سلام وقتتون بخیر...
همینکه شما اقدام کردید تا به خودتون و احساساتتون کمک کنید یعنی احساس دارید... انسان ها با هم متفاوتند ، ممکنه شما آدم درونگرایی باشید که و از دیدگاه دیگران سرد به نظر برسید و برای همین فکر کنند که شما آدم بی احساسی هستید... در حالی که این موضوع اصلا ایرادی نداره ... در کنار انسان هایی که به راحتی قادر به ابراز احساسات خویش هستند انسان هایی هم هستند که احساسات دارند و حتی ممکن است احساساتی عمیق تر داشته باشند ولی ابرازشان به دیگران برایشان دشوار باشد... این موضوع درونگرایی خودتون رو میتونید با یک مشاور خوب در میون بذارید.
از سوی دیگه که بخواهیم موضوع رو بررسی کنیم محیط خانواده و رفتار اعضای خانواده با هم است..
نظر شما در این مورد چیه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)