به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 177 از 192 نخستنخست ... 77127137147157167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1,761 تا 1,770 , از مجموع 1928

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    سلام به همه دوستان.
    مرسی طنین جان.شما خوبی؟
    خبر که چی بگم.انقد پروسه طلاق طولانیه که حالا حالاها طول میکشه. از اون ور اون همسر نامرد برای اینکه من خسته بشم شروع کرده به تهمت زدن به من و کار زشتی رو که در حق من کرده داره به من نسبت میده. هر چند سعی میکنم برام مهم نباشه چون حسابم پاکه.

    اون اوایل حال روحیم خوب نبود اما بعدش بهتر شدم.اما الان بازم روحیه ام افت کرده.

    دیروز بعد از چندین ماه به یکی از دوستهای صمیمی ام زنگ زدم تا حال مادرش که سرطان داره رو بپرسم یکم دلم گرفته بود مثلا خواستم باهاش درد دل کنم متوجه شدم این بنده خدا خودش با دو تا بچه داره از همسرش جدا میشه.جالبه که روحیه اش خیلی خوب بود میگفت آی تک بیخیال غصه نخور من که آینده رو خیلی روشن می بینم.میگفت اون نامرد همسرم مثل من از کجا میخواد پیدا کنه اون ضرر کرد و این حرفها.

    احساس کردم چقد من ضعیفم.شایدم آستانه تحمل و ظرفیت آدم هاست که با هم فرق داره.


    چقد پاییز غم انگیزه حال آدمو بدتر میکنه

    فکر کنم رسما حرفهای بی سر و ته زدم

  2. 4 کاربر از پست مفید آی تک تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 05 مهر 00), افسونگر (جمعه 09 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (شنبه 03 مهر 00)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 بهمن 04 [ 16:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-10
    نوشته ها
    504
    امتیاز
    13,292
    سطح
    75
    Points: 13,292, Level: 75
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    125

    تشکرشده 552 در 282 پست

    Rep Power
    88
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط آی تک نمایش پست ها
    سلام به همه دوستان.
    مرسی طنین جان.شما خوبی؟
    خبر که چی بگم.انقد پروسه طلاق طولانیه که حالا حالاها طول میکشه. از اون ور اون همسر نامرد برای اینکه من خسته بشم شروع کرده به تهمت زدن به من و کار زشتی رو که در حق من کرده داره به من نسبت میده. هر چند سعی میکنم برام مهم نباشه چون حسابم پاکه.

    اون اوایل حال روحیم خوب نبود اما بعدش بهتر شدم.اما الان بازم روحیه ام افت کرده.

    دیروز بعد از چندین ماه به یکی از دوستهای صمیمی ام زنگ زدم تا حال مادرش که سرطان داره رو بپرسم یکم دلم گرفته بود مثلا خواستم باهاش درد دل کنم متوجه شدم این بنده خدا خودش با دو تا بچه داره از همسرش جدا میشه.جالبه که روحیه اش خیلی خوب بود میگفت آی تک بیخیال غصه نخور من که آینده رو خیلی روشن می بینم.میگفت اون نامرد همسرم مثل من از کجا میخواد پیدا کنه اون ضرر کرد و این حرفها.

    احساس کردم چقد من ضعیفم.شایدم آستانه تحمل و ظرفیت آدم هاست که با هم فرق داره.


    چقد پاییز غم انگیزه حال آدمو بدتر میکنه

    فکر کنم رسما حرفهای بی سر و ته زدم

    فقط اومدم بهت بگم پاییز حال منم بد کرده
    بیست روز در جوار خاتواده بودم چقدر دور شدن ازشون سخته

  4. 3 کاربر از پست مفید حیاط خلوت تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 05 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  5. #3
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    چقدر پاییز رو از اون اول مهر تا آخر آذر دوست دارم. اصلا انگار ژنتیکی عاشق این فصلم. تاثیری که از روزهای پاییز میگیرم چیزی شبیه شهود قلبیه.انگار توی پاییز ساخته میشم.

