به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 28 از 50 نخستنخست ... 818192021222324252627282930313233343536373848 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 492
  1. #271
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 28 اسفند 94 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-5-13
    نوشته ها
    333
    امتیاز
    8,314
    سطح
    61
    Points: 8,314, Level: 61
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    Social5000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    1,080

    تشکرشده 816 در 264 پست

    Rep Power
    84
    Array
    سلام شمیم عزیزم...

    خسته نباشی خانومی

    نظرت درباره صندلی داغ ؟


    - بدون شعار بگو هدفت از زندگی چیه؟

    - خوشبختی یعنی؟خوشبختی رو توی چی میبینی؟

    - رنگ/غذا/هنر/ورزش/کارتون/فیلم/کتاب
    /نویسنده /شهر/ مورد علاقه ات؟


    5 تا کتاب خوب معرفی کن خانومی(مختصر توضیح هم درباره هرکدوم بدی عالی میشه)


    - تو زندگیت بیشتر برای چی تلاش میکنی ؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزای دیگه...

    - چه مهارت هایی رو بلدی و دوست داری چه مهارت هایی رو یاد بگیری؟ - چنتا اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنی؟

    - تا حالا اتفاقی تو زندگیت افتاده که به قول تو فیلما !یهو مسیر زندگیتو عوض بکنه؟


    - اگه از بهترین دوستت بخوای تورو توصیف کنه بنظرت درباره تو چی میگه ؟

    اگه خودت بخوای خودت رو در چند جمله توصیف کنی ...؟


    - حاضری یک شب رو تو خونه متروکه ای که گفته میشه جن زده اس تنهایی بگذرونی ؟ چرا ؟

    - اگه توی یه مهمونی رودربایستی دار غذایی که ازش متنفری رو جلوت بذارند ...چکار میکنی؟


    - اگه
    (خدانکرده) قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی؛
    چیزی هست که بخاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری،
    یا کاری هست دوست داشتی انجام بدی ولی دیگه فرصت انجامش رو از دست دادی ؟

    فعلا که این مسئله اتفاق نیفتاده اون حرفو میگی به اون شخص یا اون کارو انجامش میدی ؟


    - از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی ؟

    - یک توصیه برای انتخاب همسر ؟

    و در آخر،
    یک جمله به یادگاری بنویس....

    پ.ن:
    نتونستم سوالای اصلیمو از آقای نجار بپرسم،
    فرصت نشد .... همین طور برای آقای محمدرضا...
    اینجا هم ،
    خيلي سختم بود كه فقط همین چنتا سوالو ازت بپرسم ولي خوب بالاخره بايد ملاحظه دستاي ظريفتو ميكردم.

    پیشاپیش ممنون از پاسخ های خوب و صادقانه ات...




  2. 7 کاربر از پست مفید یاس پاییزی تشکرکرده اند .

    cheshmakk (دوشنبه 05 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (دوشنبه 05 بهمن 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 05 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  3. #272
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    سلام شمیم جان .

    سلام مجدد دوست عزیزم

    8-اگه بهت نگفتن وصیت نامه بنویس ، بی زحمت برامون بنویس .(انشاا.. خدا بهت عمر با عزت بده) خیلی سخته . ببینیم تو ام اشکت در میاد!

    چشم ان شاالله طبق توصیه آقای باغبان فکر میکنمو بعد مینویسم

    9-توی مجلس ختمی ، صاحب عزا یه مورد ظاهری بدی براش پیش اومده مثلا روی دندونش پوست لوبیاست و گریه که میکنه خیلی بد دیده میشه ، یا شالش برعکسه یا روی صورتش دستمال کاغذی چسبیده یا...

    تو مثل بقیه تسلیت میگیو رد میشی؟ چیکار میکنی؟چرا؟

    راستش موردایی که گفتین چیزی نبود که خیلی بد باشه جز همون دندونشون! فقط اگه بهم نزدیک باشه همون مورد دندونو با آب دادن بهشون برطرف میکنم وگرنه شال برعکس بودنو اینا مهم نیست به نظرم

    10-بارزترین ویژگیهاتو بگو ، خوب -بد از دید خودت.

    خوب: مهربون و اهل کمک به بقیه، دلرحم، حق پذیر و انتقاد پذیر، دنبال حقیقت.
    بد: گاهی اصن از یک اشتباه درس نمیگیرم!، کنترل شایسته روی حرفها و اعمالم ندارم، شاکر نیستم در حد اونچه باید، زیادی احساسی هستم، سطحی نگرم گاهی، زود عصبانی میشم.

    11- چه سوالی رو کسی نپرسیده ولی خیلی حرفا توی جوابش داری؟

    به ذهنم نمیرسه

    12- بزرگترین اشتباه زندگیت؟

    اشتباه زیاد کردم اما نمیفهمم کدوم بزرگتره!
    یکیش این بود: زودتر از بلوغ عقلیم ازدواج کردم!



    13- نظرت در مورد من؟(اگه از قبل که اینجا تاپیک هایی داشتم میشناسیم)

    من تایپیک ازتون ندیدم اما از ارتباطتون بامن و بقیه: مهربون، دلسوز، کمک کننده


    14- 3تا از اهداف بلند مدتو بگو و بگو چهطور انتخابشون کردی؟

    1-فرزند دار شدن و خب بالطبع یه پروژه داره واسه خودش برای اینکه فرزندی صالح باشه ان شاالله

    2-دکتری ان شاالله

    3-این هدف زیر مجموعه هدف اوله البته: به حداقل رسوندن صفات منفی و رابطه نزدیکتر با خدا

    راستش چطور انتخاب کردی رو نفهمیدم یعنی چی باید بگم؟

    15
    - حالا که اومدی تهران و همکلاسی تهرانی داری ، نظرتو در مورد تهرانیها بگو و 5تا تفاوت بین تهرانیها با همکلاسیهای همشهریت ، راحت باش.

