سلام نرگس خانوم
نظر خاصی ندارم فقط یک حرف اونم اینکه برای خودت و علایق خودتون تلاش کنید تا علایق دیگران
چون تا چشم بر هم بزارید و مخصوصا اون افراد در زندگی تون نباشن میبینید که انگار بی هویت شدید و چیزی از خودتون ندارید
همش برای دیگران بود
ویژگی مثبت داشتن خوبه اما برای خودتون چه هر مردی همسر شما بشه و چه نشوند شما اون ویژگی رو خواهید داشت![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)