سلام.یعنی مادر و بردارشون چیزی نگفتن از اینکه با کسی رابطه داشته و خیلی راحت گفتن جدا شید؟؟؟ببخشید عجب زنه کثیفی بوده این خانم.
ببخشید در مورد بالا میشه بیشتر توضیح بدید.شما که زیر یک سقف زندگی میکردید پس چطور این خانم اینقدر راحت تونسته طی این همه زمان رابطشو مخفی نگه داره و شما هم اصلا بویی نبردید؟ یعنی تا قبل این هیچ حرکت مشکوکی ندیده بوددید ازش؟ این موضوع چیزی نیست که طی زمان کوتاهی اتفاق افتاده باشه،این همه اتباط پیامکی،بیرون رفتنشون،تغییر اخلاقش،و..بلاخره یک جایی خودشو نشون میداد و باعث شک میشد،به نظرم خود شما هم مقصر بودید و خیلی شل گرفتید همه چیز رو،وگرنه این همه جلو نمیتونست برهمشکل اصلی من و دلیل این تایپیک اینه که باز هم فکر اینکه چطور با چند نفر دوستی داشته و اینقدر من در خواب خرگوشی بودم زجرم میده








علاقه مندی ها (Bookmarks)