................
سلام
به نظرم یکی از کارهای خیلی خوبی که همه ی ما می تونیم انجام بدیم همین دفتره :)
خانم 7 به نظرم انتقادهایی که به شما میشه را توش بنویسید وبعد بهش فکر کنید ! ( انتقاد های خانواده - محیط کار - همسایه - دوست و ....)
یعنی واکنش نشون ندید ،،برید یه جای خلوت و تو دفتر اول بنویسید ،،بعد به اتفاق ها فکر کنید ،،،
اگه انتقاد درست بود و کمک کننده ،، برا توسعه خودتون استفاده کنید ،،
اگه انتقاد صحیح نبود تمرینی میشه برا سعه صدر و....
اگه پاسخی می دید در برابر انتقاد ،،روش های پاسخ به انتقاد ،،
اینا را تو دفتر بنویسید و بهش فکر کنید .
یکی از چیزهایی که می تونیم از تالار همدردی یاد بگیریم به نظرم همینه ،،،
مثلا من الان مکالمه شما را با آقا غلام خوندم پشت صحنه ،،
همین را تو دفتر بنویسید و دو سه روز بهش فکر کنید .
به پاسخ خودتون فکر کنید .
مغر را باید بهش تمرین بدیم ،،
برای مغز باید الگو تعریف کنیم
همه در دریای آرام ناخدای خوبی هستند
ولی به نظرم مهم اینکه در طوفان ناخدا ی خوبی باشیم ،،
ان شالله همه بتونیم
درسته آسون نیست ،،ولی شدنیه ،،، با تمرین و توکل به خدا و کمک مشاوران![]()











علاقه مندی ها (Bookmarks)