با سلام
تا زمانی که شما با الفاظی چون " بیچاره چکار کنه " " بیچاره گناهی نداره " در باره او صحبت می کنی یعنی اینکه خودت به این آسیب دیدنها، له شدنها، پایمال شدنها، بازیچه شدنها راضی هستی و لابد از آن لذت می بری .... با این اوصاف به قول دوستان تا شما مشخص نکنی با خودت چند چند هستی و خودت از ضعف بیرون نیایی حرفهای ما آب در هاون کوبیدن است و به گوش هوش شما فرو نمی رود و اینجوری مثل روز روشن می بینم روز ی را که سرخورده و نالان و پشیمان به این تالار می آیی و میگی چه اشتباهی کردم و به دادم برسید ....و ماجرا از این قرار که شما نتوانستی جدا بشی و تن به فرار دادی و اون پسر هم ..... و اما بعد از بازگشت از این فرار شوم ایشون طاقچه بالا گذاشته و حالا دیگه او دم لای تله نمیده و شما هم دستت به هیچ جا بند نیست چون نمیتوانی شکایتی هم بکنی و ...... خوشبینانه اش که بعیده هم اینه که اینجوری ازدواج اجباری پیش بیاد و ...... و خواهی آمد و از بدبختی هایت با این آقا و تحقیرها و ..... خواهی گفت ... امروز من با صراحت و با اطمینان اینرا به شما می گویم اما شما در دل میگویی نه ان شاء الله گربه است .... ولی به اعضاء همین تالار اعلام می کنم اگر دیدید در ماه ها و سالهای آینده خبری از متین در اینجا نبود بدونید که به همین سرنوشت گرفتار آمده و رو و شهامت اومدن به همدردی و گفتنش را ندارد .... چنانکه یکی دیگر را که با اصرار و غیر اخلاقی خودش را به ازدواج مردی سالهای با فاصله سنی با او در آورد و از همون اوائل عقد شروع شد نارضایتی و .... می دانستم سرش بد جور به سنگ خواهد خورد و البته بعید است در مقابل نهی تالار بیاید و بگوید که همینم شده .... کسی که اگر خوشبخت بود می آمد اینجا و بزن و برقص راه می انداخت و از تجربه موفقش به دیگران می گفت .....
شما هم همین خواهی شد البته اگر شهامت داشته باشی و بیایی بگویی که عبرت دیگران شوی ممنونت خواهیم بود
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)