    تو کلاس 8نفره ما که ورودی های 94 هستیم یک نفر تهرانی هم نیست البته دوتا کرجی داریم نمیدونم تهرانی محسوب میشن آیا؟!!!!!!!

    ولی سال بالایی تهرانی داریم و خب کلا هم چون دانشگام اونجاست زیاد با تهرانی ها سروکار داشتم (البته من قبلا ساکن تهران بودم)

    به نظر من یک ویژگی رو اغلبشون دارن: خیلی احساس باکلاسی میکنن و بقیرو که شهرستانی خطاب میکنن پایینتر از خودشون میدونن حالا چه فرهنگی چه بقیه مسائلی که مد نظرشونه و تو حرفاشونم میگن تو شهرای دیگه واقعا زندگی سخته، شهرای دیگه دلگیرن و از این دست صحبت ها که البته قطعا برای اونها که سالها تهران بودن درسته زندگی تو شهرستان سخت میشه.

    راستش بخوام بیشتر بگم الکی داشتم سعی میکردم تفاوت بتراشم چون نمیدونم چیز دیگه ای!


    خیلی سوال داشتم ولی میدونم خستتت میکنم دیگه نمیپرسم . ممنون که وقت میزاری عزیزم
    نه خانمی من سر فرصت جواب میدم و همشونو فکر میکردم همه سوالاتونو بپرسین خیلی هم لطف میکنین با این کارتون به من

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط گیسو کمند نمایش پست ها
    ببخشید یه سوال دیگه ام دارم :

    0- اگه بعد از اینکه به مبارکی مدرکتون رو گرفتید و پروانه کار و .. بعد هم انشاله دفتر کارتونو راه انداختین و تبلیغات و.. ولی درآمد حاصله حقوق منشی رو هم به زور تامین میکرد ، چه حسی خواهید داشت؟ استقلال مالی بعد از اینهمه تلاش ، آیا مدنظرتون بوده ؟ موجب ناراحتیتون میشه؟

    شماره اشو 0 گذاشتم که بیشتر نپرسیده باشم . میدونید که شماره گذاری از 0 شروع میشه :)
    راستش مطلبی که فرمودینو من انجام نخواهم داد چون من هیچوقت از کار این مد نظرم نیست که قد یک مرد زحمت بکشمو پول دربیارم
    من از کار، یک کار پاره وقت که حتی هر روز هم نباشه مد نظرمه چون وظیفه اصلی من همسرداری و تربیت فرزند هست و این کار هم باید در راستای کمک به همون وظیفه اصلی باشه.

    با توجه به این پس همچین مشکلی ان شاالله نخواهم داشت

  4. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  5. #273
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط cheshmakk نمایش پست ها
    سلام شمیم الزهرای عزیز...

    سلام به به چشمک خانم عزیز خوشحالم کردین که سوالاتونو مطرح کردین

    خوب هستید انشا...؟

    شکر خدا ممنونم


    اگه از نظرت اشکال نداره حالا که رو صندلی داغ هستی من از این موقعیت به نفع خودم بهره ببرم و تجربمو ببرم بالا

    چی ازین بهتر؟شما به من تو شناخت خودم دارین کمک میکنین
    1به نظرت خانوادتون چه شیوه تربیتی رو برای شما بکار بردن که اعتقادات دینی تو ضمیرت نهادینه شده...؟

    البته من کلی انتقاد دارم به شیوه تربیتی خونوادم! و اصلا قبول ندارم که اعتقادات در من نهادینه شده چون خیلی خیلی پر از اشتباهم.

    ولی جنبه مثبت اون چون مد نظر شماست منم جنبه مثبتو میگم: واقعا عامل بودن خیلی مهمه. مثلا اینطور نبود که بگن دخترم نماز بخون، من میددیم با چه عشقی پدرم نماز شب میخونه ، نمازاشو اول وقت میخونه... درحالیکه تو فامیل یک خانم خیلی محترم و خوب داریم که پیش من گله میکرد دخترم نمازاشو یک خط درمیون میخونه، خب این خانم عزییز خودش نسبت به درک و فهمشون چقدر نمازاشون درسته که از بچشون این انتظارو دارن؟

    در کل اون روایت زیبا از پیامبر ص خیلی مهمه که حتی وقتی پدری ازشون خواست فرزندشونو نصیحت کنن که خرما نخوره اینقدر زیاد ایشون فرمودن من امروز خودم خرما خوردم ، فردا بهش میگم

    این اوج تاثیر عمل رو در گفتار میرسونه

    2اگه به گذشته برگردی چه کار یا رفتار یا گفتار اشتباهی که نتیجه بدش تا الان برای زندگیت مشکل ساز شده رو دیگه تکرار نمیکنی؟

    یک کار اشتباهو من در کودکی انجام دادم که جز خدا و مدیر همدردی کسی خبر نداره... این کار البته چون مستمرر شده بود جوری گریبانم رو حتی امروز گرفته که خلاصی ازش واقعا توان میخواد... شرمنده از ذکر جزییات معذورم

    3اگه بخای یه نصیحت دلسوزانه به

    چه سوال سختیییییییییییییییی آخه من نصیحت کنم؟ میخواین بچه های مردمو گمراه کنین؟

    چشم ولی هرچی به ذهنم اومد نوشتم زیاد جدی نگیرین

    یه دختر14ساله بکنی بهش چی میگی؟
    تاحالا فکر کردی چقدر مادرت بهت محبت داره؟ تاحالا دیدی هربار که دل مادرت میشکنه اما بعدش دوباره مثل قبل بهت محبت میکنه و برای راحتی تو تلاش میکنه؟

    خدا آفریننده همون مادره و صدها بار بیشتر از مادر به بنده هاش محبت داره، دردل با خدا که اینقدر نگران بنده هاشه خیلی شیرینه، امتحانش کن

    یه دختر18 ساله چی؟

    گاهی حس میکنی خدا نمیبینت و واقعا ازش دور شدی، حس میکنی چه اهمیتی داره که تو این طناب وصل رو به زور نگه داری؟
    اما تو هر شرایطی که هستی این ارتباطتو با خدا حفظ کن اونوقت میبینی که همون که اینقدر نافرمانیشو کردی همیشه پیشته و تنهات نمیذاره


    و یه دختر25 ساله؟

    ایشون از من بزرگترن احتمالا و من حق این جسارتو ندارم

    4یه دعا برام میکنی؟
    چشمک عزیزم از صمیم قلب برات آرزوی عاقبت بخیری دارم.
    فکنم بهترین ها در همین آرزو نهفته باشه...

