به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام

    دوست عزیز من.

    سرکار خانم هفت خیلی خوب راهنمایی کردن.

    -------------

    دوست من شما چند سالتونه؟

    تا پیش از این اتفاق چقدر در مورد ازدواج فکر کرده بودین؟ همسر مناسب شما چه ویژگی هایی داره؟

    فکر میکنی این خانم چه جایگاهی در زندگی شما داره؟

    به عنوان دوست بهش نگاه میکنی؟ به عنوان گذران هیجان و یا ازدواج؟

    ---------------

    اینکه اینجا تشریف آوردین و راهنمایی میخوای خیلی خوبه. جای امیدواری داره. و از اون بالاتر از ما نخواستی که چه طور میشه به اون خانم برسی! از ما خواستی که چکار باید بکنم. این یعنی اینکه خودتم گیر کردی. درگیری بین عقل و احساست داری. و دنبال راه درست هستی.

    حالا به نظرت چقدر اراده داری با عقلت راه درست رو انتخاب کنی؟

    دوست من، هیچ مکتب و دینی نگفته که احساسات خودتون رو سرکوب کنید. یکی از دلایلی که این وضع برات پیش اومده، اینه که سرکوب کردی، باید کنترل و مسیر بدی به احساسات. احساس بخش جدا ناشدنی انسان هست و یکی از ویژگی های مهم انسانه. فقط باید به این بلوغ برسیم که بتونیم کنترل و هدایتش کنیم. بتونیم تو زمان مناسب ازش بهترین استفاده رو بکنیم.

    یه سوال؟ فرض کن یه ورزشکاری که با مسابقه دادن انرژی اش تخلیه میشه و به اوج هیجان میرسه و از قضا درطول زندگی اش فقط یکبار میتونه مسابقه بده چون بعد از مسابقه دیگه نمیتونه مسابقه بده و توتنش رو دیگه نداره.
    توصیه بهش اینه که در بهترین موقعیت مثل المپیک با یک هم رشته خودش مسابقه بده و یا در اولین رویداد غیر رسمی پیشرو با یک ورزشکار از رشته دیگه مسابقه بده؟

    درسته، تو هم مثل باقی آدم ها مسابقه المپیک رو انتخاب میکنی. چون پایدار تره، هیجان و لذتش تا آخر عمر باهات میمونه، عذاب وجدان نداری که تمام تلاشت رو نکردی، خوشحالی که اینقدر مداومت و تلاش کردی که به بالاترین مسابقه رسیدی.


    --------------------------

    با خودت بررسی کن. ببین از زندگی چی میخوای؟ اهدافت چی هستن؟ معیار هات چی هستن؟ سپس این خانم ببین چه جایگاهی برات داره. اگر منفی بود، به فکر المپیک باش، اگر مثبت بود مثل یه مرد به طور رسمی باهاش درموین بگذار.


    -------------------------

    نظر شخصی من:

    این خانم رو سعی کن فراموش کنی، چون با هم اختلاف دیدگاه داری و از همین الان منطق درون شما آلارم داده و فقط زورش به احساست نمیرسه. خانم ها بعد از سن 23 -25 سالگی شخصیت و اعتقاد هاشون ثبات پیدا میکنه، پس نباید تعجب کنی از اینکه یه دختر چنین تغییر کنه، حتی درآینده این خانم تغییرات بیشتری رو تجربه خواهد کرد.

    این رو در نظر بگیر که یک عمر زندگی هست، قضیه خانواده است و تو قرار پدر فرزندانت باشی
    ویرایش توسط mohamad.reza164 : پنجشنبه 13 دی 97 در ساعت 16:44

  2. 3 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    miss seven (پنجشنبه 13 دی 97), p30better (پنجشنبه 13 دی 97), نیکیا (پنجشنبه 13 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.