودش میدونه میگه الان حساب مشترک نمیزارم چون توپولی نزاشتی.خانواده من از نظر مالی متوسطن وحتی مستقیم بمن گفته فکرکردی دخترکارمندگرفتم اونوقت رو درآمد آینده تو حساب نکردم!؟ازنظر شخصیتی خودشیفته س خودش خیلی بالاتر ازهمه میدونه درصورتیکه من ازلحاظ ظاهری خیلییی بهترم حصیلاتمون هم یکی هست. اصلا بمن ابراز محبت نمیکنه بااینکه بارها باروش های مختلف ازش خواستم همش میگه نق نزن! خانوادگی بی محبت ن.باهربحثی زودقهرمیکنه اگه من نرم جلو تا10روزم سراغ من نمیگیره حتی بایه زنگ زدن.همش من توی همه چیز مقصرمیدونه. زمان عقد بین بزرگترها قرارگذاشتندسال دیگه عروسی بگیریم ولی الان خیلی راحت میگن آمادگیشو ندارم وخانوادشم انگار نه انگار... ولی من میدونم بهانه میکنه و هم سرد شده بعد یکسال هرجور خواست براش بودم وهم دلش نمیاد تا هردو درآمد دار نشدیم خرجی کنه. ازمسیولیت پذیرفتن میترسه. خیلی تواین یکسال اذیت شدم چون اصلا درکم نمیکنه ونه تنها هدیه ای هم نگرفته حداقل محبت وتوجهی هم نکرده دلم خوش باشه. خیلییی مسایل دیگه هم هست ببخشید طولانی شد فقط خواهش میکنم راهنماییم کنین.خانوادم میگن این آدم بدرد زندگی تونمیخوره و خودمم هم خیلی دلشکسته اخلاقای بدجنسانه و بدون محبتشم. شماهم لطفا نظراتتون بگین بهتر بتونم تصمیم بگیرم باچنین آدمی بمونم یانه؟؟

  2. 2 کاربر از پست مفید شبنم تنها تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 17 شهریور 94), دختر بیخیال (یکشنبه 08 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. قلبم داره میترکه
    توسط بی _پناه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 بهمن 95, 21:51
  2. داریم به نامزدی نزدیک میشیم اما میترسم!!!
    توسط mahan26 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: دوشنبه 28 مرداد 92, 18:33
  3. میترسم هرگز ازدواج نکنم
    توسط lida afshari در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: دوشنبه 10 تیر 92, 21:13
  4. از مریض بودن همسرم میترسم!
    توسط mehr-banoo در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 21:24
  5. از اینده میترسم
    توسط selin در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 فروردین 92, 13:12

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.