سلام
یک سوال داشتم. جدای این که در مقابل دیگران هیچ احساسی ندارید ایا در خودتون احساساتی مثل خوشحالی ,عصبانیت , ترس , ذوق و کلا تمام احساساتی که ادم در شرایط مختلف حس میکند دارید یا نه?
اگر دارید که مشکلتون کوری احساس نیست و اگر هست پس شما هم مثل ده درصد ادمها این مشکل را دارید.
ده درصد مقدار کمی نیست!








علاقه مندی ها (Bookmarks)