از این نظر رفتارتون شبیه همسر منه . شوهر منم عار میدونه که من بخوام تو مسایل به قول
خودش خارج خونه دخالت کنم واسه همینم از اول باهام طی کرد کارای بیرون خونه با اون ،
ارامش توی خونه با من ولی خب چون خانمتون شاغلن فک نکنم بتونین همچین قراری بذارین ...
در کل دوستان خیلی جامع راهنمایی کردن منم استفاده کردم ولی به نظرم بد نباشه یکم تقسیم
وظایف کنین و مشخص باشه چه خرجایی به عهده کیه که هم شما یکم کوتا بیای و هم ایشون .
+ زیاد نگران نباشین این اختلافا اوایل ازدواج عادین ، طول میکشه تا همدیگرو یاد بگیرین![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)