سلام یار مهربان عزیز... انشاءالله به حق این ماه مبارک و عزیز خدا گره از کارتون باز کنه و حاجتروا بشین
انشاءالله همه ی عزیزانی که در این تالار غم و ناراحتی و مسئله ای دارن خدا بحق مقربین درگاهش مشکلشون رو برطرف کنه و آرامش بهشون برگرده
دوستان همدردی من کوچکتر از اون هستم که بخوام به شما نصیحتی بکنم ولی اغلب اوقات گناهان ما مانع به حاجت رسیدن هامون میشه... الآن در یکی از بهترین ماه های خدا هستیم و امروز اولین روز از این ماه هست ... بهتره هر روز این ماه رو استغفار کنیم به مدت 30 روز روزی 1000 مرتبه ذکر استغفر الله ربی و اتوب الیه رو بگیم که نهایت 1 ساعت روزی زمان میبره و پایان 30 روز میشه 30000 تا انشاءالله خدا گناهانی که چه آگاهانه و چه نا آگاهانه مرتکب شدیم به حق بزرگیش ببخشه و اگر عنایتش شامل حالمون شد که حتما میشه دعامون رو مستجاب کنه
« امشب پنجمین شبی هست که از شما عزیزان تقاضای دعا برای حاجتم دارم ... لطفا برای من دعا کنید »










پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)