به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 49

Threaded View

  1. #28
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مایکا نمایش پست ها
    من واقعا هر کاری میکنم همسرم معلوم نیست چشه
    همش منو مقایسه میکنه
    سر یه چیز کوچیک داد و بیداد میکنه
    امشب واسه خریدایی که واسم کرده بود تو تلگرام ازش تشکر کردم.رفته بود ماموریت به هر حال فشار کار و خستگی و استرس و ... در ماموریت بیشتر از شرایط عادیه ! بهش گفتم زحمت نیفته واسم سوغات بخره تازه خرید کرده.هیچی جواب نداد.گفتم چرا اینقدر سردی
    گفت میخابم.شب بخیر جواب درست و محترمانه ای به شما داده. والا دوست پسرت هم بود اینقدر لی لی به لالات نمی ذاشت. خب خسته بوده و خواسته بخوابه. باید چی می گفت؟
    کلا سربالا جواب میداد.بعد بهش گفتم خدا کنه من بمیرم تو راحت شی که اینقدر سختته .گفت میخای بمیر میخای نمیر.هر جورراحتی. بد نگفته ... گیر دادی بهش خب !!

    دارم داغون میشم ازین حرفش.ادم هینقدر نا مرد که به زنش بگه بمیر.حالا ادم واسه لوس کردن یا هر چیز دیگه به خودش ازین حرفا میزنه.یا چند روز پیش سر یه چیز بحثمون شد و به من الکی گفت بی ادب.
    با یه "بی ادب" کار شما به فشار عصبی و بیمارستان و درمانگاه می رسه؟ بیچاره شوهرتون !!اینقدر از حرفش حالم بد شد ک داشتم میمردم از فشار عصبی و سردرد و تهوع وعذر میخام استفراغ.بهش گفتم بریم دکتر.میگه زنگ میزنم بابات بیاد ببرت.گرچه خودش اومد ولی انگار سلامتی و جون من واسش بی ارزشه و در قبال من مسئول نیست که حوالم میکنه به بابام .یا میگه بمیر.واقعا اگه کارشناسا به من میگن جدا شو بگن.من بلاتکلیفم.یهو دیوونه میشه.اخه ادم به زنش میگه بمیر.واقعا ارزوی مرگ خودمو دارم.همه چیز تو زندگی دارم به جز احترام و ارامش
    عنوان تاپیک شما خیلی "شدیده". اما من هیچوقت نمی فهمیدم مشکل شما چیه.
    این پستهای آخر را که نوشتید بیشتر دقت کردم ... دیدم گیر می دی ... عزت نفست پایینه ... دنبال توجهی ... اذیت می کنی ... حساس و زودرنجی ...
    طرف مقابل شما هم که گل بی عیب نیست. خسته می شه ... می گه عجب غلطی کردم ازدواج کردم.

    زندگی با شما خیلی سخته.
    شاید به همون اندازه شوهرت یا حتی بیشتر توی این پرخاشگریها موثرید. ( بی ادب پرخاشگری نیست ... اگه با این حرف کارتون به بیمارستان می رسه مشکل از شماست)


    شوهر شما اختلال روانی نداره. فقط از دست شما و بازیهاتون خسته است.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 11 آبان 95 در ساعت 17:05

  2. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    نیلوفر:-) (سه شنبه 11 آبان 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. شوهرم میگه منو با این زندگیو نمیخواد
    توسط پروانه 71 در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 12 اردیبهشت 94, 10:34
  2. نمی دونم دارم با یک فرشته زندگی می کنم یا یه دیو
    توسط poopak111 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 21 تیر 93, 16:00
  3. وقتی عصبیو نا آرومم نمیتونم خودم رو کنترل کنم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 27 اردیبهشت 93, 11:01
  4. بیو گرافی
    توسط sara_star در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: شنبه 16 آذر 87, 19:55

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:45 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.