به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 40

Hybrid View

  1. #1
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    دوست من چقدر نامزدت رو می شناسی ؟می فهمم چه حسی داری کاملا درک می کنم
    اگه فکر می کنی آدم خوبیه و تو زندگی اش یه جایی اشتباهی کرده و تموم شده توام بگذر و کشش نده.
    اصلا به روشم نیار.
    آدمی اشتباه می کنه.شاید تو عمل انجام شده قرار گرفته.مهم خودشه و روحیات و شخصیتش.
    حالا این دختر اومده بهت گفته.خیلیا ترمیم می کنن و نمی گن.اونها که بدترن.
    امیدوارم هرچی به صلاحت هست اتفاق بیفته.

  2. 4 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    Amir_23 (دوشنبه 26 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 25 خرداد 93), واحد (یکشنبه 25 خرداد 93), مصباح الهدی (یکشنبه 25 خرداد 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 16:21]
    تاریخ عضویت
    1393-3-25
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    40
    سطح
    1
    Points: 40, Level: 1
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 4 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم از همه اونایی که به من پاسخ میدن.

    نقل قول نوشته اصلی توسط fariba s نمایش پست ها
    سلام روز بخیر

    الان شما در اوج احساس هستید و باید خودتان را کنترل کنید
    در این وضعیت هیچ تصمیمی نگیرید که به احتمال زیاد بعد پشیمان می شوید
    به هیچ کسی هم در این مورد حرفی نزنید تا صحبتهای نامزدتان را کامل بشویدو پیش مشاور بروید و عاقلانه و با منطق تصمیم بگیرید حتی اگر زمان ازدواجتان به تاخیر افتاد.

    ایشان به شما دروغ نگفته اند بلکه یک حقیقت مهم را از شما مخفی کرده اند

    چه مدتی نامزد هستید؟
    نحوه آشنایتان به چه صورتی بود؟
    اطمینان و علاقه تان به او چه میزان است؟
    از شخصیت خودتان هم بگوید(گروهی از آقایان در این زمینه فوق العاده غیرتی و پر تعصب هستند و گروهی خود دختر برایشان مهمتر است)
    هشت ماه نامزد هستیم.
    آشنایی بوسیله یکی از دوستان پدرم بود که بعد به خواستگاری رفتیم. من به وی علاقه دارم ولی الان حس میکنم سرم کلاه رفته. اصلا اعصاب ندارم. من خیلی غیرتی نیستم ولی بعضی اصول برایم مهم است.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز

    نیاز به اعصاب خوردی نیست فقط با ارامش کامل باید فکر کنی خودتو پیدا کنی بعد یه تصمیم عاقلانه میگیری
    اینی که مینویسم نظر خودمه کارشناسی نیست
    خوبه که زن و شوهر ازین لحاظ هم هم کفو باشن یعنی بستگی به شما و انتخابتون داره


    بالاخره کارایی که ما در گذشته انجام دادیم جزیی از هویتمون هست و بهم مربوطه مگر کسی که مثل این عرفا که قبلا مثلا یه دزد بی شخصیت بوده بعدا شده عارف که اینجور موردا خیلی کمن
    و ما اکثرا بر همانیم که هستیم و همان خواهد بود....

    ببین خودت رابطه با کسی داشتی تا حالا؟ یا نه خیلی مقید و سربراه بودی؟
    ببین دونستن رابطش باعث بدبینی شما نسبت بهش میشه؟
    الان چقدر ازش شناخت داری؟ قبل ازینکه اینو بدونی چقدر میتونستی بهش اعتماد کنی؟

    معیارات برای ازدواج چیه؟
    نظرت راجع به دختری که میره با دوست پسرش رابطه برقرار میکنه اونم کامل چیه؟
    وقتی اینو گفت چه حسی شدی؟ چه دیدی پیدا کردی؟


    - - - Updated - - -

    همزمان شد با فریبا جان
    من بله ارتباط داشتم ولی ارتباطم شرعی بوده و من مرد هستم فرق داره. نمی تونم تصور کنم همسرم قبلا با مرد دیگه ای باشه اونم غیرشرعی. من همیشه از دخترایی که خارج از ازدواج زنا می کنند بدم می اومده ولی حالا که گریبان خودمو گرفته نمی دونم چی فکر کنم. احساسات پیچیده ای دارم. از همه چیز بدم میاد.



