به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 100 از 192 نخستنخست ... 5060708090919293949596979899100101102103104105106107108109110120130140150 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 991 تا 1,000 , از مجموع 1928

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها
    بله آقای اسکار فیس مسائلی مطرح هست ولی توانایی ها و داشته های خودتون رو دست کم نگیرین ... آدمای زیادی هستن که به داشتن موقعیت شما راضین. با حداقل ها حداکثر زیبایی رو به نمایش بذارین.
    تو تاپیک هنر من یه عکس هست از گردنبندی که تنها با ضایعات بطری های پلاستیکی درست شده و یک پیج بزرگ با فالورهای میلیونی هست که با اشیای دور ریختنی که هر روز باهش سر و کار داریم کارای زیادی انجام میدن.

    یخورده باید از پوسته ی نمیتونم و نمیشه و فایده نداره و ... خارج بشیم. شاید یجورایی شعاری بنظر بیاد اما امکان داره.
    من چند روز پیش در جریان ازدواج دو، سه تا زوج بودم که دو تاشون حدود ۲۵ سال سن داشتن. آقا صبح ها جایی مشغول بکار بودن و بقیه وقتشونم با کار تو آژانس میگذروند و خانمشم خونه دار بود. واقعا با یه زندگی حداقلی تو یه خونه خیلی کوچیک یه جای دور شروع کردن. پول و ارث و میراثیم در کار نبود...
    ولی الان مثلا یه آقا هست میبینین پول تو بانکش اندازه پول پیش یه خونس، ماشین زیر پاش کلی ارزش داره، تو یه شرکت یا اداره مشغول بکار هست و حقوق میگیره، چهار ستون بدنش سالمه... میگه نه شرایط بده من زن نمیگیرم.

    این نه گفتنه بخاطر شرایط امروز نیست ( نه که شرایط بی تأثیر باشه برعکس الان شاید خیلی ها مشکل داشته باشن ) ، بخاطر اون مدار اشتباهی هست که توش اسیر شده و نمیتونه ازش خارج بشه و تا زندست دور خودش میگرده...
    مشکلات همیشه هستن و حتی ممکنه بدتر هم بشه، اما عمر آدم کفاف نمیده یا از اول شروع نمیشه ... انسان باید اراده کنه از یک جایی به بعد تغییراتی رو انجام بده.

    خودشو باید بندازه تو جریان رودخانه... باید حرکت کنه و از حرکت و تغییر و تحول نترسه.

    بحث در این مورد زیاد هست و مجال کم. شما هم البته مسائلی رو اشاره میکنین که برخیش مشکلات نسل جوان هست.
    انشالله روزهای خوبی منتظر شما باشه، موفق باشین
    یادش بخیر قدیما گل آقا یه کاریکاتور چاپ کرد که توش دولت اومده بود وضعیت اقتصادی مردم رو بررسی بکنه. مامور اومده بود خونه زندگی طرف رو جمع زده بود دیده بود یه خونه 10 تومنی پایین شهر داره، یه ماشین 2 تومنی و .... آخرش دیده بود مثلا 20 میلیون سرمایه داره. ماموره به دستیارش گفت بنویس میلیونر فقیر :) اون کاریکاتور در واقع اوضاع احوال 20-30 سال بعدمون رو داشت نشون میداد. آره الان خیلیا ظاهرا خیلی چیزا دارن ولی تو اقتصادی که همه چیز به مویی بنده، از کجا معلوم فردا همون یذره رو داشته باشه.


    امیدوارم اون زوج ها خوشبخت بشن ولی کم هم ندیدم زوج هایی که هر سال مجبور بودن برن دو محله پایین تر اجاره کنن. در نهایتم درامدشون کفاف اجاره خونه رو نداد و اثاثیه شون رو بردن خونه پدر مادراشون. اون زندگی زندگی میشه دیگه؟


    اگه قابل بدونین من هم کف همین جامعه دارم زندگی میکنم، از شاگرد صافکاری کار کردم تا فروش لباس عروس و لوازم برقی ماشین سنگین و مجوز اقامت اتباع خارجی و ترجمه و .... همه ی اینا در کنار کار تخصصی خودم. پز نمیدم میخوام بدونین انعطاف به اندازه کافی داشتم و دارم ولی دیگه کار از این حرفا گذشته.

