سلام
خوشحالم که همچین تاپیکی رو آغاز کردین . به نکته ای اشاره کردین که من هم توی تاپیک قبلیتون میخواستم بهتون بگم . میل جنسی . چیزی که در موردش گفتین اینکه
آدم رو پست و حقیر می کنه توی یه مقاطعی از زندگی میتونه درست باشه . در بقیه زندگی این میل میتونه خیلی مثبت باشه .
من با شما موافقم که الان توی مقطعی از زندگیتون هستین که این میل باید کنترل بشه.راهی بهتون پیشنهاد میکنم که شنیدم یک پزشک برای یکی از بیمارانش
که در شرایطی بود که به خاطر این میل میخواست به یکی از خواستگارانش که از نظر شخصیتی شرایط بسیار منفی داشت جواب مثبت بده. پزشک برای ایشون
دارویی رو تجویز کرد که موقتا میل جنسی ایشون رو کم کنه.
به نظر من در شرایط فعلی شما این راه خوبیه. اینجوری تصمیم عجولانه ای نمیگیرین و به ارزش های اخلاقیتون پایبند میمونین و کاری نمیکنین که بعدا پشیمونی و
احساس گناه به بار بیاره.
من اگر جای شما بودم بدون توجه به هیچ چیزی تو این مقطع بیشتر به حال و روحیه خودم رسیدگی می کردم. خودتون رو مجبور به شرکت در برنامه های تفریحی
و شاد کنید.روح آسیب دیده شما باید کم کم ترمیم بشه.امیدوارم موفق باشید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)