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27 نمایش پست ها
    خطاب به کاربران:

    دیر نگفته دوهفته برای کسی که متمرکز بشه کافیه تا تصمیم بگیره.همون اول نمی شه

    این مسئله رو مطرح کرد.اول باید طرفو شناخت،خودشو بشناسونه بعد در مورد گفتن یا

    نگفتن تصمیم گرفت.این حماقته که در روز اول دختر به خاستگار بگه من باکره نیستم.
    روز اول نه ولی قبل از بله برون نمی تونست بگه؟ الان همه فامیل میدونن ما نامزد هستیم و تاریخ عقد داریم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها
    درود

    کار ایشون اصلا درستن و اخلاقی نبود برعکس نظر جناب فرهنگ

    حتما ازش بپرس در مورد کاری که کرده و دلیل دیر گفتنش و ازش توضیح بخواهید کاملا جدی حرف بزن
    بروید پیش مشاور هم ایشون احساسی تصمیم گرفتن به شما دیر گفتن و هم شما الان آرامش لازم برای تصمیم گیری را ندارید

    پ.ن: نظر شخصیمو نمیگم چون برخلاف قوانین سایت و نظر دوستان هستش
    امشب بهش اس دادم گفتم لازمه با هم رو در رو صحبت کنیم در این باره. وقت مشاور هم گرفتم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط بهار.زندگی نمایش پست ها
    سلام
    منظورت ن از ازدواج عقده دیگه درسته؟چون نوشتید خواهرتون گفته درمورد مهریه تجدید نظر کنید.پس احتمالا هنوز عقد نکردید.
    لطفا در مورد نحوه آشناییتون و مدت زمان آشناییتون توضیح بدید.
    همچنین ملاکهاتون برای انتخاب ایشون.

    ....
    میدونم خیلی آشفته حالید اما هرگز به کسی از خونواده یا اقوام نباید این موضوعو بگید.نباید به خواهرتونم میگفتید.1%هم اگه احتمال باشه با نامزدت ازدواج کنی ممکنه هر موقعی حتی بیست سال دیگه یه بحثی پیش بیاد و خواهرتون این قضیه رو به روی همسرتون کشید و دعوا بدتر شد.
    جناب این یه موضوع شخصیه بین شما و نامزدت.قبول کنی یا نکنی نباید به کسی بگی.
    .....
    در مورد اون قضیه نامزدتون چه توضیحی داد که چرا و چطور این اتفاق افتاد؟
    خواهرتون فقط نگران بحث مهریه شدن؟!!!درسته گفته اگه میخوای قبول کنی.ولی خیلی برام جالبه که همون اول کاری فقط بحث مهریه براش مهم شده!!!

    به هرحال همون مشاو ه که وقت گرفتی برو.
    ولی به کسی چی ی نگووو.
    خ اهرت نم یه جوری توجیه کن .ه چیزی نگه.
    بله عقد.
    من دنبال دختر جوان و خانواده خوب و تحصیلکرده و روشن فکر می گشتم که ایشون همش رو داره ولی این قضیه خیلی روی اعصابم راه میره.
    من به خواهرم گفتم به کسی نگه و به من قول داد. خواهرم خیلی چیزا گفت ولی یادآوری کرد حواسم به مهریه هم باشه.
    نامزدم گفت یه چیزی رو باید الان بدونی که بعدا مشکل ساز نشه و بعد تعریف کرد قبلا با یکی دوست بوده و با هم رابطه داشتند و بعد به هم خورده و از این حرف ها.



