
نوشته اصلی توسط
مایکا
من واقعا هر کاری میکنم همسرم معلوم نیست چشه
همش منو مقایسه میکنه
سر یه چیز کوچیک داد و بیداد میکنه
امشب واسه خریدایی که واسم کرده بود تو تلگرام ازش تشکر کردم.
رفته بود ماموریت به هر حال فشار کار و خستگی و استرس و ... در ماموریت بیشتر از شرایط عادیه ! بهش گفتم زحمت نیفته واسم سوغات بخره تازه خرید کرده.هیچی جواب نداد.گفتم چرا اینقدر سردی
گفت میخابم.شب بخیر جواب درست و محترمانه ای به شما داده. والا دوست پسرت هم بود اینقدر لی لی به لالات نمی ذاشت. خب خسته بوده و خواسته بخوابه. باید چی می گفت؟
کلا سربالا جواب میداد.بعد بهش گفتم خدا کنه من بمیرم تو راحت شی که اینقدر سختته .گفت میخای بمیر میخای نمیر.هر جورراحتی.
بد نگفته ... گیر دادی بهش خب !!
دارم داغون میشم ازین حرفش.ادم هینقدر نا مرد که به زنش بگه بمیر.حالا ادم واسه لوس کردن یا هر چیز دیگه به خودش ازین حرفا میزنه.یا چند روز پیش سر یه چیز بحثمون شد و به من
الکی گفت بی ادب.
با یه "بی ادب" کار شما به فشار عصبی و بیمارستان و درمانگاه می رسه؟ بیچاره شوهرتون !!اینقدر از حرفش حالم بد شد ک داشتم میمردم از فشار عصبی و سردرد و تهوع وعذر میخام استفراغ.بهش گفتم بریم دکتر.میگه زنگ میزنم بابات بیاد ببرت.گرچه خودش اومد ولی انگار سلامتی و جون من واسش بی ارزشه و در قبال من مسئول نیست که حوالم میکنه به بابام .یا میگه بمیر.واقعا اگه کارشناسا به من میگن جدا شو بگن.من بلاتکلیفم.یهو دیوونه میشه.اخه ادم به زنش میگه بمیر.واقعا ارزوی مرگ خودمو دارم.همه چیز تو زندگی دارم به جز احترام و ارامش
عنوان تاپیک شما خیلی "شدیده". اما من هیچوقت نمی فهمیدم مشکل شما چیه.
این پستهای آخر را که نوشتید بیشتر دقت کردم ... دیدم گیر می دی ... عزت نفست پایینه ... دنبال توجهی ... اذیت می کنی ... حساس و زودرنجی ...
طرف مقابل شما هم که گل بی عیب نیست. خسته می شه ... می گه عجب غلطی کردم ازدواج کردم.
زندگی با شما خیلی سخته.
شاید به همون اندازه شوهرت یا حتی بیشتر توی این پرخاشگریها موثرید. ( بی ادب پرخاشگری نیست ... اگه با این حرف کارتون به بیمارستان می رسه مشکل از شماست)
شوهر شما اختلال روانی نداره. فقط از دست شما و بازیهاتون خسته است.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 11 آبان 95 در ساعت 17:05
علاقه مندی ها (Bookmarks)