عزیز دلم چرا اینقدر ناراحت و عصبانی شدی
مطمئن باش تو از من خیلی مومن تر و با ایمان تری
من فقط دیدم بعضی خانم ها این رو نمیدونستن اخه تو یه سایت دیگه ای بودم یه خانم تاپیک زده بود کاشت ناخن ایا اینا رو باطل میکنه یا نه و خیلیا نظر داده بودن و خیلی ها زیرش نوشته بودن اصلا از این موضوع اطلاع نداشتن من خودمم نمیدونستم و خواستم اگه نمیدونین برین بخونین... و البته برای خود من این مسئله مهم نیست و فکر کردم برای شما شاید مهم باشه و ندونین و خواستم خیر سرم اطلاع رسانی کرده باشم تو این مورد نمیدونستم اینقدر عصبانی میشین...![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)