    نقل قول نوشته اصلی توسط سحر بهاری نمایش پست ها

    یخورده باید از پوسته ی نمیتونم و نمیشه و فایده نداره و ... خارج بشیم. شاید یجورایی شعاری بنظر بیاد اما امکان داره.

    یه بالانسی باید باشه بین سختی ها و آسونیهای زندگی. من جوون میام میشینم حساب میکنم ماهی انقدر پس انداز کنم 88 سال دیگه میتونم یه واحد آپارتمان فسقلی بخرم :| خوب من الان از پوسته ی نمیتونم خارج بشم یا داخلش بمونم؟ دیگه مصیبت هم یه حدی و یه لیمیتی باید داشته باشه. چرا باید اوضاع به این حد از تخیل برسه که من نوعی مجبور بشم انقدر استانداردامو بیارم پایین و برم بیابونای دارغوزآباد و تازه یه فسقل جا رو "اجاره" کنم؟!؟ مردم دیگه به هرچیزی دارن چنگ می زنن بلکه خودشونو از این ورطه نجات بدن. یه روز دلار، یه روز سکه، یه روز بورس، یه روز بازاریابی شبکه ای، یه روز کوفت، یه روز زهرمار! ولی هرچی بیشتر دست و پا میزنن فقط دارن بیشتر فرو میرن. آره بعضی ها هم بودن که با ایده های بکر و خوبی که داشتن به خیلی جاها رسیدن ولی به قدری تعدادشون کمه که جزو استثنائات حساب میشن. ما داریم در مورد عامه ی مردم صحبت میکنیم.


    ببین از جوجه رنگی به کجا رسیدیم

  2. 2 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    الهه زیبایی ها (یکشنبه 26 مرداد 99), سحر بهاری (یکشنبه 26 مرداد 99)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    ببین از جوجه رنگی به کجا رسیدیم

    سلام اسکارفیس
    ان شالله خوب باشی
    راستی اون ماشین را راه بنداز ، اونکه تو صندلی داغ داشتی تعمیرش می کردی و می ساختیش - ما هم سوار کن :)
    البته ما غازها :) می دونی که ... هوایی کار میکنیم ،،فکر کنم ماشینت شبیه سفینه بود :)
    میگم احتمالا 2JZ-Engine هم وارد بحث بشه :))
    محمد 29 را می دوستم می یان ولی عجبیه 2JZ-Engine نیامدن - ان شالله خوب باش ( بذار فرصتتی بشه - احوالشون هم بپرسیم ) :)
    من و ام واز و ...تازه خویشتن داری داریم می کنیم ، مگرنه الان 10 صفحه جلو رفته بود تاپیک :)
    این بحث ها از نقطه ای شروع میشه ، از اقیانوس ها و دریا ها عبور می کنه ،،میرسه به جنگل های آمازون ...از اونجا میرسه به بیابان های مصر و از اونجا میره تو فضا و تونل های فضایی :)
    مبحث گسترده ای هست که هر فرد هم اندیشه و دغدغه های خودشو داره ؛؛ و مجال تاپیک حال و احوال نیست ،مگرنه اینقدرررررررررررررررررررر رر حرف دارم و داریم در این موضوعات که فقط خودت می دونی :))))

    بازی دیشب قرمز ها مساوی شد :)
    مساوی قشنگی بود :)
    بارسا هم که 8 تا خورد از تیم محبوب من :)



    .......................

    امروز داشتیم درمورد مطلب جالبی بحث می کردیم ، به عنوان اسارت مدرن :
    اسارت فقط در زنجیره ها و قفس ها ی آهنی نیست ،،
    شاید ترس ها - وابستگی ها و دلبستگی ها ی نا امن - کمال گرایی ها - نا امیدی ها - مقایسه ها و... از اسارت مدرن ما آدم ها باشه .
    چاره چیست ؟
    چاره رهایی و آزادگی و تلاش در مسیر درسته ،،
    تا کی ؟
    تا موقعی که زنده ایم .

