سلام
توی لحن صحبت هات احساست و مهربونیت کاملا مشهوده ! حتی تشکر پایانی و گلی که فرستادی !
بنظرم شما باید تمرین کنی و به احساساتت دقت کنی ! حیفه زندگیه بدون احساس !