به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    نگفتم سواستفاده
    گفتم باید بدونی کلا چی می خوای بعدش خود به خود همین خصوصیاتت که داری به موفق شدنت برای رسیدن به چیزی که می خوای کمکت می کنه
    بی عاطفگی خوب نیست. ادمیزاد احساس داره. باید احساسات مختلف هم تجربه کنه
    همراستا با سرشتت پیش برو. مخالف چیزی که هستی نباش. همراستا با سرشتت با ماهیت خودت باش. و هر روز هم سعی کن بهتر و پخته تر شی
    واسه چی فکر می کنی دلشون می سوزه و ترحم می کنن؟ نه. دوست داشتنه. ترحم نیست. به دلشون می شینی و دوست دارن کمکت کنن. خوب بذار بکنن.
    موفق باشی

    - - - Updated - - -

    ولی اگه دوست داری یه تعداد خصوصیات که دوسشون نداری و داری رو لیست کن یه تعداد خصوصیات هم که خوبن داری هم لیست کن. با هم فکر کنیم

    - - - Updated - - -

    http://hamsaremankist.blogfa.com

  2. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    parsa1400 (چهارشنبه 29 مرداد 93), تیام (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    کم هم گریه کردی بازم باید گریه کنی این گریه تو از سر شوق از ذوقه پاشو برو همین الان باز مادرتو ببین باز بیا گریه کن این گریه تو صواب هم داره . ولی حاچلو جلو مادرت گریه نکنی

    کاری که برا مادرت کردی بازم تکرار کن بار ها بارها صبح ها و عصر ها

    اگه جسارت تلقی نکنی میخوام کمی بیشتر از احوال مادرت بدونم . دکتر که نیستم . میخوام ارزش کار شما رو بهتر درک کنم .

    (خدا برات نگهشداره یه نعمت بزرگه . حاجلو گذشته مادرتو حلالش کن و هرگز و تو هیچ جا حتی مجازی از تلخی های گذشته ات با مادرت نگو . بگو از اول بهترین مادر دنیا بوده و تو عاشقش بودی هستی . آبروی مادرتو پیش خدا بخر و ستار عیوب باش تا خدا هم آبروی تو رو بخره . این سه خط ده بار بخون و بهش فکر کن . )

    ماها خانواده دوستیم و اونا رو با تمام آزار اذیتاشون دوسشون داریم و به راحتی فراموش میکنیم . و دلمون براشون تنگ میشه حتی اگه کنارمون باشن

    دختری بود که پدرش بهش تجاوز کرده بود و با وجود تنفر شدیدش از پدرش باز دوسش داشت و تو تشیع جنازه پدرش معتادش حالش از همه بدتر بود و اعتقاد داشت پدرش نفهمیده و تو حال خودش نبوده و علت خودکشی پدرشو نبخشیدن خودش میدونست .

    من به نوبه خودم بابت این کارت و سربلندیت ازت تشکر میکنم


    متوجه شدم با بانو مینوش از پستی دیگه صحبت میکنید که از بعضی حرفا تو پست بالای خودت ناراحت شدم
    . من املم و قیافه ندارم یعنی چی؟ کی گفته تو خودت چطور این فکر کردی

    کی گفته باید با مردم بد اخلاق باشی تا مبادا بهت ترحم کنن .


    در کل پست بالای مینوش بانو جواب خوبی بود ولی افکارت اشتباهه و کاملا نشونه ضعف و اعتماد به نفس به خودت .

    فکر بیخود نکن . مادرتو فراموش نکن . اگه اون نمیتونه به خودش برسه تو کمی بهش برس تو خوشگلش کن فکر کن میخواد برات خاستگار بیاد مادرتو نمیخوایی مخفی کنی میخوایی با سری بلند بگی این مادرمه پس مواظبش باش و براش کم نذار اون بیشتر از ده سال به تو رسیده حالا با هر مشقتی و هر کیفیتی حالا نوبت شماست . توکه مثل مادرت نیستی از اون بهتری و اینو لااقل به من و این تالار ثابت کردی . پس تلاشتو بکن .