  6. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  7. #274
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام به همه دوستان عزیزم که زحمت میکشن و با سوالاشون منت سرم میذارن.
    جسارتا بی احترامی نباشه من سوالاتی که جواب نمیدم یعنی تکراری بوده

    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    سلام شمیم الزهرا عزیز

    سلام خانم 7 عزیز
    با اجازتون منم یه چند تا سوال بپرسم

    لطف میکنین

    1- بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟

    از روی ظاهر افراد قضاوت نکنم (همونطور که قبلا گفتم من چیزی که اول به ذهنم میرسه میگم این به معنی این نیست که الان بزرگترین درس زندگیم همینه!)

    2- چیزی که داشتید و قدرش رو ندونستید؟

    زمان

    3- زندگی از نگاه شما؟

    تلاش سرسختانه و هدفمند

    4- با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)

    یکی از درسایی که گرفتم همینه! با هیچ معیاری!!!!! آقا قضاوت ممنوع!

    5- تا حالا شده تو دوراهی قرار بگیرید؟ چگونه مسئله را حل میکنید؟

    بله فراوون. خب من خیلی اهل مشورتم و سعی میکنم تو هر زمینه ای به متخصص همون زمینه رجوع کنم و بعد خودم همه جوانبو بسنجم

    6- موقع دعا کردن اولین چیزی که به ذهنتون میرسه چیه؟

    غربت امام زمان عج

    7- به نظر شما جذابیت یک شخص به چه عواملی بستگی داره؟

    جذابیت چی؟ ظاهری باطنی؟کلی؟
    یک سری جذابیت ها تقریبا برای اکثر افراد صدق میکنه مثل ظاهر آراسته، محترمانه رفنار کردن، دلنشینی چهره، تبسم،رفتار خوب...
    اما بر حسب ارزش ها و فرهنگ این جذابیت بومی سازی میشه! مثلا یک آقایی که با نامحرم شوخی نمیکنه ممکنه از دید خیلی ها چندش به نظر برسه! و میگن اوه خودشو گرفته فکرده حالا کیه مگه! اما باز از دید بعضیا خیلی جذاب باشه!


    8 - تا حالا شده در اوج نا امیدی همه چیز عوض بشه و اتفاق خوبی که میخواستید رخ بده؟ فکر میکنید علتش چی بوده؟

    احتمالا شده اما من الان مورد خاصی مد نظرم نیست.
    خب علتش رو که من بی خبرم از بالاسریمون باید پرسید


    9- اگر به شما این امکان را بدهند که به گذشته برگردید و یکی از اشتباهات خودتون رو جبران کنید کدوم رو انتخاب میکنید؟

    10- توصیه به مجرد های تالار...

    من مشکلات مجردی که طولانی شده باشرو چون یکی از عزیزترین دوستام داشتن واقعا با تمام وجودم حس کردم، اما همیشه یادمون باشه خدایی بالاسرمون هست که همه این سختی هارو میبینه و درسته که این حرف وعده نسیست اما این وعدرو کی داده؟

    11- به نظر شما اشتباه بیشتر آدم ها در چیه؟

    به ارزش وجودی خودشون پی نمیبرن و اینکه از خدا غافلن

    12- تو این دوره زمونه چی بیشتر از همه کمرنگ شده؟

    راستگویی

    13- وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟

    بازم گریه و وقتی یکم گریه کردم قرآن و ذکر گفتن

    14- سخن و جمله ای که دوستش دارید...

    خدا از رگ گردن به ما نزدیکتر است

    ممنونم از پاسخگوییتون به سوالات...
    « براتون زندگی سرشار از خوشبختی و آرامش را خواهانم »
    منم از شما به خاطر اینکه وقت گرانبهاتون رو گذاشتین خیلی ممنونم

  8. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 05 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  9. #275
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط یاس پاییزی نمایش پست ها
    سلام شمیم عزیزم...

    خسته نباشی خانومی

    نظرت درباره صندلی داغ ؟

    خیلی عالیه ، هم هیجان مثبت برای سایت میاره و هم به افراد در خودشناسیشون کمک میکنه


    - بدون شعار بگو هدفت از زندگی چیه؟

    آدم شدن!

    - خوشبختی یعنی؟خوشبختی رو توی چی میبینی؟

    خدا ازم راضی باشه

    - رنگ/غذا/هنر/ورزش/کارتون/فیلم/کتاب
    /نویسنده /شهر/ مورد علاقه ات؟
    اونایی که تکراری نیستو جسارتا جواب میدم:
    هنر: آشپزی

    ورزش: راستش من اصن اهل ورزش نیستم اما کلاسایی مثل پیلاتس، ایروبیک... اینارو خیلی دوست دارم و شنا.

