من واستون دعا میکنم که ایشالا شرایطتون اکی بشه. شرایطتون سخته، ولی لاینحل نیست. امیین به نکته خوبی اشاره کردن، اگه بتونین واکنشهای لحطه ای نشون ندین، کم کم تاثیرشو میذاره. شما بیشتر از پدرتون روی رفتارهای خودتون تسلط دارین، پس با کار بر روی خودتون، رفتار پدرتون رو عوض کنین. در عین حال، با زبان ارام و ملایم، در جهفت تغییر رفتار پدر نیز گام بردارین.
خدایا بازم دست بنده هاتو بگیر، نوکرتم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)