
نوشته اصلی توسط
Ramin231
سلام
راستش هیچ توضیحی درمورد ایشون و همینطور خودتون ندادین.
اگه میخواین "مثل یه دختر پاک و با عفت و نجیب برای رسیدن به یه مرد تلاش کنین"،
درصورتی که همکار یا همکلاسی هستن، بنظرم همون لبخند یا نشون دادن روی خوش، با رعایت تمام مسائل میتونه راه خوبی باشه.
اگه ایشون فامیل یا آشنا هستن، علاوه بر موارد بالا، میتونین به مادرتون یا شخص مورد اعتماد خودتون بگین که شمارو به عنوان یه مورد مناسب به اون آقا معرفی کنند.
============================================
"# لطفا چون دخترم سرزنشم نکنید"
سرزنش نه تنها در این مورد، بلکه به طور کلی کار بیخودیه ...
موردی که باعث میشه این موضوع خواستگاری دختر، مورد سرزنش خیلیا قرار بگیره، اینه که چنین کاری در جامعه، فرهنگ و عرف ، بد تلقی میشه... اما دین چنین چیزیو نهی نکرده.اینارو گفتم که بگم پاکی، عفت و نجابت شما به این موضوع بستگی نداره..
پیشنهادایی هم که محافظه کارانه در بالا گفتم، برای این بود که در طرف مقابل با توجه به فرهنگ جامعه، دید بدی نسبت به خودتون ایجاد نکنید تا خدایی نکرده برای خودتون پشیمونی نمونه...
شما 24 سالتونه و سن خوبی برای تفکر و انتخاب معیارهاتون دارید، اگه از فردی خوشتون اومده، گناه مرتکب نشدین. ولی خواهش دارم به خیالاتتون پر و بال ندین تا این احساس به طور کاذب بزرگ و زجر آور نشه تا بتونید درصورت لزوم محکم کنارش بزنید. فقطم تا اندازه ای که برای شخصیتتون مناسب میدونین جلو برید. مطمئن باشین اگه به صلاح باشه، به هم میرسین.
علاقه مندی ها (Bookmarks)