    نتیجه مهمه ؟
    به نظرم تلاش ِ مهمه.... و اینکه از جانب خودمون و توان خودمون ، تلاش خودمون را بکنیم و بقیه اش را بسپاریم به خدا ،، ( که حتما برا همه مون اینجور بوده و خواهد بود )
    به قول یکی از دوستام : زندگی آسون نیست ....نباید هم آسون باشه ،،همانند زندگی مورچه ها و دیگرپدیده های آفرینش


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : یکشنبه 26 مرداد 99 در ساعت 18:46 دلیل: تصحیح تایپی

  4. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 26 مرداد 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 26 مرداد 99)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    سلام اسکارفیس
    ان شالله خوب باشی
    راستی اون ماشین را راه بنداز ، اونکه تو صندلی داغ داشتی تعمیرش می کردی و می ساختیش - ما هم سوار کن :)
    البته ما غازها :) می دونی که ... هوایی کار میکنیم ،،فکر کنم ماشینت شبیه سفینه بود :)
    میگم احتمالا 2JZ-Engine هم وارد بحث بشه :))
    محمد 29 را می دوستم می یان ولی عجبیه 2JZ-Engine نیامدن - ان شالله خوب باش ( بذار فرصتتی بشه - احوالشون هم بپرسیم ) :)
    من و ام واز و ...تازه خویشتن داری داریم می کنیم ، مگرنه الان 10 صفحه جلو رفته بود تاپیک :)
    این بحث ها از نقطه ای شروع میشه ، از اقیانوس ها و دریا ها عبور می کنه ،،میرسه به جنگل های آمازون ...از اونجا میرسه به بیابان های مصر و از اونجا میره تو فضا و تونل های فضایی :)
    مبحث گسترده ای هست که هر فرد هم اندیشه و دغدغه های خودشو داره ؛؛ و مجال تاپیک حال و احوال نیست ،مگرنه اینقدرررررررررررررررررررر رر حرف دارم و داریم در این موضوعات که فقط خودت می دونی :))))

    بازی دیشب قرمز ها مساوی شد :)
    مساوی قشنگی بود :)
    بارسا هم که 8 تا خورد از تیم محبوب من :)
    مخلصیم اخوی
    ماشین کار داره :) فعلا رفته واسه آستر
    بازی دیشب من عین موج سینوسی شده بودم یا تو طاق بودم یا کف زمین
    بازی بارسا که خیلی حال داد. من رئالیم. یه رفیق بارسایی داریم رئال که حذف شد دهن منو سرویس کرد. الان دو روزه پی ام بارونش کردیم خبری ازش نیست رفته تو غار

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    مبحث گسترده ای هست که هر فرد هم اندیشه و دغدغه های خودشو داره ؛؛ و مجال تاپیک حال و احوال نیست ،مگرنه اینقدرررررررررررررررررررر رر حرف دارم و داریم در این موضوعات که فقط خودت می دونی :))))
    میدونم حاجی در جریانم :) مثنوی هفتاد من داریم همه مون :)

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها
    میگم احتمالا 2JZ-Engine هم وارد بحث بشه :))
    محمد 29 را می دوستم می یان ولی عجبیه 2JZ-Engine نیامدن - ان شالله خوب باش ( بذار فرصتتی بشه - احوالشون هم بپرسیم ) :)
    اون بنده خدا هم درگیر خواستگاری جدیده شاید. ببینیم این دفعه دست پر میاد یه شیرینی بخوریم :)

