به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 85 از 193 نخستنخست ... 35455565757677787980818283848586878889909192939495105115125135185 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 841 تا 850 , از مجموع 1928
  1. #841
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام


    ممنون خانم 7
    ان شالله خودتون و خانواده گرامی سلامت باشید،،
    بعضی موقع ها شاید رفتار پدر گرامیتون ؛ یه خاطر خستگی و یا برخی دغدغه ها هست ،،
    شاید بعضی موقع ها ، بعضی رفتارها از دستشون در بره ..مگرنه پدر و مادرها منیتی در وجودشون نیست و هر چی از دوست رسد نیکوست .
    کلا تو زندگی به نظرم از محیط خارج ازخودمون نباید زیاد توقع داشته باشیم و بیشتر تمرکز روی خودمون باشه ....اینجوری شادترییم و به شادی درونی نزدیک تر .
    نوشتن اتفاق ها روی کاغد و آنالیز اون ها در چند ساعت بعد ، شاید کمکی خوبی به ما کنه .
    اینکه می فرمایید بعضی موقع ها نازک نارنجی و فلان و میشید ....خب دختر خانم ها یا خانم ها باید اینجوری باشند تا حدودی
    الان آقایون تو تالار را نگاه کنید ، اصلا مشکلاتشون را مطرح نمی کنند ( به قول خانم شمیم الزهرا)
    ولی خب شما خانم ها میتونید بگید ،،این خوبه
    خانم میشل و خانم بهاره ، در پست هاشون ، میتونید نکات خوبی پیدا کنید . ( به نظرم راهکارهای خوبی بهتون دادند )



    شازده کوچولو پرسید: کی اوضاع بهتر میشه؟
    روباه گفت: از وقتی که بفهمی همه چیز به خودت بستگی داره



    ...................................

    زونیام مرسی
    چاکرم پسر
    ان شالله خودت و خانواده گرامی سلامت باشید،،
    این احترامی که گفتی خیلی خوبه
    پس از اون گزینه ها ، میری گزینه جیغ را تیک میزنی ،،،
    پس واجب شد منو و اسکارفس بریم برات یه سوپ ملخ درست کنیم :)
    نمی دونم چرا سوپ های ما را دوست نداری.


    .......................

    اسکارفس عزیز سالاری
    ممنون
    ان شالله سایه ات بالا سر خانواده ات باشه
    خودت و خانواده ات سلامت باشی
    همین نوشته های شما برا ی من و بچه ها ی تالار از هزار تا دکتر بهتره
    چشم ...با دوستانی مانند شما آدم انرژی میگیره
    خداوند ، پدر گرامیتون را رحمت کنه
    ممنون از یادگاری که تعریف کردی
    خیلی پر انرژی بود
    مرسی.





    ..............................


    غلام جان
    امروز یه روز خاصی هست،،،
    مشتری و مریخ و عطارد در یه زاویه ای قرار دارنند که میگن بگو مگو ، جنگ و خونریزی زیاده
    البته اینجا که الحمد الله خوب بود ، بچه ها ماشالله خوب رعایت می کنند




    ..........................................


    سلام خدمت خام گیسوکمند
    ان شالله خوب باشید
    یه نصیحتی خانم 7 را بکنید خواهشا خانم معلم ...گذاشت مدیریت صندلی داغ را ول کرد رفت
    الان بنده خدا آقا غلام داره زحمت میکشه و نگذاشت صندلی بی سرپرست باشه .
    خدا قوت هم بگیم به غلام یک دو سه چهار


    مجری هم نفهمیدیم چی بود قضیه اش :)
    سلامت باشید
    د رپناه خدا .
    ویرایش توسط باغبان : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 21:29

  2. 10 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    gholam1234 (جمعه 20 تیر 99), miss seven (شنبه 21 تیر 99), Mvaz (جمعه 20 تیر 99), scarface (جمعه 20 تیر 99), فرشته مهربان (چهارشنبه 25 تیر 99), گیسو کمند (جمعه 20 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  3. #842
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مرداد 04 [ 05:11]
    تاریخ عضویت
    1393-11-15
    نوشته ها
    823
    امتیاز
    36,526
    سطح
    100
    Points: 36,526, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,683

    تشکرشده 2,882 در 761 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    237
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شمیم الزهرا نمایش پست ها
    سلام به به دوست قدیمی خودم ازینطرفا؟؟ چقدرامروز مبارکه که تالار چشاش همش روشن میشه
    خوبی؟ خانواده خوبن؟ خیلی اوقات یادت میفتم
    سلام به روی ماهت
    شمیم الزهرای قشنگم

    منم هر وقت میام مشهد میگم کاش میشد میرفتم چایی شمیمو میخوردم
    یا این همشهریتونو که می بینم (استاد انصاری رو )
    یاد تو میافتم :)



    خلاصه که تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم
    ای صمیمی ای خوب .