    نقل قول نوشته اصلی توسط pasta نمایش پست ها
    دوست من چقدر نامزدت رو می شناسی ؟می فهمم چه حسی داری کاملا درک می کنم
    اگه فکر می کنی آدم خوبیه و تو زندگی اش یه جایی اشتباهی کرده و تموم شده توام بگذر و کشش نده.
    اصلا به روشم نیار.
    آدمی اشتباه می کنه.شاید تو عمل انجام شده قرار گرفته.مهم خودشه و روحیات و شخصیتش.
    حالا این دختر اومده بهت گفته.خیلیا ترمیم می کنن و نمی گن.اونها که بدترن.
    امیدوارم هرچی به صلاحت هست اتفاق بیفته.
    من خوب می شناسمش ولی این مخفی کاری باعث شده فکر کنم دیگه چه چیز مخفی دیگه ای هست؟ الان همیشه در حال شک هستم.

  4. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خـسـته نمایش پست ها


    من بله ارتباط داشتم ولی ارتباطم شرعی بوده و من مرد هستم فرق داره.
    روز اول نه ولی قبل از بله برون نمی تونست بگه؟ الان همه فامیل میدونن ما نامزد هستیم و تاریخ عقد داریم.

    .
    اگه شرعی بوده رابطه شما هیچ ولی اگه غیر شرعی بوده باشه هیچ فرقی نداره انسان انسانه اخلاقیات هم مرد و زن نداره و شما شرایط یکسانی دارید .
    اما اگه نظرت منفی هست نسبت بهش هیچ وقت بخاطر اینکه همه میدونن نامزدین و تاریخ ازدواج مشخص کردین یا بخاطر دلسوزی بهش قبول نکن
    در صورتی میتونی قبول کنی که واقعا از ته دل بپذیری این مساله رو در غیر این صورت اون دختر هم صدمه میبینه.
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  5. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    Aras (سه شنبه 27 خرداد 93), majid_k (یکشنبه 25 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 25 خرداد 93), pasta (یکشنبه 25 خرداد 93), مصباح الهدی (یکشنبه 25 خرداد 93)

  6. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 12 فروردین 94 [ 07:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-09
    نوشته ها
    97
    امتیاز
    2,647
    سطح
    31
    Points: 2,647, Level: 31
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    74

    تشکرشده 74 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Posticon (5)

    [quote=خـسـته;334956]ممنونم از همه اونایی که به من پاسخ میدن.



    هشت ماه نامزد هستیم.
    آشنایی بوسیله یکی از دوستان پدرم بود که بعد به خواستگاری رفتیم. من به وی علاقه دارم ولی الان حس میکنم سرم کلاه رفته. اصلا اعصاب ندارم. من خیلی غیرتی نیستم ولی بعضی اصول برایم مهم است.

