سلام
توی لحن صحبت هات احساست و مهربونیت کاملا مشهوده ! حتی تشکر پایانی و گلی که فرستادی !
بنظرم شما باید تمرین کنی و به احساساتت دقت کنی ! حیفه زندگیه بدون احساس !
تشکرشده 285 در 148 پست
سلام
توی لحن صحبت هات احساست و مهربونیت کاملا مشهوده ! حتی تشکر پایانی و گلی که فرستادی !
بنظرم شما باید تمرین کنی و به احساساتت دقت کنی ! حیفه زندگیه بدون احساس !
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)