    من خوبم . همه خانوادمم خوبن . خدارو شکر .
    دلم برای خیلی چیزا تنگ شده .
    حتی برای یه چویی (چایی) خوردن با خیال راحت .
    برای مشهد .
    حیاط حرم .

    یه ماهه دارم همه کارایی که می کنم و برنامه هامو می نویسم
    میخوام خیلی کارا رو بذارم کنار
    یکم خلوت تر شم
    نه به این معنی که الزاما ساعت خالیم بیشتر بشه
    به این معنی که برنامه هام متمرکز و جمع و جور شه . مختصر و مفید شه .
    بیشتر حواسم جمع بشه به دوروبرم .

    من 2سال پیش درگیر فلسفه ی اهم و مهم شدم
    بعدش دوست نداشتم کارهای مهمتر رو فدای کارهای کم اهمیت تر کنم
    نهایتا چندین برنامه رو چیدم . به لحاظ زمانی برای همشون زمان داشتم . مثلا سه شنبه ها صبح فعالیت الف .
    بعد از ظهر فعالیت ب و الی آخر

    الان فهمیدم این درست نیست . چون از لحاظ زمانی به ظاهر جور در میاد ، اما ذهن انسان نمی تونه توی همه ی اون فعالیتها متبحر بشه .
    ذهن انسان جا نداره " همزمان " از طرف یه پژوهشگر هم یه مترجم هم یه مکانیک هم یه فروشنده تصمیم بگیره مطالعه کنه تحلیل کنه

    من بدون اینکه خودم متوجه بشم فکر می کردم کارهایی که انجام میدم همگی در یک راستاست
    زمان هم که دارم . پس می تونم . درحالی که اصلا در یک راستا نبودن

    مثلا توی دانشگاه همه ی بحث حقوق یک رشته است "حقوق خصوصی "
    یعنی یه وکیل میاد همه نوع پرونده ای رو قبول می کنه . پرونده طلاق می گیره پرونده چک زمین قتل همه چی میگیره
    یه مشاور خانواده همه نوع مشاوره ای میده به خیال اینکه همشون در یک راستاست
    ( ازدواج - اعتیاد - نوجوان - شغلی - زوج درمانی - طلاق و... )
    اونی که همه رو باهم جلو میبره توی همشون نمره اش پایینه .

    پس اینکه آدم بخواد موازی چند جا رو حفظ کنه به خیال اینکه فرصت ها رو از دست نده خودش باعث میشه فرصت ها رو از دست بده
    ** فرصت ماهر شدن . متخصص شدن . فکر کردن - ایده دادن - تحلیل کردن -
    ** فرصت یه ذهن منظم که بتونه حواسش به اطرافش باشه ( بدیهیات زندگی ؛ پدر مادر خانواده سلامتی و.. )

    اینطوری بگم من دوست نداشتم یک روز یا دو روز خالی داشته باشم فکر می کردم وقتم تلف میشه
    فکر می کردم باید اون دو روز رو با یه کار مهمتری پر کنم
    در حالیکه اگر اون دو روز رو خالی نگه می داشتم ، اون دو روز به کارهای بقیه ی روزام فکر می کردم .
    اون دو روز اتفاقا کارهای مهمتری انجام می دادم .

    یعنی اینکه آدم یه کاری رو به بهترین نحو انجام بده خیلی بهتر از اینه که 2 تا کار رو در حد 50درصد انجام بده .

    الان خیلی خوشحالم که قراره ذهنم خلوت بشه .
    باورتون میشه برام هیجان داره . انگار میخوام یه چیزی که نداشتمو خیلی لازم داشتمو به خودم بخرم .
    در حالیکه اونچه دارم این وسط کنار می ذارم بسیار ارزشمندن .
    واقعیتد اینه که اگه آدم همیشه سرش شلوغ باشه و فرصتی برای فکرکردن " فقط فکر کردن " نداشته باشه خیلی آسیب میزنه ،
    حتی اگه اون سرشلوغی موضوع مهم و ارزشمندی باشه .

