به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 55
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    ممنون بهار زندگی، عجله ای برای طلاق ندارم به خودم تا آخر تابستون مهلت دادم شاید نظرم برگشت هرچند که دیگه خانمم ازم خیلی فاصله گرفته و دیگه بعیده این رابطه درست بشو باشه.
    تشکر آقای کامروا بابت لینک، من قبلا پیگیر مطالب اون تاپیک بودم و در جریان همه مواردش قرار گرفتم چون یه جورایی مشکل خودم رو در اون تاپیک میدیدم.
    خانم مصباح الهدی، در مورد سوالاتی که پرسیدین: مشکل نمیشه گفت فقط ظاهره یا اصلا ظاهر هست یا نیست. همون به دل نشستن یا ننشستن به نظر کاملترین عبارته. بقیه ازش تعریف میکنند ولی برای من هیچ حسی از قبل و بعدش اتفاق نیافتاده. دلم براش تنگ نمیشه و حتی وقتی باهاش نیستم احساس راحتی بیشتری دارم. و حدود یکماهی طول کشید آشنایی و صحبتهای اولیه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید toojih تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اسفند 92 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    1,090
    سطح
    17
    Points: 1,090, Level: 17
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 10
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    214

    تشکرشده 158 در 82 پست

    Rep Power
    27
    Array
    واقعا متاسفم نمیفهمم با کسی که از اول هیچ حسی بهش نداشتید چرا ازدواج کردی اون دختر بیچاره چه گناهی داره که باید تاوان اشتباه شما رو پس بده

  4. 4 کاربر از پست مفید هلیا66 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), roze sepid (جمعه 06 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظرمنم مسولیت تصمیم و عملتون را باید بپدیرید!! واقعا با اجبار که نبوده!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  6. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 07 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  7. #14
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    ممنون بهار زندگی، عجله ای برای طلاق ندارم به خودم تا آخر تابستون مهلت دادم شاید نظرم برگشت هرچند که دیگه خانمم ازم خیلی فاصله گرفته و دیگه بعیده این رابطه درست بشو باشه.
    5 ماه دیگه می خواهید این خانم را میان زمین و آسمون نگه دارید.
    معلق بودن خیلی سخته.
    بهتره که با یکی دو تا روانشناس و مشاور صحبت کنید و ببنید اگر نظرشون این هست که علاقه ای که یکساله شکل نگرفته دیگه امکانش نیست، زودتر تمامش کنید.

  8. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), asemani (جمعه 13 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    از صمیم قلبم برای شما و مردانی به مانند شما متأسفم... مردی که نمیتونه مسئولیت انتخاب خودش رو هم به عهده بگیره.
    میتونی جواب بدی که گناه این دختر چیه این وسط؟
    خدایاااااااا این چه دنیایه که ما رو آوردی توش؟ زندگی یه عده شده مسخره ی یه عده دیگه. برو ببین اگه فکر میکنی خدا ازت میگذره تو هم از اون زندگی بگذر.
    واقعآً با خوندن این تاپیک یاد زندگی نکبتی خودم افتادم و امروزم تا شب حروم میشه
    نامزد شما رو نمیدونم ولی من یکی حتی اگه بهترین ازدواج دنیا رو هم بکنم تا آخرین لحظه عمرم منتظر میمونم که خدا حقش رو بذاره کف دستش. هرچند خدا هم دیگه خودشو کشیده کنار...............
    واقعآً خلایق هرچه لایق.
    اگه پستمم حذف بشه که شده دیگه .

  10. 4 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), mohammad2012 (سه شنبه 15 مرداد 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  11. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    آدم وقتی با همکلاسی دخترش حرف می زنه بهش علاقه مند می شه.دیگه

    دختری که یکسال زن آدمه جای خود داره.مطمعنی که به میل خودت عقد کردی؟

    احساست نسبت به ظاهرش چیه؟قد اندام چهره.


  12. 4 کاربر از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    ممنون بهار زندگی، عجله ای برای طلاق ندارم به خودم تا آخر تابستون مهلت دادم شاید نظرم برگشت هرچند که دیگه خانمم ازم خیلی فاصله گرفته و دیگه بعیده این رابطه درست بشو باشه.
    منظور من این نبود.من گفتم چند روز به ذهنت استراحت بدی.یعنی اصلا به این اتفاق فکر نکنی.فقط یه تغییر روحیه برای بالا رفتن امادگی.مثه اینکه حین رانندگی بزنی کنار یه استراحتی کنی.

    به کلماتی که بُلد کردم دقت کن.به خودم،مهلت دادم،نظرم...
    متاسفانه تو همه چیزو فقط از طرف خودت میبینی.درسته الان مشکل تویی که نمیخوایش اما من میگم این زندگی هردوتونه،همونقد که سرنوشت تو درگیره سرنوشت اونم وابسته به این موضوعه.پس درستش اینه که اگه برای ازدواج اجباری احساس و زندگی اونو وارد نکردی لااقل واسه تصمیم بعدی اون رو هم آدم بدون.

    بابا درسته دوسش نداری اما دوتا ادم عاقل و بالغ و تحصیلکرده که هستید.باهم حرف بزنید،توسروکله هم بزنید،حرفای همدیگه رو بشنوید،و
    با هم تصمیم بگیرید.

    مهم نیست تصمیم نهاییتون چیه؟ادامه یا طلاق.ولی وقتی زندگی هردوتونه منم منم نکن.اونو هم دخیل کن.شما
    فقط 50% قضیه اید.به اونم اندازه سهمش حق بدید.نمیگم زوری باش زندگی کن.میگم بهم اعتماد کنید،کمک کنید تا تصمیم درستو بگیرید و کمترین اسیبو ببینید.

