کارمند بانک شده که شده...آپولو که هوا نکرده... ولش کن..دنبال یه آدم با شخصیت باش که برات ارزش قائل بشه...این ارتباط اینده خوبی نداره![]()
تشکرشده 21 در 11 پست
کارمند بانک شده که شده...آپولو که هوا نکرده... ولش کن..دنبال یه آدم با شخصیت باش که برات ارزش قائل بشه...این ارتباط اینده خوبی نداره![]()
baitollah-abbaspour (یکشنبه 03 آبان 94), khaleghezey (دوشنبه 27 مهر 94), پری یاس (سه شنبه 28 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)