    حاجلو خوشبختی تو سر زبون مادرته تو نگاه پر اشک مادرته اینو باور کن . از من گفتن بدرود

  4. 2 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    پونیو (پنجشنبه 30 مرداد 93), تیام (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    أَلَیسَ اللهُ بِکَافٍ عَبدَهُ

    امام عصر علیه السلام در توقیعی که خطاب به «اسحاق بن یعقوب » صادر شده، می فرمایند:
    برای تعجیل فرج بسیار دعا کنید که فرج شما همان است

  6. 2 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    parsa1400 (پنجشنبه 30 مرداد 93), تیام (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  7. #14
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    مینوش جان سایتی که معرفی کردی" چگونه همسر دلخواهم را بیابم" خیلی خوبه، جالبه. سر فرصت میشینم میخونمش.

    راستی چند تا از اخلاقای بدم رو میگم که خودمم دوست ندارم.

    1- خیلی زیاد قهر میکنم و به مدت طولانی اصولا با کسی که حقمو بخوره یا بهم چیزی بگه. عمرا آشتی نمیکنم حتی اگه به پام بیفته.

    2- زیاد غر میزنم .

    3- قول الکی زیاد میدم و توانایی گفتن نه رو زیاد ندارم.

    اینا مهم ترینشه البته اگه منظورت این بود

    وگرنه اگه در مورد اینکه داشتیم صحبت میکردیم میخوام با بقیه بد رفتاری کنم که منو جدی بگیرن :

    1- بابت اینکه کسی بیرون از خانواده نفهمه که من مشکل دارم همیشه سعی میکنم که بخندم و رسما فراموش کنم که 5 دقیقه پیش چی شده!!! نتیجه اینکه دوستام میگن چقدر تو

    خوشحالی و استرس نداری و به خودت مسلطی. اصولا از اعتماد به نفسی که به نظر خودم صفره تعریف میکنن. در حالی که من اگه همیشه بی تفاوت باشم هم همین نتیجه رو میگیرم

    یعنی کسی نمیفهمه من مشکلم تو خونه چیه . در واقع من نمیخوام کسی بفهمه من مشکل دارم و درگیری. این که از درون ناراحتم و از بیرون خوشحال احساس میکنم باعث ناراحتی بیشتر

    من میشه و اینکه دیگران فکر میکنن من چقدر اسکلم!!! چون این که همیشه آدم بخنده که خوب نیست. منم که همیشه ی خدا مشکل دارم.

    2- سعی میکنم همیشه با اعلام موافقت با نظر دیگران توجه شون رو به خودم جلب کنم. نتیجه اینکه خودتون میدونید. مثلا یکی از اشتباهاتی که مرتکب شدم دزدی برگه امتحانی از اتاق

    یکی از اساتید به پیشنهاد یکی از دوستام بود(پسر) من باهاش همکاری کردم و کلی آبروریزی شد در حالی که خودم اصلا اون امتحان رو نداشتم واقعا نمیدونم چه جوری قبول کردم. و به

    اسم من تموم شد. یکی از تجربیات خیلی بدم بود.

    3- اگه من کسی رو محل نذارم کسی هم متقابلا نمیاد به من پز بده و من رو حرص بده یا باعث ناراحتی من بشه که من چقدر بدختم و همه خوشبختن.

    امیدوارم تونسته باشم منظورمو بگم.

    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% %%%%%%

    به به آقا پارسا. حالتون خوبه؟ خوشحال شدم اومدید به تایپیک من سر زدید.

    برا مادرم برنامه دارم. تصمیم گرفتم هفته ای دو بار ببرمش بیرون. هم واسه اون خوبه هم برا من. البته توی یه برنامه ی یه ماهه ببینم چقدر روش اثر داره. خدا کنه برا افسردگیش خوب باشه.

    در مورد مادرم مشکلشون از تصادف شروع شد و شکستگی مهره بعد هم از بلندی یعنی چند تا پله سقوط کردن و دوباره آسیب دیدن که در نهایت متاسفانه 6 تا از مهره های ستون

    فقراتشون آسیب دیده که همشون جراحی شدن انحراف مهره و تنگی کانال نخاع هم داشتن که در واقع رو دیسک کمر محسوب میشه. و به خاطر پوکی استخوان شکستگی پا داشتن و

    اخیرا هم که مشکل پارکینسون دارن و دست هاشون کمی میلرزه در واقع به قول دکترش عارضه ی آلزایمری - پارکینسون مشکل الانشون هست. سنشون هم بالا هست . به هر حال به نظر

    من مشکل اصلی مادرم افسردگیه.

