همدردی فیلتر شده؟؟؟همینو کم داشتیم. میشد این سایت رو بهتر نمیکردین؟؟
آقا ما بهتر نخاستیم.
تشکرشده 2,261 در 917 پست
همدردی فیلتر شده؟؟؟همینو کم داشتیم. میشد این سایت رو بهتر نمیکردین؟؟
آقا ما بهتر نخاستیم.
شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)
تشکرشده 2,261 در 917 پست
الهه زیبایی ها (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)
تشکرشده 311 در 123 پست
خب خزنده ها هم طبق قوانین فیزیک حرکت میکنن دیگه، مگه میشه طبق قوانین فیزیک کار نکرد.
بیاین اینم وسایل خزنده
bottlecapsnake3.jpg
Pooh (جمعه 20 تیر 99), شمیم الزهرا (جمعه 20 تیر 99)
تشکرشده 3,096 در 1,314 پست
زونیام (شنبه 21 تیر 99)
تشکرشده 2,952 در 957 پست
سلااااااااام
جمعتون که جمعه :) این شکلک لبخند از آقای c.r.y به من هم انتقال داده شد ...مسریه
به به !!!!
ببین کی اومده ؟ گیسو کمند
پارسال دوست امسال آشنا ...
خوشحالیم که دوباره میبینیمت ....کاش توی صندلی داغمون حضور داشتی ...واقعا صندلی داغ به حضور افرادی مثل تو و میشل نیاز داره تا جذابتر و شیرین ترش کنه.
امیدوارم هر جایی که هستی سلامت و موفق باشی دوست من .![]()
در عشق
اگر طاقت ویرانگی ات نیست
دلتنگ کسی باش که
دلتنگ تو باشد . . . !
Eram (شنبه 21 تیر 99), gholam1234 (شنبه 21 تیر 99), زونیام (شنبه 21 تیر 99)
تشکرشده 7,109 در 2,468 پست
ممنون خانم ارم
در مورد این شکل که ازتون پرسیدم :
یه جورایی مفهوم کمال گرایی را هم می رسانه ...ما آدم ها می تونیم در هر شاخه ای که هستیم استفاده کنیم از ثانیه های زندگی ،،
و اینکه رشد و کمال همیشه ادامه داره ...مهم اینکه شاد باشیم در لحظه لحظه های زندگی ،
پاسخ و اندیشه های شما هم آموزنده و زیبا بود
متشکرم
در مورد گوشی موبایل آیفون ..... من بودم تو قنوت فارسی میگفتم بر ندار کجا میری ..بذار سر جاش :)
احتمالا گوش می کرد و ادامه نماز :)
ولی اگه گوش نمی کرد ... منم می رفتم دنبالش :)
..................................
غلام راستی تاریخ شرکت کنندگان باقی مانده را بگو
نفر بعد کی هست ؟
شرکت کنندگان محترم بعدی؟
متشکرم .
ویرایش توسط باغبان : شنبه 21 تیر 99 در ساعت 14:20
تشکرشده 2,261 در 917 پست
تشکرشده 1,642 در 598 پست
سلام شمیم جان ممنون از لطفت ، امروز با کلی زحمت توی وقت خوابیدن پسرم سوال هارو جواب دادم بالاخره، هورااااااا
بچه ها ممنونم از همتون که ازم سوال پرسیدنین
خیلی سوالای خوبی بودن خوش گذشت بهم واقعا
- - - Updated - - -
اتفاقا میخواستم اینم بگما فراموش کردم
دفعه قبل که تو تاپیکم برام این عکس رو گذاشتین متوجه کمال گرایی شدم.
اندکی صبر، سحر نزدیک است.
تشکرشده 311 در 123 پست
تشکرشده 2,261 در 917 پست
خب امشب وقت خانم ارم تموممیشه و استاد اسکارفیس مینشینن روی صندلی داغ، اسکارجان داداش انکادر جواب نده، قشنگ داغش کن. دوستان رحم نکنین
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)