اذان روز ۲۸ رمضان
چه زود دیر میشود
چه فرصتها که نصیب است و چقدر تنگنای زمان گریبانگیر.
سلام
طاعات وعباداتتان قبول
دیدم آخرین گذرم بر تالار یکم اردیبهشت بوده.. باورم نمیشد ... یکماه به سرعت برق وباد گذشت و....
این روزها حرفها دارم ولی.....
گویی وسعت آنچه بر دل وذهن است را سخت میتوان بر بال کلمات نشاند وبر سبیل قلم فرود آورد و بر صفحه نقش نمود و من مانده ام در پس سکوت....سکوتی سرشار از ناگفته ها.... والبته زیبا.
دعا گوی همه همراهان و یاران همدردی بوده وهستم.
بطور ویژه میشل حضوری از جنس پیوستگی برایم داشته... سرآن چیست ؟؟؟؟
چه می دانم از نمی دانم ها.
در این واپسین ساعات مهمانی رب العالمین ... از شما مهمانان خوب خدا چشم امیدی به دعا دارم ....سفارش مرا به مهماندار یکتا بکنید ،ای شماها که قربی دارید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)