  6. 4 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    Mvaz (یکشنبه 26 مرداد 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 26 مرداد 99), باغبان (یکشنبه 26 مرداد 99), خادم رضا (دوشنبه 27 مرداد 99)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام
    ممنونم از دوستانی که پدرم رو دعا کردند به خصوص از فرشته مهربان و ترنم آرامش عزیز.
    یه روز صبح زود پدرم از بیمارستان تماس گرفت که کجایی، گفتم خونه خودم، پدرم در کمال نا امیدی گفت پس دیدار به قیامت.
    خیلی حالش بد بود و هزیون می گفت، به تشخیص اشتباه دکترها هم از شب قبلش برده بودنش بخش بیماران کرونایی.
    همون روز رفتم بازار و لباس سیاه خریدم و ساک خودم وبچه ها را بستم و برای دیدار آخر راهی اصفهان شدم.
    زمانی که رسیدم اصفهان بابا رو. مرخص کرده بودند، با پیگیری هایی که خانواده انجام داده بودند مشخص می شه بیماری پدر ربطی به کرونا نداره.
    به توصیه یکی از بنده های خوب خدا طب اسلامی را همراه با درمان پزشکی شروع کردیم و خدا رو شکر امروز پدرم خودش نشست پشت رول ماشین و با مادرم یک مسیر نزدیک رو رفتند.
    .
    .
    .
    پدرم هنوز هم حالش خیلی خوب نیست و با توجه به بیماری هایی که داره خیلی نیاز به مراقبت داره.
    اما لباس مشکی ها ته ساک موندن.
    هیچ کدوم از اون اتفاقات نیفتاد و به یکباره همه چیز از این رو به اون رو شد.
    خیلی خوشحالم که پدرم زنده هستند، باید شاکر باشم از خدا، ولی چرا من هنوز طلبکارم از خدا. حال خوبی ندارم.
    این همه نعمت دورمه، خدا این همه هوامو داره، ولی ناراضی ام.
    ویرایش توسط بی نهایت : دوشنبه 27 مرداد 99 در ساعت 12:18

  8. 7 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Mvaz (دوشنبه 27 مرداد 99), افسونگر (پنجشنبه 06 شهریور 99), بالهای صداقت (پنجشنبه 06 شهریور 99), باغبان (دوشنبه 27 مرداد 99), خادم رضا (دوشنبه 27 مرداد 99), سحر بهاری (دوشنبه 27 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 13 شهریور 99)

  9. #5
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 14 بهمن 02 [ 11:21]
    تاریخ عضویت
    1398-4-16
    نوشته ها
    1,559
    امتیاز
    27,432
    سطح
    98
    Points: 27,432, Level: 98
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 918
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveVeteranTagger Second Class25000 Experience Points
    تشکرها
    1,379

    تشکرشده 2,656 در 1,207 پست

    Rep Power
    294
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    هیچ کدوم از اون اتفاقات نیفتاد و به یکباره همه چیز از این رو به اون رو شد.

    بله ، ما در زندگی دقایق و ساعات زیادی رو صرف افکاری میکنیم که هرگز در دنیای واقعی رخ نمیدن.
    این برای شما یک درس بود که اولاً در زندگی به پیشواز تلخی های نیامده نرید و ثانیاً بدونید محاسبات ما با محسابات الهی تفاوت بسیاری داره و همیشه اونچیزی نمیشه که تصورش رو میکنیم.

    .................................

    دوستان

    وحشت واقعی نیست.
    تنها جایی که ترس میتونه وجود داشته باشه، در افکار ما از آیندست.

    ترس زاییده تصورات ماست و باعث میشه از مسائلی وحشت کنیم که وجود ندارن و ممکنه هرگز وجود نداشته باشن.

    اشتباه برداشت نکنین، خطر واقعیه ، اما ترسیدن انتخابه...


  10. 3 کاربر از پست مفید سحر بهاری تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 29 مرداد 99), افسونگر (پنجشنبه 06 شهریور 99), باغبان (سه شنبه 28 مرداد 99)

  11. #6
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام به همدردی ها
    امروز روز پر کاری برای من بود
    همینجوری که توراه برم بیام بود نشسته بودم در مترو .یدفعه اقای خبرنگار اومد اقای یوسف سلامی زارت اومد به ما گفت میخوان جریمه رو بکنند ٥٠٠ هزار تومن
    من که از همه جا بیخبر گفتم بررررای چییییی
    گفتند برای ماسک
    منم که تریپ روانشناسانه برداشته بودم در ذهنم اومد که بهشون بگم انسان ممکن الخطاست گویا حتمی الخطاست
    گفتم اینو بگم دعوا میشه ترجیح دادم سکوت کنم و مثل اقای مهران مدیری زل زدم تو دوربین و به گزارش گر نگاه کردم:))))))))
    ایشونم از بغلیمون پرسید خانومه گفت از مننننن میخوان بگیرن چراااااا:))))))
    خانوم بغلیه گفت بگیرید بگیرید بیشتر از اینا بگیرید :)))))))
    وای خدایا شکرت
    امروزم گذشت و خوش بودیم

  12. 2 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    باغبان (دوشنبه 27 مرداد 99), سحر بهاری (دوشنبه 27 مرداد 99)