    موسیقی، کتاب. هنر، صحبت کردن و فکر کردن قدم زدن همه توی پاییز یه وزن دیگه پیدا میکنه

  6. 3 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 05 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (شنبه 03 مهر 00)

  7. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 15 بهمن 04 [ 11:02]
    تاریخ عضویت
    1399-12-20
    نوشته ها
    606
    امتیاز
    16,987
    سطح
    83
    Points: 16,987, Level: 83
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 363
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    1,107

    تشکرشده 1,128 در 455 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    122
    Array
    سلام آی تک جان ممنون که از حالتون گفتین . ان شاءالله خداوند به شما صبر و قوت بده تا بتونید این مسیر رو به راحتی طی کنید . براتون دعا می کنم به آرامش برسید و آینده ای خوب و درخشان و عالی داشته باشید

  8. 2 کاربر از پست مفید طنین باران تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 05 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 فروردین 02 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1397-2-11
    نوشته ها
    240
    امتیاز
    7,883
    سطح
    59
    Points: 7,883, Level: 59
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    431

    تشکرشده 358 در 165 پست

    Rep Power
    51
    Array
    خانم فکور عزیز من هم تسلیت میگم درگذشت پدر گرامیتون رو. انشالله روحشون قرین رحمت الهی و در آرامش باشه.

  10. 6 کاربر از پست مفید فرزانه 123 تشکرکرده اند .

    gholam1234 (یکشنبه 04 مهر 00), Mvaz (دوشنبه 05 مهر 00), فکور (پنجشنبه 08 مهر 00), zolal (دوشنبه 05 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  11. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    Hassan-Hassanzadeh-Amoli-2.jpg

    درگذشت جناب علامه حسن زاده آملی، فقیه، حکیم، عارف ، منجم به یکی دیگه از خوبانی که در میان ما بود و ما ازش بی بهره بودیم، اضافه کرد.

    روحشان قرین رحمت حق تعالی

  12. 5 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (چهارشنبه 07 مهر 00), zolal (دوشنبه 05 مهر 00), افسونگر (جمعه 09 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام
    خانم فکور عزیزم، از خدا میخوام بهتون صبر و آرامش عطا کنه. اگر دوست داشتید بیاید اینجا درد و دل کنید.
    خدا پدر بزرگوارتون رو رحمت کنه و روحشون شاد باشه ان شاالله.
    خیلی سخته اما از خدا کمک بخواهید حتما در تحمل این رنج و طی شدن این روزها یاریتون میکنه.





    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط ammin نمایش پست ها
    سلام

    چقدر پاییز رو از اون اول مهر تا آخر آذر دوست دارم. اصلا انگار ژنتیکی عاشق این فصلم. تاثیری که از روزهای پاییز میگیرم چیزی شبیه شهود قلبیه.انگار توی پاییز ساخته میشم.

    موسیقی، کتاب. هنر، صحبت کردن و فکر کردن قدم زدن همه توی پاییز یه وزن دیگه پیدا میکنه
    سلام آقا امین. بله پاییز فوق العاده است بسیار زیبا و آرامش بخش. یاد زمانی افتادم که اول مهر که شروع پاییزه باید میرفتم مدرسه. من به تمام معنا از مدرسه بدم میومد بهم استرس میداد. باعث شده بود از شروع فصل پاییز هم خیلی بدم میومد.
    چققدددر بده که یه آدم 12 سال از دوران طلایی زندگیش رو در محیطی مجبور به گذراندن باشه که حالشو بد میکنه.
    چه روزهای قشنگ پاییزی و زمستونی و بهاری که من توی مدرسه ندیدمشون. دلم میسوزه برای اون موقع خودم و همه بچه هایی که مجبورن علی رغم میلشون برن مدرسه.
    فکر میکنم اینکه ادیسون ادیسون شد یک دلیلش به خاطر مدرسه نرفتنش بوده. سیستمی که توجه کافی به بچه ها نمی کنه. نمیدونم الان چطور باشه.
    امیدوارم آموزش و پرورش یه تحول اساسی کنه، طوریکه بچه ها برای مدرسه رفتن لحظه شماری کنند.