    و دوست دارم بدونم چرا نام کاربری توجیه رو انتخاب کردی؟

    موفق باشی


  14. 4 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 07 اردیبهشت 92), toojih (شنبه 07 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), مصباح الهدی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  15. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    ممنون هلیا که نظر دادی، من میدونم مقصرم ولی الان دیگه کاری از دستم برنمی یاد
    آقای کامروا از شما هم ممنونم! حق با شماست نمیشه کسی رو مجبور به کاری کرد بهرحال خودم کردم هرچند تحت فشار بوده باشه و باید مسئولیتش رو بپذیرم.
    شیدا خانم، در مورد نظرت فکر میکنم. شاید همینکارو کردم.
    خانم مریم عزیز! مرسی بابت همه حرفهایی که نوشتی. توی این شرایط شاید بیش از همدردی آدم به کسی احتیاج داره که بهش بد و بیراه بگه، سرکوفت بهش بزنه بابت اینکارش. چون خودش هم میدونه که کار درستی رو انجام نمیده. ولی توی این شرایط واقعا دیگه نمیشه ادامه داد. میشه به خاطر اشتباه اون فرد بهش سرکوفت زد ولی نمیشه ازش خواست ادامه بده. چون باز این ادامه شروع یک اشتباه دیگه برای خودش و طرف مقابلشه.
    آقای فرهنگ، نمیدونم بهرحال این تئوری ها جواب نمیده. ایجاد نمیشه دیگه. یا لااقل برای من نشد و آدمهایی مثل من که توی این سایت تاپیکهاشون رو خوندم.

    - - - Updated - - -

    بهارزندگی، من واقعا نمیدونم چرا نمیخوامش. یعنی نمیدونم در مورد چی باید صحبت کنم. فقط میدونم که هیچ وقت دوستش نداشتم. توی این شرایط نمیدونم بقیه چکار میکنند ولی فکر میکنم که اکثرا باید مثل من بهانه تراشی بیخود کنند، یعنی حرف اصلی سر یه چیز دیگه است و تو انواع و اقسام بهانه ها رو ردیف میکنی که باهاش نباشی، کارهایی که میخواد رو انجام ندی، .... بهانه هایی می یاری که توی خلوت خودت چون میدونی بیخود و بیجهت بوده از خودت حسابی بدت می یاد ولی چاره ای نداری!
    نمیدونم شاید من اشتباه میکنم ولی توی این شرایط نمیشه حقیقت رو گفت.

  16. 4 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 07 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (شنبه 07 اردیبهشت 92)

  17. #19
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 بهمن 94 [ 04:40]
    تاریخ عضویت
    1389-3-25
    نوشته ها
    2,890
    امتیاز
    27,971
    سطح
    98
    Points: 27,971, Level: 98
    Level completed: 63%, Points required for next Level: 379
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    15,041

    تشکرشده 10,678 در 2,786 پست

    حالت من
    Moteajeb
    Rep Power
    342
    Array
    به میل خودت عقد کردی؟احساست نسبت به ظاهرش چیه؟


  18. کاربر روبرو از پست مفید فرهنگ 27 تشکرکرده است .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 مرداد 94 [ 18:26]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    2,578
    سطح
    30
    Points: 2,578, Level: 30
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    395

    تشکرشده 383 در 145 پست

    Rep Power
    32
    Array
    آقای توجیه حالا که اینجا سر دردودل رو باز کردید حداقل توضیحات بیشتری بدین
    مثلا اگه از ایشون خوشتون نمیاد ببینید از چه جور شخصیتی خوشتون میاد
    قیافه شو دوس ندارین؟ تیپ و اندامش مورد پسندتون نیست؟
    عقایدش و طرز فکرش و اهداف و آرمانهاشو قبول ندارین؟
    رفتارش خشک و جدیه شما دوس ندارین؟
    زیادی بگو بخنده شما خوشت نمیاد؟
    اجتماعی هست یا نیست؟ شما چه جوری دوس دارین باشه؟
    خانواده ش گرم نیستن؟ احترام شما رو ندارن؟
    بالاخره حتما یه دلیلی داره که به دلتون نمیشینه یا حس میکنید مثلا اگه اینجوری می بود دوسش میداشتم
    میشه اینو به ما بگید؟
    یه سوال دیگه شما و ایشون چند سالتونه؟

  20. 3 کاربر از پست مفید saraamini تشکرکرده اند .

    **سهیل ** (سه شنبه 15 مرداد 92), ava48 (شنبه 14 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (شنبه 07 اردیبهشت 92)


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیتونم کسی و دوست داشته باشم
    توسط eln در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 26
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 تیر 96, 19:29
  2. افت شدید درسی ایا میتونم جبران کنم ؟
    توسط ali.66.110 در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 تیر 93, 21:39
  3. چطوری به کسی که نمیتونه بخاطرموقعیت شغلیش ابراز علاقه کنه کمک کنیم؟
    توسط bahar5005 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 19 بهمن 92, 11:24
  4. شش سال از زندگیم تلف شد | کسی میتونه کمکم کنه؟
    توسط Mohammad19 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 اردیبهشت 92, 02:05
  5. کسی میتونه منو در مورد این مسئله عشقی راهنماای کنه؟
    توسط horriyyatt در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 شهریور 91, 23:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.