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@@
    سلام به همه دوستان علی الخصوص خدمت جناب غیرتمند!!
    بنظرم توی این تاپیک من بهتر از همه حال شما را درک کرده باشم..واقعا سخت هست اصلا بنظرخودمن هم قابل تحمل نیست شما که الحمدالله صبور هستید اگه من بجای شما بودم همون لحظه اول دادو بیداد وطرف خاطی را رسوا میکردم کخ به گوشه سایرین برسه وآیینه عبرتشون بشه ولاقل نهی از منکر وامر به معروفی درروان شنوندگان یاد اوری واجرایی بشه..
    غیرت انسان مثل یک شیشه هست وقتی خدشه دارشود باید به زندگانی همیشه از ترافیک خدشه وخش ها نگریست واین هم یه نوع رنج آور هست.هر لحظه ممکن هست این خش های غیرتی انچنان سرزنشت نماید که خودت از خودت بیزار بشی وخودتو سرزنش کنی که رفتی کی را گرفته ای ؟!برا ی یک مرد واقعی تحمل این مسائل محال هست مگر اینکه طرفی که اینها را میپذیرد خودش هم همچین تجربه تجاوزی را داشته باشد حال که شما معتقد وپاک هستید چرا خودتو وغیرتتو به این فحشا آلوده می کنید؟مگه زنا غیر ازاین هست؟؟وقتی طرف بکارتشو ازدست داده یعنی زنا نکرده؟؟میدونی حکم زناکار دراسلام چیست؟؟خانمی که درنو جوانی حرمت وقدر خودشو ندونسته از کجا مطمنی که دراینده ناموس ترا پاک نگه دارد؟؟اینگونه مواردها را رسوا نمایید تا تکرار نشه؟
    یعنی چه پرده ندارم؟این هم یه متلک دختران برا پسران شده؟!!واقعا ننگ اور هست!!
    اگه موضوعهای منو خونده باشی بنظرم عقایدمون بهم نزدیک هستند .ولی برادر عزیز؟!مگه دختر قحطه؟؟من خودم 3 تا دختر باکره گرفته ام ودراخر با بیسوادترینش زندگی میکنم!!سه بار هست ونیستموبه باد مهریه دادم وهرگز نزاشتم غیرتم خدشه دار بشود!!اگه مخارج پاسداری غیرتمو بگم باورکن پول چندتا پاساژدربهترین جای شهر بود!!ولی خب صدتا پاساز با غیرت خدشه دار با زهم ننگ اورهست وبهتره که همیشه سر فراز وبا غیرت براق زندگی کنیم!!
    من هم زمانی حس میکردم فلانی بهترین گزینه من هست وغیر او را درعالم هستی نمی ددیدم!!!وای الان عقلم بسرم اومده انقدر خودم برای خودم میخندم !!!که چه دیوانگی ها کرده ام!!
    دوست عزیز انچیز که ما نامشو دردوران جوانی عشق میگذاریم عشق نیست یک هوس وعلاقه هست .عشق مختص خداست غیر اورا ستودن غلط وکفر هست.لذتی که در خلوت عشق با خداست میلیاردها برابر فراتر از چیزیی هست که ما نامشو عشق وعاشقی گذاشتیم!!
    آیا میدونی که بعد ازدواج این مشکلی که الان اینقد ریز میبینی فردا به کوه هیمالیا تبدیل خواهدشد وهرگز خودت خودتو نخواهی بخشید؟؟
    ایا میدونی که انتخاب یه زناکار برای مادری بچه هات چقد مضر هست؟شاید دخترش را هم مثل خودش تربیت کرد؟!
    آیا میدونی؟!هرخسارتی جبران پذیر هست بغیر از مسائل ناموسی؟؟وخیال نکن که این مسله را فقط تو میدانی؟بلکهاون اقا پسر یکه این کارررا کرده این مسله را به دوستان وصدها نفر گفته !!!ایا دوس داری صدها نفر ترا بی غیرت بدوننند؟؟
    انسان یه بار به دنیا می اید وبایستی با غیرت وبدون سر افکندگی زندگی کند باور کن اینگونه زیستن لذتی دارد اینو از دست نده که بعد پشیمان خواهی شد وروزی خواهد رسید که تحملش برات سخت میشود!!غیرت=10000000000000000000000000000 00000000000
    (مرد +10000000000)-غیرت=صفر
    ویرایش توسط bkaf38 : دوشنبه 26 خرداد 93 در ساعت 08:19

  7. کاربر روبرو از پست مفید bkaf38 تشکرکرده است .

