به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 تیر 97 [ 15:04]
    تاریخ عضویت
    1392-5-02
    نوشته ها
    206
    امتیاز
    7,253
    سطح
    56
    Points: 7,253, Level: 56
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    143

    تشکرشده 309 در 147 پست

    Rep Power
    48
    Array
    سلام
    بله عرض کردم جدا شدیم
    اگر لطف کنید پستهای قبلیم رو بخونید کاملا در جریان قرار میگیرید
    ایشون پیشقدم میشن اما نه با رضایت قلبی چون بلافاصله میگن پشیمونم ازین کارم
    برام عجیبه که چرا هرچی بیشتر سعی میکنم بهش نزدیک بشم بیشتر ازم دور میشه و ناامیدتر میشه
    طوری که حس میکنم فقط میخاد منو آزار بده
    نزاره فراموشش کنم و با این جدایی کنار بیام
    اما هیچوقتم بر نگرده
    به حرف میگه که تغییر کردم اما رفتارش تغییر خاصی نکرده
    دائم خلق و خوش در حال تغییره و ثبات نداره
    این نگرانم میکنه
    یکبار میره بدون توجه به من و اصرارهام
    یکبار برمیگرده به نیت آشتی اما طلاق میگیره
    الانم باز اومده اما ابراز ناامیدی میکنه
    درسته اون پیشقدم شده اما من دائم دارم بهش امید میدم و اون قانع نمیشه و میگه میترسم از برگشت..
    واقعا سردرگم شدم..‌

  2. کاربر روبرو از پست مفید amf66 تشکرکرده است .

    نیلوفر:-) (چهارشنبه 21 تیر 96)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 شهریور 96 [ 08:22]
    تاریخ عضویت
    1396-3-21
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    363
    سطح
    7
    Points: 363, Level: 7
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 24 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط amf66 نمایش پست ها
    سلام
    بله عرض کردم جدا شدیم
    اگر لطف کنید پستهای قبلیم رو بخونید کاملا در جریان قرار میگیرید
    ایشون پیشقدم میشن اما نه با رضایت قلبی چون بلافاصله میگن پشیمونم ازین کارم
    برام عجیبه که چرا هرچی بیشتر سعی میکنم بهش نزدیک بشم بیشتر ازم دور میشه و ناامیدتر میشه
    طوری که حس میکنم فقط میخاد منو آزار بده
    نزاره فراموشش کنم و با این جدایی کنار بیام
    اما هیچوقتم بر نگرده
    به حرف میگه که تغییر کردم اما رفتارش تغییر خاصی نکرده
    دائم خلق و خوش در حال تغییره و ثبات نداره
    این نگرانم میکنه
    یکبار میره بدون توجه به من و اصرارهام
    یکبار برمیگرده به نیت آشتی اما طلاق میگیره
    الانم باز اومده اما ابراز ناامیدی میکنه
    درسته اون پیشقدم شده اما من دائم دارم بهش امید میدم و اون قانع نمیشه و میگه میترسم از برگشت..
    واقعا سردرگم شدم..‌
    دوست عزیز سلام:
    خیلی تاپیک های قبلیتون رو نخوندم ولی ظاهرا شما عادت کردید به ناز کشیدن و اون هم عادت کرده با ناز کردن.
    گرچه اصل زندگی همینه که زن ناز کنه و مرد ناز بخره. اما مساله شما از حد نرمالش گذشته.
    به نظرم اون عادت کرده به این رفتار.این مدت جدابودن از شما براش سخت بوده(هنوز به شما فکر میکنه). پیش قدم شده. تا زمانی شما روی خوش نشون ندادید ادامه داده و پشیمون نبوده(یعنی اقتدارتون براش جذاب بوده) ولی همچین که شما رو نشون دادید ابراز پشیمونی میکنه و دوباره داره ناز میکنه.(دوباره براش شدید همون مرد قبلی)
    خوبه که اگر میخواید برگردید به زندگیتون نازشو بخرید اما منطق هم داشته باشید. به نظرم مقتدر باشید. بهش بگید من به تو علاقه داشتم و دارم اما روش زندگی قبلیمون کاملا غلط بوده و باید صحبت بکنیم ببینیم ایا میتونیم به روش دیگه ای ادامه بدیم یا نه؟
    اگر تمایلی داشت خودش که بشینید مثلا یکی از دعواهاتون رو بیان کنید ببینید به نظر هر جفتتون باید توی این دعوا چه رفتاری میکردید. ببینید ایا اون هم ذره ای خودش رو مقصر میدونه بخاطر اون دعوا یا همش رو میندازه گردن شما. اگر میگه شما مقصرید که قاعدتا همون ادم قبلیه خودخواه و حاضر نیست ذره ای از مسئولیت اشتباهاتشو بپیذره. چون به نظر من در هر دعوایی دو طرف مقصرن حالا ممکنه سهم یکی بیشتر و دیگری کمتر باشه اما هر دو مقصرند.
    اما اگه همچنان با تردید داره میاد جلو وبه قول خودتون نه هست و نه نیست مقتدرانه بکشید کنار که این زندگی دوباره بنا نخواهد شد و فقط احساسات هردوتون دوباره جریحه دار میشه.
    زیاد اصرار نکنید که این اصرار شما حس اون رو بدتر میکنه و بیشتر میترسه. اصرار کردن زیاد شما خاطرات قبلی رو براش تداعی میکنه که انگار شما مقصرید و دارید ناز میکشید تا اون اشتی کنه. برای همین الان ناامید شده و میترسه. چون دوباره به روش قبلی دارید برخورد میکنیدو هی اصرار می کنید و امید بهش میدید و اون با این کار شما زندگی قبلی و دعواها و ناز کشیدنای شما براش تداعی میشه و به نظرش میاد شما هم همون ادم قبلی هستید. پس شاید دور از ذهن نباشه که دوباره بکشه عقب.

  4. 2 کاربر از پست مفید zharik تشکرکرده اند .

    amf66 (چهارشنبه 21 تیر 96), maryam.mim (چهارشنبه 21 تیر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.