به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 مهر 96 [ 00:41]
    تاریخ عضویت
    1396-1-02
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    878
    سطح
    15
    Points: 878, Level: 15
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    69

    تشکرشده 42 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin231 نمایش پست ها
    سلام
    راستش هیچ توضیحی درمورد ایشون و همینطور خودتون ندادین.

    اگه میخواین "مثل یه دختر پاک و با عفت و نجیب برای رسیدن به یه مرد تلاش کنین"،
    درصورتی که همکار یا همکلاسی هستن، بنظرم همون لبخند یا نشون دادن روی خوش، با رعایت تمام مسائل میتونه راه خوبی باشه.
    اگه ایشون فامیل یا آشنا هستن، علاوه بر موارد بالا، میتونین به مادرتون یا شخص مورد اعتماد خودتون بگین که شمارو به عنوان یه مورد مناسب به اون آقا معرفی کنند.

    ============================================
    "# لطفا چون دخترم سرزنشم نکنید"
    سرزنش نه تنها در این مورد، بلکه به طور کلی کار بیخودیه ...
    موردی که باعث میشه این موضوع خواستگاری دختر، مورد سرزنش خیلیا قرار بگیره، اینه که چنین کاری در جامعه، فرهنگ و عرف ، بد تلقی میشه... اما دین چنین چیزیو نهی نکرده.اینارو گفتم که بگم پاکی، عفت و نجابت شما به این موضوع بستگی نداره..
    پیشنهادایی هم که محافظه کارانه در بالا گفتم، برای این بود که در طرف مقابل با توجه به فرهنگ جامعه، دید بدی نسبت به خودتون ایجاد نکنید تا خدایی نکرده برای خودتون پشیمونی نمونه...
    شما 24 سالتونه و سن خوبی برای تفکر و انتخاب معیارهاتون دارید، اگه از فردی خوشتون اومده، گناه مرتکب نشدین. ولی خواهش دارم به خیالاتتون پر و بال ندین تا این احساس به طور کاذب بزرگ و زجر آور نشه تا بتونید درصورت لزوم محکم کنارش بزنید. فقطم تا اندازه ای که برای شخصیتتون مناسب میدونین جلو برید. مطمئن باشین اگه به صلاح باشه، به هم میرسین.

    سلام
    ممنون بخاطر نوشته هاتون


    ایشون استادم هستن . یه مرد همشهری خودم . یک سال و نیم از این موضوع میگذره .

    یک سال و نیم از این حس میگذره . خوش رفتاریی و لبخند و درسخوندنم باعث شده باهم دوست و صمیمی بشیم ولی ایشون نفهمیدن منظور من عشق هست

    من هم حقیقتش نمیخام ازشون خواستگاری کنم . چون میدونم مرد ها توی غریزشونه خودشون انتخاب کنن و تسلط داشته باشن

    هدف من اینه که دختری بشم که مرد با روان سالم میخاد باهاش ازدواج کنه . میخام ایشون منو انتخاب کنن

    حقیقتش مدتی هم سعی کردم از فکرم بیرون کنم . و به اشخاص دیگه ای جواب مثبت بدم ولی هرچی سعی کردم دیدم عشق توی زندگیم نباشه .روح از زندیگیم میره .

    من برای رسیدن به این مرد تلاش میکنم .


    فقط میخام بدونم عموما مردی که تحصیلات و موقعیت اجتماعی بالا داره چه چیزی ملاک هست ؟

    و مردها عموما چیز هایی ملاک قرار میدن ؟


    میخام برای رسیدن به این ویژگی های مثبت تلاش کنم

    بله . من ایشون توی وجودم بال و پر نمیدم . ولی برای رسیدن بهش به همه ویژگی های مثبت میخام برسم

  2. کاربر روبرو از پست مفید narges_khanom تشکرکرده است .

    Ramin231 (پنجشنبه 10 فروردین 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. منفی بافی های مادرم به اوج رسیده و من به شدت ضعیف و آسیب پذیر شدم
    توسط tanhaeii در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 تیر 95, 11:28
  2. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 خرداد 95, 23:02
  3. پاسخ ها: 53
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 اردیبهشت 94, 23:28

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.