سلام دوست عزیز
واقعا حال این روزای منو توصیف کردید ،من الان اصلا به فکر رابطه ی جدیدی نیستم اصلا از رابطه حالم بهم میخوره ،، فقط این روزا بیشتر به این فکر میکنم که چیکار کنم حالم خوب باشه و این حال خوبم وابسته به کسی نکنم میخوام اینو یاد بگیرم چون فکر میکنم اینطوری زندگی بهتری در اینده نیز خواهم داشت ،نمیدونم همه دخترا اینطوری یا نه ولی برای من بخش مهم و بزرگی از زندگیم بود (ازدواج و خوشبخت شدن با مرد زندگی)الان میخوام فقط بخشی از زندگیم باشه









علاقه مندی ها (Bookmarks)