سلام فدایی عزیز
من یکی که خیلی ناراحت شدم، بیشتر از اینکه مشکلی داری و نمیتونم کمک باشم.
دلم برات خیلی تنگ میشه. البته امیدوارم تو اون شبکه اجتماعی جدید که تازه عضو شدی ببینمت!
خیلی ازت بهره بردم.
قطعا با راهنمایی هات کمک خیلی ها هم شدی.
برات ارزوی خوشبختی و ارامش میکنم.
عیدت هم مبارک باشه.
-------
از اصل پیچش یه بنده خدا استفاده نکنیا! اونجا منتظرتم.









علاقه مندی ها (Bookmarks)