    مقیمی (دوشنبه 26 خرداد 93)

  8. #5
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    امروز [ 00:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,192
    سطح
    100
    Points: 325,192, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط shahrear نمایش پست ها
    نقل قول نوشته اصلی توسط خـسـته نمایش پست ها
    اگه من بجای شما بودم همون لحظه اول دادو بیداد وطرف خاطی را رسوا میکردم کخ به گوشه سایرین برسه وآیینه عبرتشون بشه ولاقل نهی از منکر وامر به معروفی درروان شنوندگان یاد اوری واجرایی بشه..
    با سلام
    از نظر دینی:
    همیشه گناه اشاعه فحشاء بسیار بسیار بیشتر حتی از خود فحشاء هست.
    شما یه تحقیق کوچک در متون دینی و احکام بکنید متوجه این امر می شوید.


    از نظر روانشناختی:
    چنین کاری (پرده دری و افشاء سازی)موجب گسترش مشکل به صورت انفجاری شده و بدون اینکه مشکل حل شود، درگیریهای روانی در دو خانواده پخش می شود. و زندگی های بسیاری به هم می ریزد.

    لذا دقت کنید. احساسات خودمون را اشتباها به نام دینی یا راهنمایی منتشر نکنیم.



    گفتنی هست : اینکه مرد باید غیرت داشته باشد و از ناموسش حفاظت کند. امری عقلایی و دینی هست و کسی منکر آن نیست.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  9. 13 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 27 خرداد 93), anisa (سه شنبه 27 خرداد 93), fariba s (سه شنبه 27 خرداد 93), hanie_66 (سه شنبه 27 خرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 27 خرداد 93), paniz93 (سه شنبه 27 خرداد 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 27 خرداد 93), فرشته مهربان (چهارشنبه 28 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 27 خرداد 93), مهربونی... (چهارشنبه 28 خرداد 93), مصباح الهدی (سه شنبه 27 خرداد 93), آویژه (سه شنبه 27 خرداد 93), عشق آفرین (سه شنبه 11 آبان 95)

  10. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    اول این که آروم باشید.
    مساله ی مهم اینکه مراقب باشید این قضیه جایی درز نکنه، ایشون هر کاری در گذشتش کرده باشه ، دلیل بر ریختن آبروش نمیشه. ای کاش به خواهرتون هم نگفته بودید.
    اگه فکر میکنید میخواید از الان این قضیه رو چماق کنید و تا ابد تو سرش بزنید همین الان تا خبری نشده همه چیز رو بهم بزنید. گروکشی این قضیه با مهریه در راستای همین عبارت قبلیمه،در حقیقت مهریه نقطه ی شروعه.
    چرا فکر میکنید شما مرد هستید و فرق داره؟ من که همجنس خودتون هستم تفاوتی متوجه نمیشم. البته در حفظ اصول شرع ،شما امتیاز مثبت دارید ولی در ماهیت کلی قضیه فرقی نمیکنه؛ اصلا ایشون رابطه ی قبلیش رو به شما گفته ، آیا شما هم گفتید؟
    تصمیمتون برای رفتن به مشاوره خوبه ، فکر نکنم خوب بشناسیدش چون بهش شک دارید.
    اگه می خواست نگه بازم میتونست نگه ، تا شما رو تو عمل انجام شده بذاره. من این رو یه رفتار مثبت میدونم. ضمنا یکم خودتون رو بذارید جای اون ، واقعا کار سختیه. همین الانش هم که گفته میخواسته به شما احترام بذاره و حق انتخاب بده.
    خوب بررسی کنید بعد که یه دل شدید ازدواج کنید و ایشون رو با تمام ویژگی هاش از جمله رابطه داشتنش قبل ازدواج، بپذیریدش و هیچ وقت هم بهش شک نکنید در غیر این صورت تو این مرحله ازش جدا شید.
    موفق باشید

  11. 8 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 26 خرداد 93), majid_k (یکشنبه 25 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 25 خرداد 93), pasta (یکشنبه 25 خرداد 93), sanjab (یکشنبه 25 خرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 25 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 خرداد 93), نسترن س (سه شنبه 27 خرداد 93)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array
    سلام،

    به همدردی خوش آمدید.

