
نوشته اصلی توسط
ammin
سلام.
نمیدونم شما چند سالتونه و شرایط خودت چطوره اما قرار نیست توی خونه در برابر هر صحبت و داد وبیدادی واکنش نشون داد ممکنه اوضاع رو به جای اینکه بهتر کنه بدتر کنه. مشخصه فشار روانی روی شما و بقیه توی این شرایط زیاده.گاهی اوقات نباید با شرایط جنگید باید اجازه بدهی رویدادها مثل تصاویر تلوزیون جلو چشمت عبور کنن. دلیلش اینه حتی اگه پدرت رو دروی شما و مادرت قرار داشته باشه اما به احتمال زیاد از واکنشهای شماها توی دعواهایی که راه میندازه الگو برداری کنه یعنی اگه شما هم لجبازی و داد وبیداد کنید اونم همین رویه رو ادامه بدهد حتی اگه مقصر و شروع کننده دعوا باشه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)