سلام بر یار همیشه مهربان دوست خیلی خوبم ، اگر چه شاید منو تو این کاربری نشناسی....ولی شما همیشه یار مهربان بودی و خواهی بود ....
از این همه روحیه ی خیر خواهی و به فکر حل مشکل دیگران در حد توان، آدم به وجد میاد ، خوشحالم که هنوز هم در این دوره زمونه که من گرایی مطلق بیداد میکند کسانی مثله شما هستن که به فکر دیگران هستن
خداوند پشت و پناهتان ...موفق باشید







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)