ای کاش پسرتون به جز طلاق در جریان چیزهای دیگه قرار نگیره, برای بچه خیییلی بده, اونم نو این سن که والدینش قهرمانهای زندگیش هستن, شما اصلا و ابدا از مادرش جلوش بد نگو,ضمنا سه روز در هفته خیلی زیاده,ببینید ادم دلش ثبات و ارامش میخواد,اینجوری احساس اضافه بودن و بی تعلقی بهش دست میده,بالاخره خونه اش کجاست,حتی شاید چیزهای کوچک ازارش داد,مثلا الان فلان لباسمو میخوام ولی نیست,تازه چنین مادری اگه سه روز بالا سر این بچه باشه که فرصت داره طفل معصوم رو خوب شستشوی مغزی بده و متاسفانه تعامل شما هم با ایشون بیشتر میشه,چیزی که در شرایط روحی فعلیتون به صلاح نیست,در هر صورت اینکه الان اقدام به مشاوره کردین بهترین حرکت ممکن بوده,حتما برید و ادامه هم بدید. انشالله که خدا زودتر ارامش رو به شما و خانوادتون برگردونه








علاقه مندی ها (Bookmarks)