سلام.یکی از عیوب تجسس همین فکر وخیالهاس پیچیده ست که اخر سر هم عقیم میماند.
شما که ترک کردی .حالا کم کم باید از فاز خود کم بینی واحساس حقارت خارج بشی .وظیفه یک مرد .مدیریت صحیح زندگی مشترکه که هر دو احساس رضایت مندی کنن.تا زمانی که به اعتماد به نفس خودت نمره پایین بده این مدیریت دشوار میشه چون ممکنه به پرخاش یا برعکس رفتار منفعلانه منجر بشه.
سعی کن به ظاهر خودت هم بیشتر برسی محیط رو با نشاطتر کن .وصمیمیت رو به مرور با خانمت بیشتر کن.تا زمانی که نگرانی رفتاری ضعیف از شما باعث میشه خانمت به فکر ناعهدی بیفته،اول از همه نیازه مهارتهای ارتباطیت رو قویتر کنی مهربانی رو بااقتدار به نحو هنرمندانه ای ترکیب کن که نه سیخ بسوزه نه کباب.
ممکنه با تغییراتی درخودتون افکار منفی هم ازبین برود.
در صورتی که اون شکیات بعدن همچنان باقی ماند اونوقت باید بررسی بشه که آیا شما بدبین شده اید یا مساله دیگه ایه که هر کدوم راهکارش جداست.در صورت دوم یا به مشاوره حضوری مراجعه کن یا از طریق عضویت در انجمن آزاد موضوع رو خصوصی مطرح کنید
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)