    در حال حاضر از نظر جسمی مشکلی به جز عوارض سن بالاشون نیست ولی همچنان افسردگی رو دارن البته خیلی بهترن


    من از دست مادرم فقط گلایه میکنم نه اینکه نبخشمش به هر حال این اتفاقات برا همه میتونه بیوفته و خوب ایشون افسردگی شدی داشتن و تهدید به خودکشی یا رفتارای بدشون عمدی

    نبود . من هیچ عقده ای به دل ندارم فقط اگه با من بد رفتار نبود شاید من الان اینی نبودم که الان هستم و اینقدر تو محیط پر از استرس نبودم. بیشتر ناراحتیم از مادرم اینه که نه تنها عمر

    خودشو بلکه منو هم تلف کرد. تو سایر اعضای خانواده ی من مشکلی نیست. اونا مثل همه ی فامیلمون هستن فقط من این همه آسیب دیدم.

    ببینید من نمیتونم بگم گذشته ها گذشته . چون نگذشته و برای من زنده اس و عوارض اون ترسا همیشه هست و خودشو هر جوری شده نشون میده.

    من املم و قیافه ندارم یعنی چی؟ کی گفته تو خودت چطور این فکر کردی
    نه اصلا قضیه این حرفا نیست قضیه برخورد دوستای دانشگاهیمه اصولا به دختر با حجاب و ساده پوش میگن امل دیگه . این دیگه حرف من نیست. پس وقتی منم با حجاب باشم و خوب دنبال

    مد و آرایش نباشم امل محسوب میشم. حتی اگه به نظر شما نباشم. گروهی که باهاشون دوستم نظرشون اینه. من کمه نمیتونم کاری بکنم جز اینکه برای تنها نبودن حرف اونا رو قبول کنم.

    فکر بیخود نکن . مادرتو فراموش نکن . اگه اون نمیتونه به خودش برسه تو کمی بهش برس تو خوشگلش کن فکر کن میخواد برات خاستگار بیاد مادرتو نمیخوایی مخفی کنی میخوایی با سری بلند بگی این مادرمه پس مواظبش باش و براش کم نذار اون بیشتر از ده سال به تو رسیده حالا با هر مشقتی و هر کیفیتی حالا نوبت شماست .
    آقا پارسا شما چقد شیطونی!!! اگه برادر بزرگتر من بودی تا الان منو شوهر داده بودیا. حیف شد میبینی چقد بد شانشم من. یه برادر خوبم ندارم که...
    ویرایش توسط تیام : پنجشنبه 30 مرداد 93 در ساعت 00:08

  8. 3 کاربر از پست مفید تیام تشکرکرده اند .

    meinoush (پنجشنبه 30 مرداد 93), parsa1400 (پنجشنبه 30 مرداد 93), پونیو (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  9. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    اینارو بخون
    http://www.hamdardi.net/thread-18343.html
    http://www.hamdardi.net/thread-19883.html

    - - - Updated - - -

    با اینا تقریبا همه ی این مشکلاتی که نوشتی حل میشه. منظورم با جراتمند بودنه
    نوشتی که نمی خوای کسی مشکلات داخل خونه اتو بفهمه. خوبه. دلیلی نداره. مشکلات رو باید به کسی بگی که کمکی بهت بکنه. مثل مشاور. همینجا هر وقت مشکل داشتی بگو. می تونی هم اشتراک ازاد داری تاپیک بزنی خصوصی بپرسی.

    - - - Updated - - -

    - خیلی زیاد قهر میکنم و به مدت طولانی اصولا با کسی که حقمو بخوره یا بهم چیزی بگه. عمرا آشتی نمیکنم حتی اگه به پام بیفته. به نظر من از کم بودن جراتمندیه. چون اگه جراتمندی رو تمرین کنی اون زمانی که نیازه نظرتو ابراز می کنی و کارت به این نمی رسه که قهر کنی

    2- زیاد غر میزنم . اینم به نظرم به جراتمندی ربط داره. وقتی که نیازه با ارامش نظراتتو و خواسته ها تو نمی گی بعدش می مونه یه شکل غز بروز می کنه. حالا کسی هست که به غرغرات گوش بده یا سر خودت غرغر می کنی؟

    3- قول الکی زیاد میدم و توانایی گفتن نه رو زیاد ندارم. جراتمندی

    اینا مهم ترینشه البته اگه منظورت این بود

    وگرنه اگه در مورد اینکه داشتیم صحبت میکردیم میخوام با بقیه بد رفتاری کنم که منو جدی بگیرن :