    همین الان ازینکه دارم فکر می کنم و می نویسم ( بدون اینکه وسط کار دیگه ای باشم ) خوشحالم :)
    هر چند این مدل فکر کردن خودش اعتیاد آوره و به مرور تبدیل به فکر نکردن میشه
    یعنی می نویسیم و می خونیم ، بدون تآمل بدون مطالعۀ قبلی . بدون برنامه قبلی باید مراقب باشیم به کارِ هر روزمون تبدیل نشه .

    این متن استاد علی صفایی حائری رو واقعا دوست دارم :


    ما بدون رسیدن به معنا و مقصود ،
    به کلمه ها و لفظ ها رسیده ایم
    و با الفاظ خالی انس گرفته ایم
    و آنها را در برخوردها به رخ یکدیگر کشیده ایم ...

    ما پیش از آنکه تشنه شده باشیم
    نوشیده ایم
    پیش از آنکه با سوال ها گلاویز شده باشیم ،
    خود را تلنبار کرده ایم .
    (منظور مطالعه ای که قبلش برامون سوال و دغدغه ای ایجاد نشده باشه و صرفا با هدف مطالعه باشه)

    چقد حرف زدم
    آخیش .

    سلام خدمت خام گیسوکمند
    ان شالله خوب باشید
    یه نصیحتی خانم 7 را بکنید خواهشا خانم معلم ...گذاشت مدیریت صندلی داغ را ول کرد رفت
    الان بنده خدا آقا غلام داره زحمت میکشه و نگذاشت صندلی بی سرپرست باشه .


    سلام برادر
    حالتون خوبه ؟
    هم خوشحالم هم ناراحت که اینجا می بینمتون
    آخی این عکسه منو برد به 5 سال قبل

    نصیحت به 7 که ندارم
    ولی توصیه امو توی پشت صحنه نوشتم .

    خدا قوت به شما تنها مجریه بازمانده از نسل صندلی داغ 13 :)

    میشل جان خوبی عزیزم ؟
    دلم برای نوشته هات تنگ شده
    (فقط تحلیل پستهای مشاوره ای رو میگما )
    ویرایش توسط گیسو کمند : جمعه 20 تیر 99 در ساعت 21:55

  4. 8 کاربر از پست مفید گیسو کمند تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 21 تیر 99), scarface (جمعه 20 تیر 99), فرشته مهربان (چهارشنبه 25 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  5. #843
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 آبان 04 [ 14:51]
    تاریخ عضویت
    1398-6-08
    نوشته ها
    1,079
    امتیاز
    25,181
    سطح
    95
    Points: 25,181, Level: 95
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 169
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,702

    تشکرشده 2,261 در 917 پست

    Rep Power
    226
    Array
    سلام به خانم گیسوکمند، خسته نباشین.
    من یه طرحی برای دوستانی که دیگه سر نمیزنن به همدردی به مدیر همدردی دادم، نمیدونم عملی کردن یا نه ولی طرح بسیار خوبی بود ... خیلی خوشحال شدم که اومدین اینجا رو منور کردین. . . بنده غلام هستم،‌

  6. 7 کاربر از پست مفید gholam1234 تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 21 تیر 99), scarface (جمعه 20 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  7. #844
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 18:06]
    تاریخ عضویت
    1396-1-29
    نوشته ها
    848
    امتیاز
    28,286
    سطح
    98
    Points: 28,286, Level: 98
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,634

    تشکرشده 2,354 در 759 پست

    Rep Power
    211
    Array
    دیدید تو این دورهمی تیم ملی ها وقتی مربی اسبق و به قولی پیشکسوت میاد
    همه بلند میشن و روبوسی و احترام و آقا بفرمایید و بالاخره آق ساکالی گفتن قره ساکالی گفتن
    الان گیسو آق ساکال ماست( ریش سفید.... به عبارتی پیشکسوت) همه برپا

    سلااااااام گیسووووووو
    نوار نه یوخ کیف احوال؟ هاردان بوردان

    ......................................
    میگم صندلی داغ تموم شد هم این تاپیک بمونه .....چون نمونه چینی تاپیک حال و احوال.......هر وقت نشد که اونجا بنویسی میتونی بیای اینجا:))

    .....................................

    poohعزیزم بهتری؟
    ببین منو
    بخند

    ....................................

