
نوشته اصلی توسط
Niagara
مگه شما مامانتون را نمی بینین؟ راهتون دوره یا با هم قهرید ؟ احساس کردم از مادرت دوری و نمی تونی ببینیش . ترس از آینده داری فکر کنم . آدمی زاد عمرش نباشه میره خوب دیگه . منم الان کرونا دارم تنگی نفس هم دارم .شاید الان باشم هفته بعد نباشم . به این چیزها بخوای فکر کنی از پا در می یای .بهتره از فرصت استفاده کنی و قدر عزیزانت را بیشتر بدونی . مشاوره حضوری هم برو
نیاگارای عزیز ،دوستان قدیمی همدردی بهتر منو میشناسن.شوهرم از خونوادم بدش میاد،چهارسال که اصلا نمیگذاشت ببینمشون تماسی هم نمیگذاشت باهاشون داشته باشم.الانم درحد دوسه ماه یه بار یا تماسه یا یک ساعت دیدار.که از رفتارای این چند وقت اخیرش فهمیدم همین یه مقدار کم رو هم دوباره میخواد قطع کنه
فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا. إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا
خداوند دوبار تکرار کرده که یادمون نره بعد هر سختی آسانیست
علاقه مندی ها (Bookmarks)