    1- بابت اینکه کسی بیرون از خانواده نفهمه که من مشکل دارم همیشه سعی میکنم که بخندم و رسما فراموش کنم که 5 دقیقه پیش چی شده!!! نتیجه اینکه دوستام میگن چقدر تو

    خوشحالی و استرس نداری و به خودت مسلطی. اصولا از اعتماد به نفسی که به نظر خودم صفره تعریف میکنن. در حالی که من اگه همیشه بی تفاوت باشم هم همین نتیجه رو میگیرم اینکه مسایل خانه رو به کسی ربط ندی خوبه. خانه خانه است بیرون بیرونه


    یعنی کسی نمیفهمه من مشکلم تو خونه چیه . در واقع من نمیخوام کسی بفهمه من مشکل دارم و درگیری. این که از درون ناراحتم و از بیرون خوشحال احساس میکنم باعث ناراحتی بیشتر

    من میشه و اینکه دیگران فکر میکنن من چقدر اسکلم!!! چون این که همیشه آدم بخنده که خوب نیست. منم که همیشه ی خدا مشکل دارم.

    2- سعی میکنم همیشه با اعلام موافقت با نظر دیگران توجه شون رو به خودم جلب کنم. نتیجه اینکه خودتون میدونید. مثلا یکی از اشتباهاتی که مرتکب شدم دزدی برگه امتحانی از اتاق مشکل جراتمند نبودن

    یکی از اساتید به پیشنهاد یکی از دوستام بود(پسر) من باهاش همکاری کردم و کلی آبروریزی شد در حالی که خودم اصلا اون امتحان رو نداشتم واقعا نمیدونم چه جوری قبول کردم. و به

    اسم من تموم شد. یکی از تجربیات خیلی بدم بود.

    3- اگه من کسی رو محل نذارم کسی هم متقابلا نمیاد به من پز بده و من رو حرص بده یا باعث ناراحتی من بشه که من چقدر بدختم و همه خوشبختن. مشکل اعتماد به نفس

    امیدوارم تونسته باشم منظورمو بگم.
    روی اعتماد بهنفست هم بعد از اینکه این دو تا تاپیکو خوندی کار کن

  10. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    parsa1400 (پنجشنبه 30 مرداد 93), تیام (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    سلام

    حاچلو خانم ممنون من خوبم

    شما از دوستان و دختر های خوب تالار هستید پس سر زدن به دوستان کمترین ادب ما نسبت به شماست .

    بانو ببخشید یه چیزی ازت می خوام که میتونی قبول نکنی و من هم ناراحت نمیشم . خداوند صاحب نام مستعار شمارو که نام یک شهید هست رحمت کند . ولی اگه میشه تغییرش بدید کمی سخته . البته برا من . چون من تو بازار آهن با حسن لو ها و یارلو ها سر کار دارم میام تو تاپیک شما احساس میکنم تو بازارم و شناخت متفاوتی از شما بهم دست میده
    البته به همکارانم جسارت نشه و دلیل اصلیش احترام بیش از حد من به اوناست . بازم ببخشید .

    خب بانو در مورد مادتون باید بگم عمیقا متاسفم و باید بگم کار شما سخت تره و در این شرایط مهم و البته پر سود

    الان ایشون هوشیاریشون نسبت به اعضای خانواده چقدره و آیا قادر به مکالمه راحت و دردو دل کردن با شما هستن . راه رفتن چطور . در هر حال خیلی بیشتر مواظبش باش و تنهاش نذار و به برنامه ات در مورد مادرت پایبند باش و عمل کن .

    حاچلو جان با برنامه خوب شما مادرت از حالت افسردگی خارج میشه و لرزش دستش هم کمتر خواهد شد .

    بانو گلایه هاتو کردی بسه به ما گفتی و ما درکت میکنیم از این پس گلایه هم نکن بخصوص به همسر آینده ات بگو که مادرت یه فرشته ست و قبلا هم یه فرشته بوده یه کد بانو تمام عیار .......................................


    حاجلو در مورد حجاب و ساده پوشی معروف به املی از نظر دوستان شما باید بگم کمی مقصری .

    نکته حجاب و لباس و کلا پوشش زنانه و مردانه در اسلام همراه با گذشت زمان تکامل پیدا کرده و به روز شده البته فرهنگ های بیگانه در تمام مسائل رخنه کردن حتی در ادبیات عرب و فارسی و همینطور پوششی . حتی بانو آیه های قرآن ماهم همیشه به روز معنی خواهد شد و جز احکام اولیه احکام ثانویه با شرایط روز برسی و استلال خواهد شد و وظیفه شورای نگهبان همین موضوع است .

