سلام
yarmehrban و «7» محترم من نمی توانستم به شما پیام خصوصی بدهم فکر کردم اینجا پیامم را احتمالا ببینید
از آنجایی که شما را مشتاق در امر معنوی دیدم خواستم از شما دعوت به عمل بیاورم برای شرکت در این تاپیک :
سیمرغ آمنین تالار همدردی
تشکرشده 588 در 153 پست
سلام
yarmehrban و «7» محترم من نمی توانستم به شما پیام خصوصی بدهم فکر کردم اینجا پیامم را احتمالا ببینید
از آنجایی که شما را مشتاق در امر معنوی دیدم خواستم از شما دعوت به عمل بیاورم برای شرکت در این تاپیک :
سیمرغ آمنین تالار همدردی
miss seven (پنجشنبه 18 خرداد 96)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)