RE: از حال بد به حال خوب
من قائدتا بخاطر مشکلاتی که توی زندگیم دارم باید حالم بد باشه ولی خدارا شکر انگار حالم خوبه و احساس می کنم مشکلاتم داره حل میشه. نشد هم مهم نیست دنیا ارزش غصه خوردن نداره.به این دنیا اومدیم برای تلاش نه خوشگذرونی .من در کنار غصه هام چیزهای خوب زیاد دارم . یکیش دختر یکساله و گلمه که خیلی دوستش دارم و وقتی میخنده غصه هام یادم میره. امیدوارم همه خوش حال باشند.
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
علاقه مندی ها (Bookmarks)