    شما میتونی رو مد باشی تا جاییکه به اعتقادات شخصی خودت و جامعه ای که توش زندگی میکنی لطمه نزنی .

    من جدا از یک مسئله دیگه این حرف دوستا تونو به حساب تنبلی شخصی خودتون و ظاهر بیرون منزلتون میذارم .

    با ساده ترین لباسها و ارزانترین لباسها میتونی شیک باشی ولی تو خرید دقت لازمو نداری . و زیادی وسواس به خرج میدی .

    تا جایی که یادمه از شما یه برادر داشتی یا خواهر بود . ولی تو خیلی هم خوشانسی چون برادر داری ولی ازدواج دست خداست از برادر کاری بر نمیاد . دختران و پسران این تالار خواهر برادرا نه دوست دختر و دوست پسر

    آبجی گلم من برا خوشبختیت دعا میکنم .

  12. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    تیام (پنجشنبه 30 مرداد 93)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    47
    Array
    سلام

    مینوش جان بابت راهنماییت ممنونم. وقت کنم حتما میخونم.یعنی دارم میخونم خیلی طولانیه.


    %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% %%%%%%%%%%%%%%%%%%%

    سلام آقا پارسا. خوش حالم خوبید و جواب منو دادین.

    خواهش میکنم شما خیلی به من لطف دارین و آدم بزرگواری هستین.

    اسم کاربریم به فامیل اصلی خودم خیلی شبیه بود برا همین انتخابش کردم. هدفم هم این بود که جدی باشم و اینجا بیام برا حل مشکلم و مشکلمم که حل شد برم پی کارم و اینکه فامیل

    یک شهید بود چون قبلنا به شهدا اعتقاد داشتم که دست آدمو میگیرن. ولی چون شما خواستین باشه اینبار اسم کاربری جدیدم شبیه اسم کوچیکه خودمه البته هم معنی.

    مادرم کامل راه میرن البته با عصا همیشه هم میتونستن راه برن اما نمیرفتن و از روزی که به دنیا اومدن تا الان تمام خاطرات تلخشون یادشونه قبلا مدام یادآوری میکردن. البته جدیدا که بهتر

    شدن یادی از خاطرات خوش هم میکنند و تلخی ها رو گذاشتن کنار.

    حالشون خیلی خوبه و این مشکلات فعلیشون واقعا دیگه نمیشه گفت مشکل. البته گوش شیطون کر و خدا رو شکر.

    باشه دیگه گلایه نمیکنم.

    معذرت میخوام من خودمم آدمی هستم که معتقد به حجابم و ساده پوشی مثل اینکه شما هم هستی.

    به هر حال چه من خوش تیپ باشم چه بد تیپ آخر سر املم دیگه. فکر کنم امل بودن من باعث بد نام شدن بقیه ساده پوشا باشه.

    اتفاقا دلیل این که من املم ژنتیکیه. چون خانواده ام و هفت جد و آبادمم املن. من احمق فکر میکردم میتونم نباشم. ولی نمیشه لباسمو درست کنم سوادمو بالا ببرم ولی وقتی آدم ذاتا امله

    کاریش نمیشه کرد که. البته نمیخوام برگردم سر خونه ی اول.

    شما فرض کن من از فردا نمیخوام امل باشم و میخوام یه جور دیگه زندگی کنم ولی وقتی فردا نمیتونم امروزو فراموش کنم به چه دردی میخوره؟ به هر حال من پس فردا برمیگردم سر خونه

    اول بابت اینکه یادم نمیره که ذاتا املم.

    من یه بردار دارم که دو سال از من بزرگتره و یه خواهر که اونم دوسال از من کوچیکتره. منظورم این بود که حیف شد یه برادر عاقل ندارم که بتونم بهش تکیه کنم و اتفاقا برادر من یه پسر

    ببخشیدا خیلی عوضیه که شبا از ترسش خوابم نمیبره تو تایپیک خصوصی یکم در موردش با مدیر همدردی صحبت کردم . به هر حال نتیجه ی فقر و بی کس و کاری من اینه دیگه.

    منم همین طورم دختر خوبی نیستم و ارزش حرف زدن ندارم کلا آدمایی که از لحاظ مالی پایینن آدمای خوبی نیستن یه طرفشو درست کنی اونطرفش میلنگه.

