حانم گیسو شما احیانا ناظم مدرسه نیستید؟
ساناز جان من چادری ام اما گناه نکردم دختر شدم که!!! گناه نکردم بچه مسلمون شدم که!!! منم آدمم. منم دل دارم. منم سلیقه دارم منم دوست دارم تمیز و مرتب باشم. من فقط بعضی
موقع ها ناخن میکارم . به هر حال میدونم این سایت ظرفیت این جور صحبتا رو نداره اما هدفم کمک حرفه ای به تو بود .
جهت اطلاع شما خانم گیسو من نمازم میخونم . اگه خدا قبول کنه. خیلی سخت نیست فهمیدن اینکه بعضی موقع ها لازم نیست نماز بخونم . تو رساله ی صفحه ی 135
خط 12 نوشته یه روزایی خانما ازنماز خوندن معافن . البته ممکنه رساله ی شما صفحه اش متفاوت باشه. به هر حال اونطور که پیداست شما بیشتر از من لازمه رساله مرور کنید.
یاد ناظم مدرسه مون افتادم که ما رو مجبور میکرد بریم تو نماز خونه ی بو گندو نماز بخونیم!! یادم میاد اون موقع از خدا متنفر بودم چون حالم از بوی جوراب به هم میخورد . اون خدایی که گفته
بودن به ما نه حالیش بود بهداشت چیه نه تمییزی و نه زیبایی!!! تا مدتها نماز رو با بوی بد یکی میدونستم و از نماز خوندن خجالت میکشیدم و کاری پست میدونستم به هر حال بچه
بودم .واقعا چه زجری بود اون موقع ها مخصوصا برای دخترای حساس و نیازمند به حضور خدا تو زندگیشون. معذرت میخوام ولی من به حرفای بی فکر مخصوصا دینی حساسم چون هر چی
خدا زده شدم به خاطر همین رفتارا بوده و هست. فکر نمیکنم ساناز یا من یا هیچ مسلمون دیگه ای باشه که غسل و وضو رو حداقل تو کتاب دینی نخونده باشه!!! مگه اینکه کلا دینش چیز
دیگه ای باشه. من هم تو کتاب دینی خوندم رساله هم سه تا دارم. حتی استفتائات هم دارم و مطالعه میکنم. با اینکه اندازهی شما مومن نیستم که امر به معروف بلد باشم.
من خودم از خانومای چادری که حتی لاباساشونو نمیشورن حالا عطر زدن نه هااا که گناه داره و حتی موهای دست و صورتشونم اصلاح نمیکنن میان بیرون و اسم این کارشون و در واقع
تنبلیشون رو دین میزارن بدم میاد. با اینکه خودم چادری ام اما وقتی همچین خانومایی رو میبینم از اینکه من هم جز این دسته ها محسوب میشم خجالت میکشم!!! واقعا نمیدونم چه طور
اسم خودشون رو گذاشتن خانم. نمیدونم چه طور خودشون وضعیتشون رو تحمل میکنن.
نمیدونم شما چه حسی دارید همچین خانومایی رو میبینید ولی رسیدن به خود اصلا گناه نیست بلکه ثواب داره چون باعث میشه حداقل دیگران آزار نبینن!!!
ساناز جان من واقعا اشتباه کردم با شما همچین صحبتی کردم. احساس کردم چون اونقدر به خودت نمیرسی که توهم دوست داشتن پسر خوشگل و دماغ عمل کرده زده به سرت دقیقا مثل
دخترایی که توهم میزنن از پسر خشن خوششون میاد شدی و اگه بری تو زندگیشون اکثرا دخترایی هستن که زیادی مظلومن یا مورد سو استفاده جنسی قرار گرفتن . گفتم بد نیست
بفهمی دختری و تو باید آرایش کنی البته فهمیدن با دیدن خود در این وضعیت خیلی فرق داره. به هر حال حرفای تو در مورد پسر خوشگل و آرایش کرده زیاد طبیعی نیست و نشون دهنده ی
یه جور مشکل یا عقده است که باید یه جور حلش کنی. لطفا توصیه ی من رو نادیده بگیر. یه وقت از صراط مستقیم خارج میشی. از راه دیگه ای برو. من هم فقط نظریه میگم حدسام اکثریت
اشتباهه. اشکال نداره اگه دخترای چادری رو موجوداتی کثیف ببینی اکثریت این جورین و من خودم بارها دیدم و بهت حق میدم.
خانم گیسو انتظار همچین جوابی از شما رو نداشتم . نمیدونم مار از پونه بدش میاد در خونه اش سبز میشه من هم متاسفانه به خاطر شرایطی که داشتم به چنین جواب هایی آلرژی
دارم.بیشترش برای تلاشم برای برگردوندن خدا به زندگیمه که سر همین چیزا از دستش دادم. قطعا شما خانم مومنی هستید و اشکال از شما نیست. اشکال از منه. شما قصد راهنمایی
داشتید ولی من خیلی حساسم. امیدوارم شما بتونید با نگاه دینی تون به خانم ساناز کمک کنید چون ایشون با شما خیلی هم عقیده ان. قطعا من چون خودم مشکل دارم صلاحیت کمک به
ایشون رو ندارم. امیدوارم به خاطر تندی من ناراحت نشید. شما درسته از نظر خودتون چیزی نگفتید ولی از نظر من دقیقا توهین کردید به یک خانم جوان.
امیدوارم در جواب من پستی نفرستید چون تایپک خانم ساناز منحرف میشه. ممنون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)