سلام اسکارفیس
ان شالله خوب باشی
راستی اون ماشین را راه بنداز ، اونکه تو صندلی داغ داشتی تعمیرش می کردی و می ساختیش - ما هم سوار کن :)
البته ما غازها :) می دونی که ... هوایی کار میکنیم ،،فکر کنم ماشینت شبیه سفینه بود :)
میگم احتمالا 2JZ-Engine هم وارد بحث بشه :))
محمد 29 را می دوستم می یان ولی عجبیه 2JZ-Engine نیامدن - ان شالله خوب باش ( بذار فرصتتی بشه - احوالشون هم بپرسیم ) :)
من و ام واز و ...تازه خویشتن داری داریم می کنیم ، مگرنه الان 10 صفحه جلو رفته بود تاپیک :)
این بحث ها از نقطه ای شروع میشه ، از اقیانوس ها و دریا ها عبور می کنه ،،میرسه به جنگل های آمازون ...از اونجا میرسه به بیابان های مصر و از اونجا میره تو فضا و تونل های فضایی :)
مبحث گسترده ای هست که هر فرد هم اندیشه و دغدغه های خودشو داره ؛؛ و مجال تاپیک حال و احوال نیست ،مگرنه اینقدرررررررررررررررررررر رر حرف دارم و داریم در این موضوعات که فقط خودت می دونی :))))
بازی دیشب قرمز ها مساوی شد :)
مساوی قشنگی بود :)
بارسا هم که 8 تا خورد از تیم محبوب من :)
علاقه مندی ها (Bookmarks)