اقای یک دوست دوستان گفتنی هارو گفتن ولی یه چیزی به ذهنم رسید و اون اینکه احساس میکنم یکی از دلایلی که شمارو دچار تردید کرده ،اصرار و علاقه و عشق زیاد از طرف خانم هست.ایشون اونقدر شما رو دوست داره و به این ازدواج تمایل داره که باعث شده شما دودل بودن و تردیدات بیشتر بشه ! چون اقایون معمولا تمایل دارن یه چیزی براشون تا حدی دست نیافتنی و خاص باشه و وقتی طرف خیلی خودشو مشتاق نشون میده ،اقایون تمایل و اشتیاقشون کم میشه.درباره سنشون که گفتین اختلاف سن زیادی نیست خواهر منم با همسرش همین اختلاف سنی معکوس رو داره و خوشبخته.درمورد بچه هم اصلا سنشون زیاد نیست و میتونین راحت بچه دار شین.درباره به سری مسایل ظاهری مثلا مساله مو ، میتونن هزینه کنن و برن لیزر و این مشکل حل میشه!








علاقه مندی ها (Bookmarks)