سلام
نمی دونم رفتار همسرتون قبلا چطور بوده و چه تغییراتی کرده
اما این که حرف نمی زنه، جوابی نمی ده، وقتی بچه اش گریه می کنه و مشکل داره، ایشون خوابه و ....
همه اش نمی تونه از بی خیالی و آرامش باشه
شاید درگیره با خودش
برای همین سکوت می کنه
برای همین می ره می خوابه شاید چند ساعتی ذهنش آروم باشه
قصدم دفاع از ایشون نیست. فقط می خوام بگم اونم هم ممکنه حالش خیلی بد باشه. فکر نکنید حتما کسی که خیانت می کنه خیلی خوش و ریلکسه و هیچ مشکلی نداره.
یه جلسه با ایشون بذارید و در آرامش درباره پسرتون صحبت کنید
صحبت esm عزیز به نظرم درسته. بهتره یه جای ثابت برای بچه در نظر بگیرید که احساس تعلق و آرامش بیشتری کنه.
با هم در مورد این مسائل صحبت و توافق کنید که حداقل مثلا برای یکسال برنامه بچه اینطور باشه تا شرایط جدید و جدایی شما را بپذیره
در مورد این که لزومی نداره بچه از جزییات چیزی بدونه و نباید پشت سر همدیگه پیش بچه درد و دل یا شکایت کنید یا حرف بدی بزنید و ...
اگه بتونید پسرتون را مشاوره ببرید خوبه.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 06 اسفند 94 در ساعت 23:46
علاقه مندی ها (Bookmarks)