
نوشته اصلی توسط
narges_khanom
سلام
ممنون بخاطر نوشته هاتون
ایشون استادم هستن . یه مرد همشهری خودم . یک سال و نیم از این موضوع میگذره .
یک سال و نیم از این حس میگذره . خوش رفتاریی و لبخند و درسخوندنم باعث شده باهم دوست و صمیمی بشیم ولی ایشون نفهمیدن منظور من عشق هست
من هم حقیقتش نمیخام ازشون خواستگاری کنم . چون میدونم مرد ها توی غریزشونه خودشون انتخاب کنن و تسلط داشته باشن
هدف من اینه که دختری بشم که مرد با روان سالم میخاد باهاش ازدواج کنه . میخام ایشون منو انتخاب کنن
حقیقتش مدتی هم سعی کردم از فکرم بیرون کنم . و به اشخاص دیگه ای جواب مثبت بدم ولی هرچی سعی کردم دیدم عشق توی زندگیم نباشه .روح از زندیگیم میره .
من برای رسیدن به این مرد تلاش میکنم .
فقط میخام بدونم عموما مردی که تحصیلات و موقعیت اجتماعی بالا داره چه چیزی ملاک هست ؟
و مردها عموما چیز هایی ملاک قرار میدن ؟
میخام برای رسیدن به این ویژگی های مثبت تلاش کنم
بله . من ایشون توی وجودم بال و پر نمیدم . ولی برای رسیدن بهش به همه ویژگی های مثبت میخام برسم
علاقه مندی ها (Bookmarks)