    به هر حال شما و اعضای این تالار گناه دارن که بخوان برادر یا خواهر من باشن. یه جورایی خدا نکنه. مرسی که دعام میکنین ولی بیخودی وقتتونو هدر ندین همین که اسم منو بگین خدا

    قهرش میگیره بقیه ی دعاهاتونم قبول نمیکنه.

    راستی من یکم الان کلافه ام و از دست خودمو بدختیام ناراحت. خوشحال شدم جوابتونو خوندم. مرسی بهم سر زدین.

    شب خوش.

  14. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    بهت سلام نمیکنم

    هر وقت حالت بهتر شد و از پست بالا پشیمون شدی به من پیغام خصوصی بده و بابت بی احترامی به هفت جد آباد خودت عذر خواهی کن و همینطور شخصیت خودت تا دوستیمون برگرده سر جاش و بهت سر بزنم


    حاجلو تو از بدبختی چی میدونی هاااااااااااااااااااااااا ا

    تو درس خوندییییییییییییییییی . چی یاد گرفتی آداب معاشرت بلدیییییییی . چرا به خودت احترام نمیزاری هاااااااااااااااا

    من تو پست قبلی نخواستم بگم امل اون دوستای بیفرهنگ و بیشعورتا که با یه مشت رنگ لعاب خودشون گم میکنن وبه خودشون اجازه میدن غرور یه دختتر بشکنن و با کلمه امل گفتن خوردش کنن

    خودشونو برا عرضه به دیگران به نمایش میذارن نه برا شوهرشون و همسر کنارشون

    تو کجا زندگی میکنی ؟ درامد خونتون از کجاست ؟ تو تا حالا این دخترای جوانی رو که پشت چراغ قرمزا گل دستمال کاغذی میفروشن دیدی گل فروشای بهشت زهرارو دیدی ؟

    دخترای جوونی رو که تو بیمارستانا کار میکنن و لگن زیر مریضا میذارن دیدی حاضری فقط یه روز جای اونا کار کنی هااااااااااااااا

    تو از بدبختی هیچی ندیدی و نمیدونی همون دخترایی که گفتم با وجود تنگ دستیشون بارها بارها دست منو برا کمک رد کردن و قرورشونو نشکستن . و وقتی پاتو خونه هاشون گذاشتم دیدم خوشبختن و پر از عشقا پر از امیدا پر از خنده ن .

    انقدر خوشبختا باورت نمیشه .

    در مورد برادرت باید بگم مقصر خودتی . وبیشتر اینکه خودتو بیش از پیش رها کردی و بهتره بگم بعد از اون اتفاق خودتو باختی و خودتو رها کردی . زندگی تموم شده تلقی میکنی و گذشت و ادامه این زندگی پوچ و بی معنی میدونی


    تو راست میگی دختر خوبی نیستی چون امید و خوشبخت شدنو از خودت دور کردی و بهش ذره ای اعتقاد نداری .

    تو از دل بچه های این تالار چی میدونی هاااااااا دوست داری جای کدوم یکیشون باشی تحمل مشکل کدوم یکی از مارو داری
    تمام کسانیکه اینجان درد دارن . مشکل تو پیش مشکل کدوم یکی از ما بزرگتره هاااااااا تو از وضعیت مالی بچه های تالار خبر داری فکر میکنی همه مایه داران از خودم بگم از وضعیت بدم خبر داری از محتاجیم خبر داری از وضعیت روحیم خبر داری . از گریه های تو خوابم خبر داری .
    از بی کسیمون خبر داری از تنهاییمون خبر داری لا اقل باز تو به بهانه مادرت یه پارک رفتی همبرگرتم زدی تو رگ یه دلستر لیمو هم روش خوش گذروندی باز میای این حرفا رو میزنی .

    باهات خداحافظی هم نمیکنم تا عذر خواهیتو ببینم

    منتظرت هستم . برادر بی عقل تو پارسا

  15. کاربر روبرو از پست مفید parsa1400 تشکرکرده است .