  13. #7
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام خانم بی نهایت
    خدا را شکر احوال پدر گرامیتون بهتر هست ، ان شاالله سلامت باشند .
    الحمد الله بخیر گذشت .
    به نیت سلامتی امام زمان (عج ) می تونیم دو رکعت نماز بخونیم و نورهای معنویش را هدیه بدیم برا سلامتی امام زمان (عج )
    می تونید برا سلامتی پدر گرامی هم این کار را کنید .
    اینجوری هر روز براشون دعا می کنیم.... و هم راضی میشیم به رضای خدا و اتفاق های روزگار .


    اینکه فرمودید لباس های سیاه ته چمدون موندن ،،یه مطلب خدمتتتون بگم ،،
    من خودم دو تا چمدون دارم که بستم خیلی وقته :)
    یکی برا زلزله تهران + یکی هم دلیلش را نمیگم :)
    این مدل من ، مدل اضطرابی نیست :)
    به خونواده میگم خنده شون میگیره .



    اگه حوادث و خطرها ( مثل بیماریها - تصادف- اتفاق ها و ....) در ته ذهنتون اضطراب دارید و مداوم هست ،،،، این طرحواره را وقت داشتید بخونید و حتما با خانم فرشته مهربون در این زمینه مشورت بفرمایید :


    طرحواره ی آسیب پذیری نسبت به ضرر

    طرحواره ی آسیب پذیری نسبت به ضرر 2

    طرحواره ی آسیب پذیری نسبت به ضرر 3

    طرحواره ی آسیب پذیری نسبت به ضرر 4


    کسانی که مضطربند - (طرحواره آسیب پذیری)



    ممنون که خبر دادید
    در پناه حق .


    ..............................................




    برا حمایت از ما و اسکارفیس دکمه زنگوله را فشار دهید ( منظور همین دکمه تشکر هست )


    خب ،،، دس دس دس باغبان مرخص :)
    سلامت باشید
    د رپناه خدا.
    ویرایش توسط باغبان : دوشنبه 27 مرداد 99 در ساعت 18:44

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    zolal (دوشنبه 27 مرداد 99), بی نهایت (دوشنبه 27 مرداد 99), خادم رضا (دوشنبه 27 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 13 شهریور 99)

  15. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 شهریور 04 [ 10:34]
    تاریخ عضویت
    1393-6-31
    نوشته ها
    589
    امتیاز
    21,366
    سطح
    92
    Points: 21,366, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 984
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    1,314

    تشکرشده 1,494 در 483 پست

    Rep Power
    142
    Array
    سلام بی نهایت جان، چه خبر خوبی، خیلی خدا رو شکر کن. خیلی زیاد. با خوندن مطلبی که نوشته بودی حس کردم معجزه رخ داده. معجزه ها چقدر قشنگن... انگار قبلش فقط یه خواب پریشان بوده ولی حالا ابرا کنار رفته و آسمان آبی و آرام رو می شه نگاه کرد.
    ان شاالله همیشه همگی سلامت و شاد باشید.

  16. 4 کاربر از پست مفید zolal تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 29 مرداد 99), بی نهایت (دوشنبه 27 مرداد 99), باغبان (دوشنبه 27 مرداد 99), سحر بهاری (دوشنبه 27 مرداد 99)

  17. #9
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام بر کبوتران دلواپس پرواز


    می خواستم یادی کنم از کاربران محترمی که ، مدتی ست حضور ندارنند...
    درسته ،،، شاید حضور ندارنند ولی نوشته ها و اندیشه هاشون همیشه همراه ما بچه های تالار همدردی ست ،،
    جوهر قلم محدود هست و این امکان را نیست از همه بزرگوران نام ببریم و لذا حکمت ادب ( عجب جمله ای ) حکم میکنه از همه تشکر کنیم و بگیم هر جا هستید شاد و سلامت باشید .
    با این تفاسیر به ترتیب حروف الفبا :
    کاربر محترم maryam123 ،، بعد آخرین تاپیکشون خیلی وقته نیستند ،،
    خانم صبا 2009 ، علاقه زیادی داشتند در روستا و جنگل باشند ....اگه رفتید ،گندم بکارید ..یه جورایی بتونیم روش نان را از صفر تا 100 انجام بدیم تو این دوره زمونه خیلی خوبه
    خانم پاییزه و خانم مصباح الهدی ،،
    خانم من می دونم + خانم zzzz + خانم اعجاز عشق ( این " + " حکمتی داره برا خودش که خارج از بحث ماست ) ،
    فدایی یار و محمد 93 - سرشار - خاله قزی - ye_Doost و جوادیان و .....
    ان شالله همه کاربرهای محترم تالار ، سلامت باشند و سعادتمتد دنیا و آخرت .




