با سلام
در کنار صحبتهای دیگری که کاربر همراهی انجام دادند
آقای جوادیان منظور من اصل کار خیر نبود
اونو که همه قبول دارن و از انجامش لذت میبرن
منظورم کار خیری که بدون مشورت همسر شما با شما انجام بشه بود
البته من نمیدونم درآمد همسر شما چقدر هست شاید انقدر ناچیز باشه که بود و نبودش توی چشم شما نیست
من هم مثل کاربر همراهی معتقدم همسر شما با شما همراه خواهد شد اگر مورد مشورت قرار بگیره و اگر احساس کنه به عنوان شریک زندگی بهش نگاه میشه نه به عنوان یک زن که باید توی خونه بشینه و به امورات منزل رسیدگی کنه و عادت کنه که شوهرش در هیچ تصمیمی اون رو مداخله نده
اینکه کاربر همراهی میگه پولی رو دقیقا به نیت سلامتی همسر و فرزندتون به همسرتون بدید تا طبق نظر خودش به یه نیازمند بده و به این نحو هم انفاق رو تمرین کنه و هم احساس کنه که توی این انفاق سهمی داشته و نظرش تا حدی اعمال شده بعید میدونم مورد اعتراض ایشون قرار بگیره
و نکته دیگه این هست که به همون اندازه که برای خانواده خودتون انفاق می کنید برای خانواده همسرتون هم انجام بدید تا ایشون احساس کنن عدالت رعایت شده و موضع گیری نکنن
پرواز کن آنگونه که می خواهی
وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند
علاقه مندی ها (Bookmarks)