    به نور نگاه کن ! سایه ها پشت سرت خواهند بود.
    ویرایش توسط zolal : دوشنبه 05 مهر 00 در ساعت 17:23

  14. 5 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 06 مهر 00), Mvaz (دوشنبه 05 مهر 00), فکور (پنجشنبه 08 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    چقدر سخته بعد از مدت ها بیای تالار و ببینی دوستانت لحظات سختی رو دارند می گذرونند، ولی تو کنارشون نبودی و نتونستی ذره ای از غم دلشون رو با همدلی و همدردی هات کم کنی.
    فکور عزیز و آقا غلام، از شنیدن خبر ناگوار از دست دادن عزیزتان، قلبم به درد آمد، این خواهر کوچکتون رو در غم بزرگتون شریک بدونید.
    .
    .
    . سلام به همه ی دوستان قدیم و جدید تالار
    خیلی خیلی خیلی نیاز دارم به بودن در این محیط... ... من هم حال خوبی ندارم.
    خودم رو گم کردم. ولی نه هستش ولی بهش محل نمی دم. خود مظلوم من، دارم بهش ظلم می کنم.
    جلسات مشاوره رو بدون هیچ هدفی دارم دنبال می کنم، اما هنوز یه ذره امید برام مونده، و اون دعای پدر مادرمه که پشت سرمه. پدر مادری که بیمار هستند و نمی دونم چقدر دیگه می تونم در سایه ی دعا شون امیدوار باشم به اینکه بالخره می تونم با خودم دوست بشم.
    .
    .
    .
    واسه همینه که وقتی خبر پرواز پدر یا مادری رو می شنوم برام فرقی نداره که اونها پدر یا مادر من نیستند، قلبم به درد می یاد .
    متوجه غم بزرگ شما دوستانم هستم، خدا بهتون صبر بده.

  16. 8 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 06 مهر 00), gholam1234 (دوشنبه 05 مهر 00), Mvaz (دوشنبه 05 مهر 00), فکور (پنجشنبه 08 مهر 00), فرشته مهربان (دوشنبه 05 مهر 00), مدیرهمدردی (چهارشنبه 07 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  17. #9
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    فکور عزیز و جناب غلام
    درگذشت عزیزانتان را به شما تسلیت عرض میکنم
    سخته و خیلی سخته فقدان پدر و مادر...

    اما این واقعیتیست که سراغ همه میاد و باید برایش آماده بود...
    چه برای آرامش خود و چه شادی روح عزیزانتون به نیتش اعمال خیر داشتن بسیار مفیده

  18. 8 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    ammin (سه شنبه 06 مهر 00), gholam1234 (دوشنبه 05 مهر 00), Mvaz (دوشنبه 05 مهر 00), فکور (پنجشنبه 08 مهر 00), میشل (جمعه 09 مهر 00), مدیرهمدردی (جمعه 09 مهر 00), باغبان (دوشنبه 05 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    مرسی از فرشته مهربان و بی نهایت.
    واقعا در این ایام کرونا تعداد بسیار کمی هستند که تسلیت گفتنشون کنارش یه مشت تحلیل و نقد و ... در مورد کرونا هست که واقعا فرد داغ دیده در شرایطی نیست که گوش بده به اینا.
    اینا به کنار، میپرسن خودت ویروس دادی؟ شاید اگه فلان کارو میکردی، این اتفاق نمی افتاد... فلان دارو رو اگه میگرفتی، این اتفاق نمی افتاد... بابا یکم درک داشته باشین... یه ذره فک نمیکنین من همه اینارو توی ذهنم مرور کردم و خودم الان تحت فشارم

  20. 3 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 05 مهر 00), میشل (جمعه 09 مهر 00), طنین باران (یکشنبه 11 مهر 00)


 
صفحه 177 از 192 نخستنخست ... 77127137147157167168169170171172173174175176177178179180181182183184185186187 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.