    نویسنده : راستش کسی یادم نمیاد که همه کتاب هاشو دوست داشته باشم


    5 تا کتاب خوب معرفی کن خانومی(مختصر توضیح هم درباره هرکدوم بدی عالی میشه)


    1.سحاب رحمت: از ولادت امام حسین ع تا شهادت و رفتن خوانواده محترمشون به شام البته نه خیلی با جزییات ولی مخصوصا تو محرم خوندنش خیلی میچسبه. البته لهوف هم همینطوره و اونم دوست دارم

    2.شب های پیشاور: اینو من دبیرستان خوندم خیلی عالی بود به نظرم. مناظره یک شیعه با چند تا از علمای سنی بود که به همه شبهات خیلی عالی جواب دادن و در انتها چند نفر هم شیعه میشن (یک مناظره واقعی در پاکستانو به شکل کتاب نوشتن)

    3.نقش ائمه در احیای دین: این دو جلده و شاید به نظر زیاد بیاد اما میشه همون جاهایی که برامون جذابتره بخونیم. این کتاب هم تاریخیه و تاریخو میگه و هم خیلی از سوالات ذهنمونو جواب میده

    4.روانشناسی اجتماعی خیلی کاربردیه به نظرم و هم به خودشناسی کمک میکنه و هم خیلی از ترفندهای بقیه رو بهمون نشون میده

    5.رساله حقوق امام سجاد: نسبت به خیلی مسائل که بهشون بی توجهیم آگاهمون میکنه. اینکه همین اعضای بدن ما که اصن بهشون فکر هم نمیکنیم در حقیقت چه جایگاهی داره و چه حقی گردن ما میذاره، خیلی از افراد که باهاشون در تعاملیم چه حقی گردن ما میذارن...

    - تو زندگیت بیشتر برای چی تلاش میکنی ؟ پیشرفت ، امنیت ، عشق ، هیجان ، علم یا چیزای دیگه...

    آدمیت!

    - چه مهارت هایی رو بلدی و دوست داری چه مهارت هایی رو یاد بگیری؟ - چنتا اشتباهی که هرگز تکرار نمیکنی؟

    آشپزیم خوبه و کیک درست کردن خیلی دوست دارم
    دوست دارم در حد کم خیاطی بلد باشم
    دوست دارم خطم قشنگ باشه
    نقاشیم خوب باشه



    - تا حالا اتفاقی تو زندگیت افتاده که به قول تو فیلما !یهو مسیر زندگیتو عوض بکنه؟

    بله دو تا اتفاق یکی دبیرستان که بودم آشنایی با یک نفر و بعد هم دوستان ایشون که منو کلا متحول کرد
    یکی ازدواجم


    - اگه از بهترین دوستت بخوای تورو توصیف کنه بنظرت درباره تو چی میگه ؟

    میگه خیلی مهربون و از خودگذشتم

    اگه خودت بخوای خودت رو در چند جمله توصیف کنی ...؟

    - حاضری یک شب رو تو خونه متروکه ای که گفته میشه جن زده اس تنهایی بگذرونی ؟ چرا ؟

    آره چون فکر نمیکنم بترسم!


    - اگه توی یه مهمونی رودربایستی دار غذایی که ازش متنفری رو جلوت بذارند ...چکار میکنی؟

    راستش همچین غذایی وجود نداره البته سیرابی که اونم اصلا تو عمرم هیچ مهمونی ندیدم سیرابی به مهمونا بدن!!!! ولی اگه بدن من سعی میکنم یکم با غذا بازی کنمو نون خالی بخورم که کسی نفهمه

    - اگه
    (خدانکرده) قرار باشه بمیری و امکان برقراری ارتباط با کسی رو نداشته باشی؛
    چیزی هست که بخاطر نگفتنش به کسی افسوس بخوری،
    یا کاری هست دوست داشتی انجام بدی ولی دیگه فرصت انجامش رو از دست دادی ؟

    خیلی کارها هست... در حق پدر مادرم واقعا کاری نکردم... رضایت همسرمو جلب نکردم... در ارتباط با خدا که از همه بدتر!

    فعلا که این مسئله اتفاق نیفتاده اون حرفو میگی به اون شخص یا اون کارو انجامش میدی ؟

    راستش حرفی تو ذهنم نیومد که بگم بیشتر در عمل میلنگم. سعیمو میکنم اما خیلی تنبلم


    - از چه چیزی تو زندگیت بیشتر از همه میترسی ؟

    دوری از خدا

    - یک توصیه برای انتخاب همسر ؟

    واقعا عقل و بعد احساس رو وارد کنین... و اینکه شما هرچه تلاش کنین بازهم 100 درصد از انتخابتون نمیتونین مطمئن باشین پس برای به دست آوردن فرد مورد نظرتون ببینین که چه بهایی داری میدین

    و در آخر،
    یک جمله به یادگاری بنویس....

    بیشتر باید فکر کنم

    پ.ن:
    نتونستم سوالای اصلیمو از آقای نجار بپرسم،
    فرصت نشد .... همین طور برای آقای محمدرضا...
    اینجا هم ،
    خيلي سختم بود كه فقط همین چنتا سوالو ازت بپرسم ولي خوب بالاخره بايد ملاحظه دستاي ظريفتو ميكردم.

    پیشاپیش ممنون از پاسخ های خوب و صادقانه ات...



    ممنونم عزیزم از سوالای عالیتون. هر سوال دیگه هم دارین من با کمال میل در خدمتم

  10. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (سه شنبه 06 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (دوشنبه 05 بهمن 94), سوده 82 (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  11. #276
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 اردیبهشت 95 [ 12:20]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    محل سکونت
    آلمان
    نوشته ها
    247
    امتیاز
    11,685
    سطح
    71
    Points: 11,685, Level: 71
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 365
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    3,178

    تشکرشده 1,387 در 220 پست

    Rep Power
    76
    Array
    سلام خانومی

    از شما دوست خوبم هم اجازه میخوام چندتاااا سوال ازتون بپرسم!

