چون شما با اختیار انتخاب کردی که این پست را اینجا قرار دهی.
الان شما انتخاب خواهید کرد.
که به جواب من توجهی نکنید
یا جواب دهید و بگویید بله راست می گویید اختیار دارم.
یا جواب دهید و در رد جواب من صحبت کنید.
یا دلایلی بیاورید و تبصره هایی بزنید
یا هر انتخاب دیگری
الان که پست مرا خواندید در حال تصمیم گیری هستید. یعنی حق انتخاب برای خودتون قائل هستید.
اگر انتخاب و اختیاری نبود
در هیچ جای دنیا بین قاتل و مقتول فرق نمی گذاشتند.
و واژه های خوب و بد اختراع نمی شد.
همه چیز عین هم می شد!!!![]()










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)