    احساسات فعلی‌ شما را تا حد زیادی به عنوان یک مرد درک می‌کنم. اگرچه به هر حال هر دو شما رابطه جنسی‌ قبل از ازدواج رسمی‌ را تجربه کرده‌اید و در این مورد هم کفو هستید، بدین معنا که مطمئناً این خانم هم از دانستن رابطه قبل از ازدواج شما خوشحال نمیشوند، چرا که خانم‌ها هم روی مردهایشان غیرت دارند. اما صرف نظر از این موضوع، من در مورد شما دو نفر یک تفاوت اساسی‌ میبینم. شما از نظر اعتقادی تفاوت دارید، چرا که برای شما مساله شرع یک مساله مهم و تاثیر گذار هست.



    با توجه به حالی‌ که هم‌اکنون دارید، اولین قدمی‌ که به طور جدی باید بردارید، به تعویق انداختن مساله ازدواج رسمی‌ هست. لزومی ندارد که به این مورد خاص اشاره کنید، تنها به طور جدی به خانواده‌ها اعلام کنید که فکر می‌کنید نیاز دارید شناخت بیشتری از هم پیدا کنید و هنوز آن‌طور که باید و شاید به این مساله اطمینان ندارید که میتوانید با هم خوشبخت شوید. مطرح کردن این موضوع دقیقا دو هفته قبل از مراسم رسمی‌ (با هر نیتی)، نباید شما را تحت فشار بگذرد که از این موضوع چشم پوشی کنید چون حالا همه خانواده‌ها می‌دانند شما می‌خواهید عقد کنید. شما به هیچ عنوان در این شرایط نباید اقدام به ازدواج کنید. متأسفانه مساله شما بسیار حساس تر از بحث بر سر موضوع مهریه هست، و اگر در این شرایط ادامه بدهید، هر دو شما به بن‌بست خواهید رسید.


    به هر حال، پس از به تعویق انداختن ازدواج رسمی‌، ارتباط خود را با ایشان قطع کرده و چند روزی را با خود خلوت کنید تا به آرامش نسبی‌ برسید، و سپس تحت نظر مشاور این موضوع را بررسی‌ و در این مورد تصمیم گیری کنید. موضوع خاص شما، برای خود شخص من موضوع حساسی بوده و به همین دلیل، من دوست ندارم نظر شخصی‌ خودم را با شما در میا‌‌ن بگذارم. بنابرین، نقل قولی‌ از مدیر همدردی می‌آورم، که در پاسخ به اولین تاپیک من در این تالار نوشته اند و فکر می‌کنم برای شما هم مفید باشد:

    تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه

    موفق باشید


    کامران
    عاشق همه سال مست و رسوا بادا

    ديوانه و شوريده و شيدا بادا

    با هوشياري غصه هر چيز خوريم

    چون مست شديم هرچه بادا باد


  13. 11 کاربر از پست مفید kamran2007 تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 26 خرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 26 خرداد 93), majid_k (یکشنبه 25 خرداد 93), meinoush (یکشنبه 25 خرداد 93), sanjab (دوشنبه 26 خرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 25 خرداد 93), فرشته مهربان (دوشنبه 26 خرداد 93), هم آوا (سه شنبه 27 خرداد 93), مدیرهمدردی (دوشنبه 26 خرداد 93), بی نهایت (دوشنبه 26 خرداد 93), شیدا. (یکشنبه 25 خرداد 93)

  14. #8
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    دوست من اگه ارتباط ایشون هم شرعی بود چی ؟می پذیرفتیش ؟
    از قدیم راست گفتن آدم یکی مثل خودش گیرش میاد.
    یه بار یکی از دوستام به یه پسر متدین گفت من همه کار می کنم بعد قبل ازدواج توبه می کنم که یه دختر پاک گیرم بیاد.
    بعد چشمک زد.
    اون دوست ما هم گفت بله توام دختری گیرت میاد که توبه کرده باشه.

