به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Threaded View

  1. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    سلام دوست عزیز ..وقتتون بخیر ؛

    « به تالار همدردی خوش اومدین »

    یه چیزی میخواستم بهتون بگم : تو این مدتی که در تالار همدردی عضو بودم دقت کردم افرادی که عاشق میشن و میان بیان میکنن بیشتر بخاطر این هست که کسی صحبتشون رو فقط گوش بده حتی اگه مشورت خاصی هم نده ...

    من تلاشمو میکنم تا بتونم راهنمایی مناسبی بهتون بکنم ... بیشتر یه جور آگاهی دادنه


    هیچ کس نمیتونه جلوی ورود عشق رو به قلبش بگیره ... یعنی بنظر من کسی نیست که بگه من تمام تلاشمو میکنم تا عاشق نشم .... بالأخره یه روزی و یه جایی این اتفاق براش میافته ... حالا دیر و زودش معلوم نیست ...

    طبیعتا محیط دانشگاه و رفت و آمد این همه دختر و پسر زمینه ساز قوی برای این هست که جوونا از هم خوششون بیاد و این طبیعیه ....بخصوص وقتیکه تا قبل از اون همیشه تو مدرسه و ارتباطشون بیشتر با هم جنس خودشون بوده ...و یکدفعه وارد یک جامعه ی دیگری میشن .

    وقتی اینطوری باشه یه پسر یا دختر در اوایل ورودش به دانشگاه تا یه جنس محالف را ببینه که ظاهر و قیافه ی خوبی داره و یا رفتار های خاصی داره ازش خوشش میاد ... در حالیکه فکر میکنه عاشق شده و دیگه فقط اون رو میبینه ... توی ذهنش فقط اون آدم تداعی میشه ... انگار همه ی ورودی های ذهن آدم بسته میشه و تصور میکنه فقط اون تنها ادمی هست که میتونه عاشقش باشه و دوستش داشته باشه .... با کوچکترین رفتار محبت آمیزی از سمت طرف مقابل فکر میکنه و خیالبافی میکنه که اون هم بهش علاقه منده در حالیکه اینطوری نیست و همه ی این ها فقط فکر و خیاله .... آدم عاشق فکر میکنه که چقدر به معشوقش شبیه هست در حالیکه اینطوری نیست ...با دیدن معشوقش قلبش به تپش می افته ... و همه و همه ی این ها ....

    خیلی از آدما درگیر این احساسات شدن .

    اون دختر خانم همونطور که گفتین رفتار راحتی با بقیه پسرا داره و شما نمیتونید اخلاق کسی رو عوض کنید ... اون دختر در خانواده ای متفاوت با شما تربیت شده ... خودتون میتونید تشخیص بدید که نمیشه اخلاق کسی را عوض کرد در حالیکه ویژگی هاش درونی شده ... یه آدم خیلی سعی کنه بتونه تغییر اندکی فقط در خودش ایجاد کنه ...
    حالا حتی اگر از شما هم بگذریم خانواده تان راضی نیستند .

    یه کم خسته ام دوباره میام.
    در عشق

    اگر طاقت ویرانگی ات نیست
    دلتنگ کسی باش که
    دلتنگ تو باشد . . . !

  2. 3 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (پنجشنبه 13 دی 97), گیسو کمند (شنبه 15 دی 97), نیکیا (پنجشنبه 13 دی 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.