    تیام (جمعه 31 مرداد 93)

  16. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 23 دی 98 [ 13:15]
    تاریخ عضویت
    1393-4-15
    نوشته ها
    382
    امتیاز
    12,547
    سطح
    73
    Points: 12,547, Level: 73
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 303
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    894

    تشکرشده 1,236 در 375 پست

    Rep Power
    101
    Array
    (نه اصلا قضیه این حرفا نیست قضیه برخورد دوستای دانشگاهیمه اصولا به دختر با حجاب و ساده پوش میگن امل دیگه . این دیگه حرف من نیست. پس وقتی منم با حجاب باشم و خوب دنبال مد و آرایش نباشم امل محسوب میشم. حتی اگه به نظر شما نباشم. گروهی که باهاشون دوستم نظرشون اینه. من کمه نمیتونم کاری بکنم جز اینکه برای تنها نبودن حرف اونا رو قبول کنم.)


    سرزنش افراد سرزنش گر هم یه نوع امتحان خداست تا در ازای اون اجر بی پایانی به کسانی که به خدا توکل میکنن و از سرزنش ها نمیترسن بده(والبته شما هم با فروتنی جهل دوستان سرزنش کننده تون رو بر اونها ببخشید و از خدا برای خودتون و اونها طلب خیر و مغفرت کنید)


    آیه 54 سوره مائده :
    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ مَن يَرْتَدَّ مِنكُمْ عَن دِينِهِ فَسَوْفَ يَأْتِي اللّهُ بِقَوْمٍ يُحِبُّهُمْ وَيُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْكَافِرِينَ يُجَاهِدُونَ فِي سَبِيلِ اللّهِ وَلاَ يَخَافُونَ لَوْمَةَ لآئِمٍ ذَلِكَ فَضْلُ اللّهِ يُؤْتِيهِ مَن يَشَاء وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ
    ای کسانی که ايمان آورده ايد ، هر که از شما از دينش بازگردد چه باک ، ،زودا که خدا مردمی را بياورد که دوستشان بدارد و دوستش بدارند در برابر مؤمنان فروتنند و در برابر کافران سرکش ، در راه خدا جهاد می کنند و از ملامت هيچ ملامتگری نمی هراسند اين فضل خداست که به هر کس که خواهدارزانی دارد ، و خداوند بخشاينده و داناست.

    (
    منم همین طورم دختر خوبی نیستم و ارزش حرف زدن ندارم کلا آدمایی که از لحاظ مالی پایینن آدمای خوبی نیستن یه طرفشو درست کنی اونطرفش میلنگه.


    به هر حال شما و اعضای این تالار گناه دارن که بخوان برادر یا خواهر من باشن. یه جورایی خدا نکنه. مرسی که دعام میکنین ولی بیخودی وقتتونو هدر ندین همین که اسم منو بگین خدا

    قهرش میگیره بقیه ی دعاهاتونم قبول نمیکنه.
    )

    اول از همه بگم خدا نگدره از سر کسایی که با کاخ نشینی شون حق بسیاری رو تضییع کردن ، ثانیا در روایت هست که خدا وقتی به بنده ایش کم روزی میده از عمل کم اون هم خیلی زود راضی میشه و طبق روایات فقرا جزء اولین دسته هایی هستند که به بهشت میرن،ثالثا اگه شما دختر خوبی نیستید من هم پسر اصلا خوبی نیستم و مهم اینه که خدای بینهایت خوب و مهربونی داریم و باز هم در روایت داریم که اگر بنده میدونست خدا در ازای سختی هایی که برای بنده اش در این دنیا به و جود میاد چه پاداشی میده حاضر میشد هفتاد بار با قیچی تکه تکه بشه و بمیره و دوباره از اول زنده بشه وبا قیچی تکه تکه بشه،رابعا آواتار قبلی تون رو خیلی دوست داشتم و معصومیتی که توش بود برام یه دنیا می ارزید اگرچه خیلی هم غمگینانه بود انشاالله خدا خودتون و خانوادتون رو با همین پاکی محشور کنه،واقعا هم چیزی از دستم بر نمیاد جز یه دعا ی خشک و خالی برای شما،خودم و تمام آدمهایی که مقصدشون رو فراموش کردن ،سعاتمند باشید.

  17. 2 کاربر از پست مفید hamed-kr تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 31 مرداد 93), تیام (جمعه 31 مرداد 93)

  18. #20
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    این "امل" رو لطفا از نظر خودت معنی کن
    توی پستت چندین بار لغتشو نوشتی اما معنیشو بگو تا با هم فکر کنیم واسش

  19. 2 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    parsa1400 (جمعه 31 مرداد 93), تیام (جمعه 31 مرداد 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.