    بسم‌ال....
    1-فیلم و بازیگر مورد علاقه؟
    2-خواننده و آهنگ مورد علاقه؟
    3-شدیدترین دعوای عمرتون؟
    4-درخواستتون از بچه های هم میهن؟
    5-زیباترین بازیگر مرد و زنی که دیدی کیا بودن؟ ایرانی و خارجی!
    6-چرا بعضی از پسرا دارن دختر میشن؟
    7-از زنایی که خیلی قلدرند چه حسی پیدا میکنید؟
    8-اسم مورد علاقه برای بچه و شکل قیافه رویایی ازش که تو ذهنتون هست؟
    9-چقدر لباس میخرید؟
    10-به نظرتون مردا و زنا چه موقع خطرناک میشن؟
    11-اگه قدرت و ثروت عظیم داشتید چیکار میکردید؟(شعار ممنوع)
    12-خاطره شیرینی از ماه رمضان و روزه دارید،واسمون تعریف کنید لطفا ؟
    13-از چی، حس غرور بهتون دست میده؟
    14-کل دنیا رو بدن دست آقایون چی ازش باقی میذارن؟
    15-نوشیدنی چی دوست دارید؟گرم و سرد!
    16-اگه خدا این قدرت رو بهتون میداد که با یه حیوون بتونید صحبت کنید، کدوم حیوون رو انتخاب میکنید؟ چی بهش میگید؟
    17-دوست دارید 24 ساعت جاتونو با کسی عوض کنید؟ با کی؟
    18-به نظر شما حقوق زنان در ایران رعایت می شود یا خیر؟در خارج از کشور چطور؟!
    19-آیا اعتقاد دارید با زنان و مردان با عدالت رفتار بشه، نه برابر؟
    20- چرا قران به زبان عربی هستش؟!

    خیلی ممنونم از جوابهای که بعدا لطف میکنید و میدید
    آرزو دارم،
    فاصله نباشه بین تو و تمام احساس های خوبت
    تو باشی و شادی باشه و یه دنیا سلامتی
    و امضاء خداوند بزرگ پای
    تمام آرزوهایت

  12. 7 کاربر از پست مفید سوده 82 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (سه شنبه 06 بهمن 94), گیسو کمند (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 06 بهمن 94), شمیم الزهرا (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  13. #277
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سوده 82 نمایش پست ها
    سلام خانومی

    از شما دوست خوبم هم اجازه میخوام چندتاااا سوال ازتون بپرسم!

    به به سلام سوده خانم عزیز خیلی خوشحال شدم شما هم حضور پیدا کردین

    بسم‌ال....
    1-فیلم و بازیگر مورد علاقه؟
    2-خواننده و آهنگ مورد علاقه؟
    ندارم!
    3-شدیدترین دعوای عمرتون؟

    نمیدونم دعوای شدید زیاد داشتیم شاید یکیش همون بود که سه سال پیش براش تایپیک زدم...

    4-درخواستتون از بچه های هم میهن؟

    همه تلاشمونو بکنیم دست به دست هم میهنمونو بسازیم و هرکس واقعا در هر جایگاهی که هست اگه درست عمل کنه اونوقته که جامعه پاکی خواهیم داشت. با غر زدن هیچ اتفاق مثبتی نمیفته بیایم خودمون دست به عمل بزنیم

    5-زیباترین بازیگر مرد و زنی که دیدی کیا بودن؟ ایرانی و خارجی!

    راستش اصن بهش فکر نکرده بودم الان چون فیلم کیمیا پخش میشه به نظرم اقای پوریا پور سرخ رسید اما مسلما زیباترین نیستن من الان کسی تو ذهنم نمیاد
    خانم هم سنگینی و زیبایی نیکی کریمی و کتایون ریاحی رو دوست دارم و معصومیت چهره ترانه علیدوستی

    خارجی نمیشناسم فقط یک خانمی زیاد عکسشو دیدم اما نمیدونم درست که خواننده هستن یا بازیگر یا مدلن! اینو هم چهرشو میپسندم : شکیرا



    6-چرا بعضی از پسرا دارن دختر میشن؟

    این موضوع خب مساله عمیقیه و اینطور نیست که من عقلم به همه ابعادش برسه.
    اما در نظر من خیلی عوامله مثلا کلا مردم مخصوصا تو جوامع فرد گرا مثه آمریکا علاقه به منحصر به فرد بودن دارن و میخوان با اجتماع رایج مخالف باشن
    مساله دیگه تغذیه هست که اثر داشته
    رفتارهای اجتماع و خانواده مردونگی رو تضعیف کرده
    بی هویتی و نرسیدن به هویتی یکپارچه سبب این سردرگمی میشه

    7-از زنایی که خیلی قلدرند چه حسی پیدا میکنید؟

    خوشم نمیاد

    8-اسم مورد علاقه برای بچه و شکل قیافه رویایی ازش که تو ذهنتون هست؟
    دختر: زهرا، زینب

    پسر: مهدی، محمد

    ضعف کردمممم فکنم دخترم بیشتر شبیه همسرمه سفیدو بوره و زیاد گریه میکنه سخت آروم میشه. پسرم بیشتر شبیه منه سفید مشکیه و آرومتر از دخترمه


    9-چقدر لباس میخرید؟
    بیشتر لباس خونه میخرم تا بیرون!!

    زیاد نمیخرم

    10-به نظرتون مردا و زنا چه موقع خطرناک میشن؟

    وقتی دیگه حس کنن به بن بست رسیدن اونجاست که به هرکاری دست میزنن

    11-اگه قدرت و ثروت عظیم داشتید چیکار میکردید؟(شعار ممنوع)

    احتمالا فرقی نمیکرد چون همسرم اجازه نمیداد کاری کنم! اما اگه اجازه میداد دلم میخواست یه مهد کودک کاملا پیشرفته با امکانات عالی طراحی و اجرا کنم.

    مشاورای خوب برای بهزیستی بگیرم با پول خودم و همه بچه ها تحت حمایت این مشاورای زبده باشن

    در بیمارستان ها افرادی که برای درمان مشکل مالی دارن بهشون کمک کنم

    برای بهبود اقتصاد کشورم سرمایه گذاری کنم
    و خیلی موارد دیگه...


