سلام مجدد خدمت شما
راستش نمیدونم چرا گوشام صدارو خوب نمیشنید. اهنگ زمینه خیلی بلند بود نسبت به صدای خواننده. اگه متن شعر دارین لطفا بذارین چون نمیفهمیدمش درست
فقط تاحدی که تونستم بشنوم درباره جدایی از مبدا و خالق بود
شایدم کلا اشتباه فهمیدم
ان شاالله خدا همیشه یاورتون باشه








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)