    سونی چرا فکر میکنی درکت نمیکنیم؟؟ بماند حالا حرف بسیاره....
    فقط بیا و روی منو زمین ننداز.....این پند و از حقیر بشنو
    ....اگه دیدی کسی داره سعی میکنه از دلت دربیاره پسش نزن....فرصت و بهش بده...و البته فرصتی به خودت......که بعد از تلطیف فضا با زبون نرم گله هاتو به گوشش برسونی .....اون وقت اگه تو برنده نشدی بیا من با دست خودم سوپ ملخ سرآشپز و سر میکشم

    گیسو میبینی اینجا آب و تفت میدن ما بخوریم
    ولی هرچقدر میپرسیم نمیگن با چه روغنی تفت میدن


    نقل قول نوشته اصلی توسط gholam1234 نمایش پست ها
    . . بنده غلام هستم،‌
    آخه چرا به خودتون رحم نمیکنید ....سوژه میدید دست من

  8. 6 کاربر از پست مفید الهه زیبایی ها تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 21 تیر 99), Pooh (شنبه 21 تیر 99), scarface (جمعه 20 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  9. #845
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 تیر 04 [ 16:23]
    تاریخ عضویت
    1397-1-08
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    8,453
    سطح
    62
    Points: 8,453, Level: 62
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 297
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 371 در 127 پست

    Rep Power
    42
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    گیسو میبینی اینجا آب و تفت میدن ما بخوریم
    آب نبود و آب گوریل بود، دیگه دیدم جدا حال بهم زن میشه توضیحات اضافه رو حذفش کردم :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها
    ولی هرچقدر میپرسیم نمیگن با چه روغنی تفت میدن
    یه آشپز هیچ وقت دستشو رو نمیکنه ولی چون هی میپرسین میگم. بهران سوپرپیشتاز نیمه سنتتیک 40-10

  10. 5 کاربر از پست مفید scarface تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 21 تیر 99), Mvaz (شنبه 21 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)

  11. #846
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میشل نمایش پست ها
    سلام آقای Mvaz،

    اینکار طی 9 سال گذشته به تعداد خیلی زیادی انجام شده. اگر بخوام نتیجه ی تعاملات مدیران و اعضای قدیمی همدردی رو در اختیار شما دوستان نسبتا جدید قرار بدم، توصیه فرشته مهربان رو براتون می نویسم:

    "در صورتیکه می خواید به پوه کمک کنید، به پست ها و تاپیک هاش واکنش نشون ندید."

    البته علت رو هم توضیح داده بود که من الان درست حضور ذهن ندارم. و ممکنه چیزی بنویسم که منظور اصلی فرشته نبوده.

    در هر حال، به نظر می رسه ما اعضای عادی همدردی، خیلی متوجه دردِ اصلی پوه نمی شیم. ظاهر حرفاش رو می گیریم و هم انرژی خودمون رو هدر می دیم، هم اون رو از ارتقاء زندگیش باز می داریم. چون با کمی دقت می شه متوجه شد در بازه های زمانی ای که توی همدردی نیست، مسیر زندگیش رو بهبود می ده.

    نگران هم نباشید، دلایل و توضیحاتی که شما میارید رو خودش خیلی بهتر می دونه. این حرفهای تکراری (آرزوی مرگ. تمایل به خودکشی. خط قرمز کشیدن دور ازدواج. و ...) معنای ظاهریشون رو ندارن.

    وقتمون رو برای بچه هایی بگذاریم که کمک کردن بهشون در توان ماست. این گره ی کور اگه قرار بود باز بشه، توی این 9 سال با تلاش اعضای همدردی باز شده بود.
    سلام.
    مدت زیادی بود خیلی از اعضا، به خصوص شما رو از ذهنم حذف کرده بودم و همونطور که اشاره فرمودید، به دور از گیر دادن های مداوم امثال شما، با آرامش به نسبت بیشتری به زندگیم رسیدم.

    اما گویا شما موفق نشده اید من رو از ذهنتون پاک کنید و در این چند ماه حضور مجدد من در تالار، گیری در گلویتان مانده بود که مجالی یافتید تخلیه اش کنید.

    از راهنمایی که به جناب mvaz کردید ممنونم. گرچه گمان نمیکنم تاپیک های من از دسترس کسی پنهان بوده باشه و احتمال این کمه که ایشون آنقدر انسان ساده لوحی باشند که بدون بررسی حتی تاریخ عضویت بنده در تالار، پستی ارسال کرده باشند. شاید اگر علاوه بر نگرانی برای وقت و انرژی ایشون، به شعور ایشون هم احترام میذاشتید خوب بود.


    تاپیک های بسیاری از اعضای جدید با انواع مشکلات مختلف در این چند ماهه اخیر در تالار ایجاد شده، که شما به عنوان شخصی مدعی، حضور فعالی در کمک رسانی نداشته اید.