    دوست من شرایط شما با ایشون فرقی نداره.کدوم کلاه ؟
    دیگه چه چیز مخفی می تونه نامزد شما داشته باشه ؟ نکنه انتظار داری شش ماه دیگه بگه یه بچه هم آورده که طرف داره بزرگش می کنه ؟!

    ایشون هم به هر حال شمارو قبل از ازدواج در جریان چنین مسئله ای قرار داده به این خاطر بوده که شما با توجه به حق انتخاب و تصمیم گیری بتونی درست تصمیم بگیری و کلاه سرت نره.
    به نظرم با توجه به این که نامزدتو می شناسیش از این مسئله بگذر.شما که خودت تجربه داشتی باید بهتر بتونی درکش کنی.باید به عنوان پسر بدونی شاید همجنست (طرف قبلی) با تهدیدا و پیش کشیدن مسائل عاطفی نامزدتو تو عمل انجام شده قرار داده.
    مهم اینه که نامزدت اونقدر صادق بود که بیاد اینارو قبل از ازدواج و به موقع بهت بگه.
    ویرایش توسط pasta : یکشنبه 25 خرداد 93 در ساعت 22:03

  15. 4 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    m.reza91 (یکشنبه 25 خرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 25 خرداد 93), نسترن س (سه شنبه 27 خرداد 93), هم آوا (سه شنبه 27 خرداد 93)

  16. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط pasta نمایش پست ها
    مهم اینه که نامزدت اونقدر صادق بود که بیاد اینارو قبل از ازدواج و به موقع بهت بگه.
    دوستانی که میگن دختر کار خوبی کرده و گفته هیچ جای منتی نداره چون به خودی خود معلوم میشد بعدا که باکره نیست و اوضاع بدتر هم میشد پس مجبوره که صادق باشه!!!

    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  17. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    hamdan (جمعه 31 مرداد 93), khaleghezey (دوشنبه 26 خرداد 93), هم آوا (سه شنبه 27 خرداد 93), خیال (دوشنبه 26 خرداد 93), شایسته89 (یکشنبه 25 خرداد 93)

  18. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    دوستانی که میگن دختر کار خوبی کرده و گفته هیچ جای منتی نداره چون به خودی خود معلوم میشد بعدا که باکره نیست و اوضاع بدتر هم میشد پس مجبوره که صادق باشه!!!

    خانم فرشته اردیبهشت عزیز.پس اون دخترایی که حقیقت رو نمی گن و قبل از ازدواج میرن ترمیم می کنن و بعد از ازدواج هم شوهر بی چاره هیچوقت نمی فهمه چی ؟

    عذر می خوام اینو می گم اما الان بکارت مصنوعی از نوع چینی اومده که با قیمت 10 دلار طرف رو تبدیل به مریم مقدس می کنه.چه برسه به اونهایی که میرن ترمیم.

    ایران هم بالاترین آمار سرچ ترمیم بکارت تو گوگل رو در تمام دنیا داره.تحقیق کنین لطفا.
    ویرایش توسط pasta : یکشنبه 25 خرداد 93 در ساعت 22:13

  19. 6 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    Aras (سه شنبه 27 خرداد 93), hamdan (جمعه 31 مرداد 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 25 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 25 خرداد 93), گل شب بو (پنجشنبه 05 تیر 93), هم آوا (سه شنبه 27 خرداد 93)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میل به ازدواج در کنار ترس از آن ، راه حل چیست ؟
    توسط یه آدم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 تیر 94, 15:02
  2. همسرم پشت من نیست
    توسط hamdard20 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 مرداد 93, 09:00
  3. چک لیست بهداشت روانی = چک لیست مسلمانی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن دین و روانشناسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 خرداد 93, 03:00
  4. در مسابقه ی زندگی گل زدن هنر نیست بلکه گل شدن هنره !
    توسط مو طلایی در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 10:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.