سلام
ببینید تاپیکهای سوده جان که تقریبا تنها تاپیکهای موفق این سایت هستند رو بنده هم مطالعه کردم ولی شرایط سوده رو هیچ یک از خانم های ایرانی ندارند..سوده تو یه کشور جهان اول زندگی میکرد با قوانین و آموزشهای عقل مدارانه ، شوهر سوده حضرت آدم بود نه پدر داشت نه مادر نه روح القدس.. اصلا تاپیکهای سوده قابلیت اینو نداره که بخوای به زن ایرانی پیشنهادش بدین واسه درس گرفتن... ما ماشینمون اگه خارجی باشه و خراب بشه به تعمیرش امیدواریم ولی اگه پراید باشه میگیم واویلا افتاد تو خرج ... یه مقدار باش مدارا کنم تا یکی بهترش رو بگیرم.... واقعا پست خانم نسترن نکات خیلی جالبی داشت..








علاقه مندی ها (Bookmarks)