    12-خاطره شیرینی از ماه رمضان و روزه دارید،واسمون تعریف کنید لطفا ؟

    افطار یه ساندویج کوچولو گرفتم وتنها حرم امام رضا ع رفته بودم از قبل اذون و نماز مغرب تو صحن خوندم جاتون خالی خیلی چسبید


    13-از چی، حس غرور بهتون دست میده؟

    از مسلمون بودنمو از ایرانی بودنم و پیشینه پر افتخارم

    14-کل دنیا رو بدن دست آقایون چی ازش باقی میذارن؟

    الان هم بیشتر دست آقایونه!

    15-نوشیدنی چی دوست دارید؟گرم و سرد!
    سرد: دوغ
    گرم: شکولات داغ

    16-اگه خدا این قدرت رو بهتون میداد که با یه حیوون بتونید صحبت کنید، کدوم حیوون رو انتخاب میکنید؟ چی بهش میگید؟

    از حیوونای قوی میخواستم که حمله کنن به ظالم ها(ظالم های جهانی) و همرو بخورن!!!

    17-دوست دارید 24 ساعت جاتونو با کسی عوض کنید؟ با کی؟

    وای چه هیجان انگیز! خب خیلیا! با شوهرم ، با چندتا از دوستام، با امام زمان ع!

    18-به نظر شما حقوق زنان در ایران رعایت می شود یا خیر؟در خارج از کشور چطور؟!

    من کلا زیاد حقوق بلد نیستم اما نه ایران درست رعایت نمیشه و خارج هم کجا خب منظورتونه؟خارج هم عربستانه هم سوئد هم افغانستان!!!!!!!

    19-آیا اعتقاد دارید با زنان و مردان با عدالت رفتار بشه، نه برابر؟

    بله با عدالت رفتار بشه

    20- چرا قران به زبان عربی هستش؟!

    عربی واقعا زبان عمیقیه . هر لغتی چندین معنی داره که برحسب جایی که به کار میره فرق داره. لغات دارای بار احساسی هستن یعنی یک لغت با یک لغت دیگه معنیش شبیه همه اما کاملا بار احساسیش فرق داره (شما ماشاالله واردترین که مثلا انگلیسی چطوریه و واقعا بار احساسی کلمات ندارن و خیلی رک و صریحه) حتی جایگاه معنی که یک زمان به کار میره همون کلمه در زمان دیگه با مفهوم دیگه به کار میره و این ویژگی های جالبش باعث میشه برای کتابی که میخواد قرن ها برای همه قابل استفاده باشه به کار بره تا بتونه تو هر زمانی معنی ها و مفهومشو متناسب با درک اون مردم برسونه
    خیلی ممنونم از جوابهای که بعدا لطف میکنید و میدید
    خیلی لطف کردین خانمی

  14. 7 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (سه شنبه 06 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 06 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 06 بهمن 94), سوده 82 (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  15. #278
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 فروردین 96 [ 14:28]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    6,459
    سطح
    52
    Points: 6,459, Level: 52
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 79.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    305

    تشکرشده 406 در 145 پست

    Rep Power
    51
    Array
    سلام شميم الزهراي عزيز
    مرسي از دعوتت، راستش خيلي برام سخت بود راجع به خصوصيات ريز كسي ازش سوال بپرسم. به هر حال تلاشمو كردم.


    ١) تاثيرگذارترين فرد توي دوران زندگيت كي بوده؟
    كسي كه شخصيتش مورد پسندت باشه؟
    كسي كه بزرگترين درسا رو ازش گرفتي؟
    كسي كه دوست داشتي جاي اون بودي و اون طوري زندگي مي كردي؟


    ٢) تو زندگيت چي كمه كه فكر مي كني مي توني بهش برسي؟
    چي كمه كه حصرتش به دلت مي مونه؟


    ٣) تو زندگي هم وطنات چي كمه؟ چه طوري بهش مي تونن برسن؟
    تو زندگي مردم دنيا چي كمه؟


    ٤) اگه غول چراغ جادو برات ظاهر ميشد و سه تا آرزو مي تونستي بكني به ترتيب چيا بودن؟


    ٥) پول آرامش مياره؟


    ٦) تا حالا شده توي برخورد اوليه با كسي، امواج مثبت يا منفي از جانب اون فرد دريافت كني؟
    فكر مي كني منشاش چيه؟ به خاطر تشابه يا تضاد اعتقادي؟ اخلاقي؟ زيبايي؟ ...؟


    ٧) تا حالا شده جلوي يك فرد احساس ضعيف بودن داشته باشي و فكر كني شخصيتت رو داره پايين تر اوني كه هستي جلوه ميده؟
    به نظرت مقصر اصلي اين اتفاق، اون فرده يا خودت؟
    اصلا چي باعث ميشه اين اتفاق بيوفته؟


    ٨) تا حالا به كسي حس حسادت داشتي؟ به چي؟


    ١٠) وقتي آيه اي كه به مرد اجازه داده ٤ زن بگيره (تحت شرايط) رو مي خوني چه احساسي درونت به وجود مياد؟ منظورم احساسات زنونه ست.


    ١١) چرا صيغه شرعي نيست؟ با ذكر منبع


    ١٢) چرا بعضيا اگه تو زندگيشون جايگاه اجتماعي مناسب يا راضي كننده اي نداشته باشن، بقيه رو مقصر مي دونن؟


    ١٣) چرا تو ايران خانما نبايد موتور سيكلت سوار شن ولي بقيه وسايل نقيله رو مي تونن؟


    ١٤) راست دستي يا چپ دست؟
    چاقي يا لاغر؟


    ١٥) اگه بفهمي يكي از دوستات تارك الصلاة هست باهاش ارتباطت رو قطع مي كني؟

    - - - Updated - - -

    سلام شميم الزهراي عزيز
    مرسي از دعوتت، راستش خيلي برام سخت بود راجع به خصوصيات ريز كسي ازش سوال بپرسم. به هر حال تلاشمو كردم.


