واقعا درکتون میکنم.....احساسی که از فکر خیانت همسرتون بهتون دست داده خیلی خیلی بده......اما بهتره توی این شرایط کاری کنین که به ضرر خودتون تموم نشه.....چیزی که نباید ازش غافل باشین ..اینه که پاسخی از خانمتون ...اون اقا دریافت نکرده....اگه فکر میکنین که پیاما خودشو پاک کرده.....خوب این چه کاریه...اگه میخواست پاک کنه...که پیاما اون اقا رو هم پاک میکرد..کلی پاک میکرد که ردی باقی نزاره...به خانمتون اعتماد داشته باشین......وقتی میدونه شما به راحتی به گوشیش دسترسی دارین...خوب پیاما اون اقا رو هم پاک میکرد.....!!! برادر من.....اگه قراره باشه خانمتون پاش رو کج بزاره.....شما هم بی تقصیر نیستین......کمبود محبت.....واسه یه زن خیلی درد اوره......به نطر من بهتره باهاش صحبت کنین...یه جور حرف بزنین باهاش که اگه قرار بوده خطایی هم بکنه...شرمنده بشه....بگین که ازش ممنونین که سالهای زیادی رو با مشکل اعتیادتون کنار اومده....بگین ممکنه جاهایی واسش کم گذاشته باشین..اما انقدر بهش اعتماد دارین..که حتی فکر خیانتش هم به ذهنتون نمیرسه...!! به اعصاب خودتون مسلط باشین....با ارامش کامل باهاش حرف بزنین....اینکه گفته بهتون حسی نداره....یعنی ازتون ناامیده....گل محبت شما توی دلش پژمرده شده.....شما میتونین دوباره باغبون خوبی بشین..مثل سال اول زندگیتون که سراسر عشق و محبت بود......!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)