    ................................


    گفت آن شاه شهیدان که بلا شد سویم / با همین قافله‌ام راه فنا می‌پویم
    دست همت ز سراب دو جهان می‌شویم /شور یعقوب‌کنان یوسف خود می‌جویم
    که کمان شد ز غمش قامت چون شمشادم



    گفت هرچند عطش کنده بن و بنیادم / زیر شمشیرم و در دام بلا افتادم
    هدف تیرم و چون فاخته پر بگشادم / فاش می‌گویم و از گفته خود دلشادم:
    بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم




    من به میدان بلا روز ازل بودم طاق / کشته یارم و با هستی او بسته وثاق
    من دل رفته کجایم و کجا دشت عراق! / طایر گلشن قدسم، چه دهم شرح فراق
    که در این دامگه حادثه چون افتادم



    لوحه سینه من گر شکند سُم ستور / ور سرم سیر کند شهر به شهر از ره دور
    باک نبود که مرا نیست به‌جز شوق حضور / سایه طوبی و غلمان و قصور و قد حور
    به‌هوای سر کوی تو برفت از یادم




    تا در این بزم بتابید مه طلعت یار / من خورم خون دل و یار کند تیر نثار
    پرده بدریده و سرگرم به دیدار نگار / نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار
    چه کنم؟ حرف دگر یاد نداد استادم




    تشنه وصل وی‌ام آتش دل کارم ساخت / شربت مرگ همی خواهم و جانم بگداخت
    از چه از کوی توام دست قضا دور انداخت / کوکب بخت مرا هیچ منجم نشناخت
    یارب از مادر گیتی به چه طالع زادم؟»


    علامه طباطبایی (ره )








    نماهنگ محرم




    التماس دعا
    در پناه حق .
    ویرایش توسط باغبان : پنجشنبه 30 مرداد 99 در ساعت 14:34 دلیل: افزودن شعر و نماهنگ

  18. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 06 شهریور 99), Mvaz (پنجشنبه 30 مرداد 99), افسونگر (پنجشنبه 06 شهریور 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 30 مرداد 99)

  19. #10
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 دی 02 [ 13:45]
    تاریخ عضویت
    1394-2-15
    نوشته ها
    1,099
    امتیاز
    18,366
    سطح
    86
    Points: 18,366, Level: 86
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 484
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    269

    تشکرشده 1,106 در 598 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام بر همدردی ها
    عزاداری های شب اول محرم قبول و مقبول باشه
    امروز داشتم فکر میکردم دیدم چقدر خوبه که همه چی در حال گذر
    اتفاقا بدن ما انسانها هم در حال تغییر و گذر زمان اهسته اهسته بدن را فرسوده میکند
    چقدر خوب که میگزرد بد یا خوب میگزرد
    و چقدر بهتره در کار خیر بگزره
    انشالله خدا به من و شما توفیق عمل خیر عنایت بفرماید به حق امشب
    امیدوارم به حق امشب و این ده شب عزاداری بیماران لباس عافیت بپوشند
    اگر وارد جمعیت عزاداری شدید امنیت بهداشتی رو رعایت کنید یا اگر در خانه عزاداری میکنید عزاداریهایتان قبول و برای من و سایر دوستان هم دعا بفرمایید
    یا حق

  20. 4 کاربر از پست مفید خادم رضا تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 06 شهریور 99), Mvaz (جمعه 31 مرداد 99), الهه زیبایی ها (پنجشنبه 30 مرداد 99), شمیم الزهرا (پنجشنبه 13 شهریور 99)


 
صفحه 100 از 192 نخستنخست ... 5060708090919293949596979899100101102103104105106107108109110120130140150 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.