    ١) تاثيرگذارترين فرد توي دوران زندگيت كي بوده؟
    كسي كه شخصيتش مورد پسندت باشه؟
    كسي كه بزرگترين درسا رو ازش گرفتي؟
    كسي كه دوست داشتي جاي اون بودي و اون طوري زندگي مي كردي؟


    ٢) تو زندگيت چي كمه كه فكر مي كني مي توني بهش برسي؟
    چي كمه كه حصرتش به دلت مي مونه؟


    ٣) تو زندگي هم وطنات چي كمه؟ چه طوري بهش مي تونن برسن؟
    تو زندگي مردم دنيا چي كمه؟


    ٤) اگه غول چراغ جادو برات ظاهر ميشد و سه تا آرزو مي تونستي بكني به ترتيب چيا بودن؟


    ٥) پول آرامش مياره؟


    ٦) تا حالا شده توي برخورد اوليه با كسي، امواج مثبت يا منفي از جانب اون فرد دريافت كني؟
    فكر مي كني منشاش چيه؟ به خاطر تشابه يا تضاد اعتقادي؟ اخلاقي؟ زيبايي؟ ...؟


    ٧) تا حالا شده جلوي يك فرد احساس ضعيف بودن داشته باشي و فكر كني شخصيتت رو داره پايين تر اوني كه هستي جلوه ميده؟
    به نظرت مقصر اصلي اين اتفاق، اون فرده يا خودت؟
    اصلا چي باعث ميشه اين اتفاق بيوفته؟


    ٨) تا حالا به كسي حس حسادت داشتي؟ به چي؟


    ١٠) وقتي آيه اي كه به مرد اجازه داده ٤ زن بگيره (تحت شرايط) رو مي خوني چه احساسي درونت به وجود مياد؟ منظورم احساسات زنونه ست.


    ١١) چرا صيغه شرعي نيست؟ با ذكر منبع


    ١٢) چرا بعضيا اگه تو زندگيشون جايگاه اجتماعي مناسب يا راضي كننده اي نداشته باشن، بقيه رو مقصر مي دونن؟


    ١٣) چرا تو ايران خانما نبايد موتور سيكلت سوار شن ولي بقيه وسايل نقيله رو مي تونن؟


    ١٤) راست دستي يا چپ دست؟
    چاقي يا لاغر؟


    ١٥) اگه بفهمي يكي از دوستات تارك الصلاة هست باهاش ارتباطت رو قطع مي كني؟

  16. 8 کاربر از پست مفید setare_000 تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 07 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), اثر راشومون (سه شنبه 06 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 07 بهمن 94), شمیم الزهرا (سه شنبه 06 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  17. #279
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    [QUOTE=setare_000;404093]سلام شميم الزهراي عزيز
    مرسي از دعوتت، راستش خيلي برام سخت بود راجع به خصوصيات ريز كسي ازش سوال بپرسم. به هر حال تلاشمو كردم.

    سلام ستاره عزیز خیلی لطف کردین

    ببخشید دیر جواب میدم خیلی درگیر بودم به محض اولین فرصت دارم جواب میدم


    ١) تاثيرگذارترين فرد توي دوران زندگيت كي بوده؟ یکی از دوستانم
    كسي كه شخصيتش مورد پسندت باشه؟ یکی از اقوام که از روانشناسان سرشناس هستن
    كسي كه بزرگترين درسا رو ازش گرفتي؟ زندگی
    كسي كه دوست داشتي جاي اون بودي و اون طوري زندگي مي كردي؟ یکی از دوستانم


    ٢) تو زندگيت چي كمه كه فكر مي كني مي توني بهش برسي؟ آرامش حقیقی
    چي كمه كه حصرتش به دلت مي مونه؟ نزدیکی به خدا


    ٣) تو زندگي هم وطنات چي كمه؟ چه طوري بهش مي تونن برسن؟ رفاه اقتصادی و امنیت روانی و رضایت از زندگی به نظرم کم شده، واقعا به نظرم غفلت از خدا موجب اینهمه گناه و فساد شده که اقتصادمونو هم تحت تاثیر قرار داده و اغلب افراد فقط به فکر خودشونن و نوع دوستی و سالم زندگی کردن کم شده. البته این موضوع خیلی عوامل زیادی داره که من مختصرا به چند مورد اشاره کردم

    تو زندگي مردم دنيا چي كمه؟

    تو زندگی اغلب مردم معنی زندگی گم شده و افراد سردرگمن و به همین خاطره که خیلی ها به پوچی میرسند یا دست به کارهای عجیب غریب خارج از عرف میزنن.

    ٤) اگه غول چراغ جادو برات ظاهر ميشد و سه تا آرزو مي تونستي بكني به ترتيب چيا بودن؟

    1.فرج هرچه سریعتر آقا امام زمان عج

    2.رهایی همه مسلمانان جهان از دست ظالمان و نابودی تمام ظالمان جهان
    3.ریشه کن شدن ظلم و فساد از همه جا به خصوص از کشور عزیزم و هدایت همه مردم به راه راست

    ٥) پول آرامش مياره؟

    پول میتونه زمینه ساز آرامش بشه بسته به استفاده کنندش داره



    ٦) تا حالا شده توي برخورد اوليه با كسي، امواج مثبت يا منفي از جانب اون فرد دريافت كني؟ بله شده
    فكر مي كني منشاش چيه؟ به خاطر تشابه يا تضاد اعتقادي؟ اخلاقي؟ زيبايي؟ ...؟
    بله فکر میکنم به خاطر تشابه و تضاد اخلاقی بیشتر بوده