    متاسفم که باعث شدم کسی از شخصیتی که شما ازش خوشتون نمیاد عذرخواهی کنه و شما را وادار به لاگین شدن و صرف انرژی روانی و زمانی برای موضوعی در ارتباط با بنده کنه.


    همچنین گویا تلاش من برای ارتقای خودم علیرغم حال بد درونی ام در تمام این نه سال، که انطور که به خاطر دارم قضاوت امثال شما این بود که من دست روی دست گذاشته ام و کاری نمیکنم و برنامه ریزی ای برای زندگی ام ندارم، چندان به مذاق شما خوش نیامده و صداقت در بیان احساسات منفی رو، در اقدام عملی برای اون کار میبینید.

    به هر حال حس مثبت یا منفی من، وابسته به وجود یا عدم وجود شما و نظر شما نیست و همانطور که در این چند سال در جهت ارتقای خودم تلاش کردم، تلاش خواهم کرد و حتما به درددلی هم در اینجا با کسانی که احساس دوستی باهاشون دارم، نیاز دارم و اگر بخل شما اجازه بده حضورشون میتونه مرهم باشه.
    همانطور که احتمالا شما در پشت پرده، درددل هایی با دوستانتان دارید و حضورشان میتواند مرهمتان باشد.

    اصلا دوست ندارم دخالت بیجای شخص سومی در مکالمات من و جناب mvaz، باعث بشه باز هم همان اتفاقی بیفته که به ناحق در رابطه با اقا حامد افتاد.


    مجددا به فراموشی میسپارمتون و امیدوارم دیگه خودتان را برایم یادآوری نکنید.

    موفق باشید.
    .
    .
    .


    حناب mvaz, من از شما عذرخواهی میکنم که مخاطب ظاهری پست ایشون، شما بودید و من احساس مخاطب باطنی و حقیقی ایشون بودن رو کردم و جواب دادم.

    جناب mvaz شما برای من بسیییااار عزیز و محترم هستید و خواهید ماند، همانطور که اقا حامد بودن و هستن.

  12. 2 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (شنبه 21 تیر 99)

  13. #847
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها


    سلام برادر
    حالتون خوبه ؟

    ----------------------

    با سلام :)


    مرسی خانم معلم
    به لطف خدا و دعای شما بزرگواران خوبیم
    در واقع حال و احوال من شبیه این عکسه :



    می بایست یاد بگیرم برداشت گندم چطوریه و چطوری می تونم خودم نون بپزم :)
    باید یه تحقیقی توش انجام بدم
    خانم معلم شما هم اگه تونستید ببنید چطوری میشه نان پخت در خانه !
    اگه خاکی ماکی هم هست اطراف باغچه منزلتون ، گوجه و ....بکارید :)
    از ما گفتن بود

    همدردی شاید برای همه ماها یه روزی خاطره بشه ...و این خب به دلیل رهگذر بودن ما آدم هاست تا موقعی که خودش تو دل هممون بندازه که گذرمون تا کی باشه،،
    ان شالله همه بتونیم استفاده کنیم و از هم یاد بگیریم .
    الان داشتم صندلی های داغ قبلی ها و مجری ها را می دیدم ....انشا الله بچه ها هر جا هستند موفق باشند
    شما قدیمی ها بازمانده اید دیگه ، نه ما تازه واردهااااا
    شما هم اگه فرصت کردید شرکت کنید در صندلی داغ ( به عنوان سئوال کننده حداقل )
    خانم میشل شما هم بیاید دیگه :)
    مثلا قدیمی هستید هااا
    والبته خیلی دیگر از بچه های گرامی
    :)


    ممنون
    بعد یه مدتی از احوالتون گفتید
    به قول خانم پوه ، بعضی بچه ها نیستند مانند آقا حامد ...ان شالله حالشون خوب باشه

    د رخلوتتون ما بچه های همدردی را دعا بفرمایید
    در پناه خدا .


    .....................

