به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 مهر 96 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1396-1-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    878
    سطح
    15
    Points: 878, Level: 15
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    69

    تشکرشده 42 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin231 نمایش پست ها
    دوست و صمیمی ؟! و ایشون نفهمیدن منظور عشقه؟! بیشتر توضیح بدین که چجوری هستین و دقیقا چجوری صمیمی شد ارتباطتتون...
    شما اشتباه میکنید که سعی میکنید به کس دیگه ای فکر کنید ... فقط سعی کنید به ایشون فکر نکنید! عاقلانه صحبت میکنید ولی گمون نکنم عاقلانه عمل کنید. از حرفم ناراحت نشید ولی اگه حرف حرف خودتونه، دلیلی نداره ادامه حرفامو بخونین... چون حس میکنم در نهایت فقط به حرف دلتون عمل میکنید. اما اگه قصد دارید به نفع آیندتون عمل کنید، نوشته های بعدیمو بخونین.

    مردها مثل خانم ها نظرشون به مرور زمان عوض نمیشه و قلبشون بدست آوردنی نیست ... ذات معشوق بودن به خانم ها برمیگرده تا آقایون.
    معمولا ملاک هایی مثل اخلاق خوب، عفت و سایر ویژگی های خوب ملاکه اما چهره هم مهمه ... این چهره هم اصلا ربطی به زیبایی درونی نداره . یه وقتایی واقعا میخوان شخصی شبیه رویاهاشون پیدا کنن.
    هر پسر یا مردی از نوجوانی زنی رو در رویای خودش داره..فرشته ای شبیه به مادرش... معمولا دختری که شبیه به اون فرشته باشه، به دلش میشینه.
    حالا اومدیم و دختری به دل یه مرد ننشست...
    اگه به هردلیلی تلاش کنید تا در دسترس اون مردی باشید که عاشقتون نشده، فقط کوچیک میشید. اگر هم تلاش نکنید، معلوم نیست سمت شما بیاد یا نه. برای همینه که میگم باید سعی کنید به خیالاتتون شاخ و بال ندید. مرد ها معلوم نیست دقیقا چه زمانی جدی برای ازدواج اقدام میکنن و همچنین معیارهاشون مثل خانم ها خیلی نسبت به تحصیلاتشون قابل حدس زدن نیست.
    ولی شما خوب باشید ... فقط خوب و ایده آل از نظر خودتون...
    به این فکر نکنید که باب میل ایشون هستید یا نه..چون در این صورت، فقط ازشون دور میشید.


    .

    صمیمی در این حد که برای بقیه سرمو میندازم پایین . برای ایشون نه ! یا گاهی خنده ساده !همین !

    بخش دوم حرفتون مثل نمک بود روی زخمم . کاخ ارزوهامو برباد داد . دیشب قشنگ حس کردم یه بخش از وجودم رفت

    ولی بخاطرش خیلی ممنونم . نیاز داشتم یه نفر این مدلی باهام حرف بزنه

    ایشون استاد و همچنین مدیرگروه هم هستن و در هرصورت تا پایان دوره تحصیلم باید باهاشون ارتباط داشته باشم / به نظرتون این ارتباط چه جوری باشه ؟

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط SOGAND. نمایش پست ها
    دختر خوب خودت جواب خودتو دادی تو حرفات.منتها نمی خوای قبول کنی حقیقتو.

    پسرها کلا با چشم عاشق میشن و در هر مکانی اگر مورد مناسب باشه از چشمشون نمی افته...

    اگر شما به دل این اقا نشسته بودی تو این یک سال و نیم باید یک چیزایی از علاقه اون می دیدی (البته چون عاشقی ممکنه چیزهای خیلی عادی رو نشونه علاقه بدونی).ولی اگر اقایی یک مورد مناسب پیدا کنه تو یک سال و نیم دست رو دست نمی زاره

    به نظر من اینقد بال و پر دادی به احساست که دیگه نمتونی فراموش کنی.ولی بهترین راه اینه که کلا خودتو از این اقا دور کن و راههای ارتباطیتونو ببند.اینجوری اگر درصدی هم به

    شما علاقه داشته باشه کمبود وجودتو حس می کنه و خودش به سمتت قدم بر می داره..
    سلام . ممنون بخاطر وشته هاتون . حس میکنم توی این شرایطی که هستم . اینقدر درجه خواستنم زیاده که نصف ظرفیت مغزم درگیر ایشونه و هر راهی میزنم که بهشون برسم . واقعا نیاز داشتم ادم هایی از بیرون این موضوع ببینن و نظز بدن

    حرف هاتون تلخ بود و باعث نا امیدیم شد ولی خب لازم بود

    ممنونم ازتون

  2. کاربر روبرو از پست مفید narges_khanom تشکرکرده است .

    Ramin231 (پنجشنبه 10 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.