    ٧) تا حالا شده جلوي يك فرد احساس ضعيف بودن داشته باشي و فكر كني شخصيتت رو داره پايين تر اوني كه هستي جلوه ميده؟ بله خیلی زیاد
    به نظرت مقصر اصلي اين اتفاق، اون فرده يا خودت؟ ضعف اعتماد به نفس من محرک برای بروز این خصلت اون فرد شده. یعنی هردومون در تعامل باهم
    اصلا چي باعث ميشه اين اتفاق بيوفته؟ فکنم جواب بالایی که دادم


    ٨) تا حالا به كسي حس حسادت داشتي؟ به چي؟

    نمیدونم احتمالا داشتم اما الان موردی خاطرم نیست


    ١٠) وقتي آيه اي كه به مرد اجازه داده ٤ زن بگيره (تحت شرايط) رو مي خوني چه احساسي درونت به وجود مياد؟ منظورم احساسات زنونه ست.

    احساس میکنم شرط عدالتی که خدا مطرح کردن برای مردهای عادی ما امکان پذیر نیست پس نمیتونن اینطور ازدواج کنن

    ١١) چرا صيغه شرعي نيست؟ با ذكر منبع

    شرعی نیست یا هست؟ آخه هست!

    ١٢) چرا بعضيا اگه تو زندگيشون جايگاه اجتماعي مناسب يا راضي كننده اي نداشته باشن، بقيه رو مقصر مي دونن؟

    خب اونها خودشون رو به کنترل بیرونی عادت دادند یعنی همیشه البته برای اعمال بدشون انگشت اشارشون به سوی دیگرانه

    ١٣) چرا تو ايران خانما نبايد موتور سيكلت سوار شن ولي بقيه وسايل نقيله رو مي تونن؟

    خب موتور سیکلت به دلیل نداشتن اتاق و محفظه محصور باعث میشه موقع حرکت باد شدیدی متوجه فرد موتور سوار باشه که لباس ها و اونچه به تن داره به بدن بچسبه و حتی برخی از لباسها به چرخ گیر کنه یا حتی از بدن جدا شه (لباس های خانمها مد نظرمه) که این خودش هم از نظر رعایت حجاب مشکل داره و هم از نظر ایمنی امکان ایجاد خطر رو برای اون خانم موتور سوار فراهم میکنه

    ١٤) راست دستي يا چپ دست؟
    راست دست
    چاقي يا لاغر؟ تقریبا لاغر نه زیاد


    ١٥) اگه بفهمي يكي از دوستات تارك الصلاة هست باهاش ارتباطت رو قطع مي كني ؟

    من دوست تارک الصلاه دارم و ارتباطم محفوظه باهاشون





    ممنونم خانمی از سوالات زیباتون

  18. 8 کاربر از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده اند .

    cheshmakk (چهارشنبه 07 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 07 بهمن 94), setare_000 (چهارشنبه 07 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (چهارشنبه 07 بهمن 94), اثر راشومون (چهارشنبه 07 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 07 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)

  19. #280
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 اسفند 03 [ 13:09]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    9,933
    سطح
    66
    Points: 9,933, Level: 66
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 117
    Overall activity: 81.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    150

    تشکرشده 171 در 76 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام دوباره



    منکه از پاسخاتون لذت بردم


    خسته نباشید


    یکی از شاگردای امام صادق(ع) از ایشون میپرسه که تو بلاد کفر یه آقایی مثلا 100 سکه از یه شخصی طلبکاره و اون شخص پس نمیده...


    این آقا میرن پیش قاضی اون منطقه و قاضی حکم به رد مال میده و بدهکار مجبور میشه پولو پس بده ...از نظر شرعی حکم این پول چیه؟

    امام صادق(ع)میگن که چون این حکم مال سرزمین کفر هست اون پولو نباید بگیره.!!!!..


    سوال 1...اصلا فکرشم میکردی راجع به مسئله ای به این بدیهی (پس گرفتن پولی که مال خودته) باید از مرجع تقلیدت استفتاء کنی...؟بعدشم ایشون حکم به عدم قبول مال خودت بدهند!!!


    سوال2...حتی اگه خیلی به این پول احتیاج داشته باشی حاضر به قبول این حکم هستی؟

    سوال3...به نظرت از این داستان چه نتیجه ای میشه گرفت؟

    - - - Updated - - -

    سلام دوباره



    منکه از پاسخاتون لذت بردم


    خسته نباشید


    یکی از شاگردای امام صادق(ع) از ایشون میپرسه که تو بلاد کفر یه آقایی مثلا 100 سکه از یه شخصی طلبکاره و اون شخص پس نمیده...


    این آقا میرن پیش قاضی اون منطقه و قاضی حکم به رد مال میده و بدهکار مجبور میشه پولو پس بده ...از نظر شرعی حکم این پول چیه؟

    امام صادق(ع)میگن که چون این حکم مال سرزمین کفر هست اون پولو نباید بگیره.!!!!..


    سوال 1...اصلا فکرشم میکردی راجع به مسئله ای به این بدیهی (پس گرفتن پولی که مال خودته) باید از مرجع تقلیدت استفتاء کنی...؟بعدشم ایشون حکم به عدم قبول مال خودت بدهند!!!


    سوال2...حتی اگه خیلی به این پول احتیاج داشته باشی حاضر به قبول این حکم هستی؟

    سوال3...به نظرت از این داستان چه نتیجه ای میشه گرفت؟

  20. 5 کاربر از پست مفید cheshmakk تشکرکرده اند .

    miss seven (چهارشنبه 07 بهمن 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 08 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 07 بهمن 94), شمیم الزهرا (پنجشنبه 08 بهمن 94), عشق آفرین (شنبه 10 بهمن 94)


 
صفحه 28 از 50 نخستنخست ... 818192021222324252627282930313233343536373848 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.