    خانم الهه زیبایی ها ( خانم معلم )
    ( چقدر همدردی خانم معلم داره ...همین جا یادی کنیم از خانم فرشته اردیبهشت )،،،
    خانم ارم هم خانم معلمه فکر کنم

    من و سالار ( اسکارفس ) سوپ خاصی درست می کنیم ..که تو سرزمین سوسول ها پخش و توزیع نمیشه :)
    تو کوه دماوند یه لوبیایی هست نوک قله ....بر داریدش ...تو باغچه خونتون بکارید ...بعد این لوبیایه رشد میکنه میره تو آسمون ....
    تو آسمون ؛من و اسکارفس تو یه سرزمینی هستیم که شهری داره به نام شهر غول ها ،،، که برای دیو ها و غول ها آشپزی می کنیم :)
    اونا از سوپ های ما راضی هستند :)
    البته برا یه ماموریت دیگه آمدیم شهر غول ها ، هدف منو اسکارفس یه هدف فوق امنیتی هست




    راستی اسکارفس عزیز ،تو صندلی داغ سئوال پرسیدی :
    نقل قول نوشته اصلی توسط scarface نمایش پست ها
    6- کدوم یکی از این آدما احتمال داره لواشک منو قایمکی وردارن تا ته بخورن؟
    الف- CRY
    ب- Mvaz
    ج- غلام1234
    د- هر سه
    پاسخ رسید گزینه الف خطرش بیشتره :)
    من پفک نمکی هامو میدم بهت ...تو هم لواشک هاتو بده من :)

    پرسپولیس هم قهرمانه سالار
    خیالت راحت .

    از بین آقایون ؛ یکی دوتا استقلالی هم هستند فکر کنم
    به نظرم حالشون خوبه ولی سخت می گذره براشون :)


    .....................


    در پناه حق .
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 21 تیر 99 در ساعت 16:17

  14. 5 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    scarface (شنبه 21 تیر 99), فرشته اردیبهشت (سه شنبه 31 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (شنبه 21 تیر 99)

  15. #848
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط الهه زیبایی ها نمایش پست ها

    poohعزیزم بهتری؟
    سلام. ممنون عزیزم. خوبم.
    .
    .
    .
    امیدوارم حال مادر و برادر جناب کرای هم بهتر باشه.


  16. 4 کاربر از پست مفید Pooh تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 21 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (شنبه 21 تیر 99)

  17. #849
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 17 دی 01 [ 01:20]
    تاریخ عضویت
    1398-4-18
    نوشته ها
    141
    امتیاز
    5,597
    سطح
    48
    Points: 5,597, Level: 48
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 153
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    413

    تشکرشده 311 در 123 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط C-R-Y نمایش پست ها
    با سلام


    ...................................

    زونیام مرسی
    چاکرم پسر
    ان شالله خودت و خانواده گرامی سلامت باشید،،
    این احترامی که گفتی خیلی خوبه
    پس از اون گزینه ها ، میری گزینه جیغ را تیک میزنی ،،،
    پس واجب شد منو و اسکارفس بریم برات یه سوپ ملخ درست کنیم :)
    نمی دونم چرا سوپ های ما را دوست نداری.



    د رپناه خدا .
    سلام کرای
    مخلصم
    ببین میتونی اخرش ما رو ملخ خور کنی

    من خیلی غذا خور نیستم خیلی بی اعتنا هستم به شیکمم، خواستی دعوت کنی راضی به زحمت نیستم من راضی ام به گوشت آهویی، بره ای چیزی...
    فقط سالادشو بگو از ایتالیا بیارن، از اون سالاد شیرازی ها...

  18. 3 کاربر از پست مفید زونیام تشکرکرده اند .

    میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99)

  19. #850
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 خرداد 05 [ 19:34]
    تاریخ عضویت
    1398-1-10
    نوشته ها
    813
    امتیاز
    25,716
    سطح
    96
    Points: 25,716, Level: 96
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 634
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,748

    تشکرشده 1,848 در 755 پست

    Rep Power
    181
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    بابام سر سفره ناهار که نشسته بودیم داشت محبت آمیز بهم نگاه میکرد ولی من یاد لحظه ای می افتادم که چه صحبت هایی قبلا بهم میزده و نگاهمو ازش میدزدیدم . .
    این کار رو بالعکسش کنید.
    وقتهایی که از ایشون ناراحت میشین، یاد مهربونیاش بیافتین. قضیه اتون کلا حل میشه

  20. 6 کاربر از پست مفید Mvaz تشکرکرده اند .

    gholam1234 (شنبه 21 تیر 99), میشل (یکشنبه 22 تیر 99), wisdom (یکشنبه 22 تیر 99), الهه زیبایی ها (یکشنبه 22 تیر 99), بهاره جون (یکشنبه 22 تیر 99)


 
صفحه 85 از 193 نخستنخست ... 35455565757677787980818283848586878889909192939495105115125135185 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:21 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.