جالبه که بدونید شغل من هم حسابداری هست و دقیقا مثل خانمتون مدام در حال دودوتا چهارتا هستم
برای خونه سال دیگه چقدر پول لازم داریم؟
چندتا قسط مونده؟
اگه اینقدر داشته باشیم و پس انداز کنیم چقدر میشیه...
من مدام در حال برنامه ریزی های مالی هستم و این بخشی از وجودم شده و شم اقتصادی قوی دارم.
ازین رو میتونم همسرتون رو درک کنم.
نظرتون محترمه و درک میکنم اما پیشنهاد مشورت فقط برای مدتیه تا همسرتون به آرامش برسن.
برای اینکه مشکل کوچیکتون حل شه لطفا اگر بر خلاف میل باطنیتون هم هست اینکارو انجام بدین.
![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)